eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › dostawa gazu propan

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-04

Szczecin: dostawa gazu propan
Numer ogłoszenia: 43512 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie, ul. Firlika 9/14, 71-637 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 480 88 01, fax 091 4808804, 4808802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwpsp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa gazu propan.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa partiami wg zapotrzebowania: gazu propan służącego do celów grzewczych w ilości szacunkowej 140 000 l (kod CPV 23211100-0). 2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Dostawa do Wojewódzkiego Ośrodka Szkolenia Państwowej Straży Pożarnej w Bornym Sulinowie przy ul. Kolejowej 16 (istniejące zbiorniki 3x6700l ) - na koszt dostawcy. 2) Wykonawca zobowiązany się do kontroli stanu zbiorników i instalacji zbiornikowej po dokonaniu tankowania zgodnie z wymaganiami przepisów prawa, PN i wymagań UDT oraz dokonania stosownego wpisu w książce ruchu zbiornika (lub w książce napełnień). 3) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia , które wystąpiły podczas tankowania z jego winy. 4) Dostawy będą realizowane środkami transportu Wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z transportem i rozładunkiem gazu oraz nie będzie udzielał zaliczek na realizację dostawy. 5) Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego i posiadanych środków finansowych. Określone przez Zamawiającego ilości propanu nie mogą być podstawą, w razie mniejszych potrzeb Zamawiającego, do żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 6) Zgłaszanie potrzeb będzie odbywało się telefonicznie lub wysłane faksem. Termin realizacji każdego zamówienia od momentu zgłoszenia telefonicznego nie może być dłuższy niż 72 godziny. 7) Dostawy odbywać się będą w dni robocze w godz. 8.00-15.00. 8) Gaz dostarczany będzie specjalnymi cysternami zaopatrzonymi w atestowany miernik gazu umożliwiający określenie jego ilości w każdej dostawie. 9) W razie stwierdzenia wad dotyczących ilości lub jakości dostarczonego gazu, Zamawiający niezwłocznie zgłosi Wykonawcy pisemną reklamację. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację bez zbędnej zwłoki nie później jednak niż w ciągu 3 dni licząc od daty jej otrzymania i zawiadomić pisemnie Zamawiającego o jej rozstrzygnięciu. Brak odpowiedzi na zgłoszoną reklamację w ciągu 7 dni licząc od daty jej otrzymania przez Wykonawcę uważane będzie przez Zamawiającego za uznanie reklamacji. 10) Uznanie reklamacji dotyczących jakości, o której mowa powyżej następować będzie na koszt własny Wykonawcy poprzez usunięcie wadliwej dostawy i wymianę gazu na wolny od wad w terminie do 2 dni od daty uznania reklamacji. 11) Gaz propan będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymogi obwiązujących wymogów jakościowych, Polskich Norm, a w szczególności normy PN-C-96008:1998 Przetwory naftowe -- Gazy węglowodorowe -- Gazy skroplone C3-C4.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.21.11.00 - Propan skroplony Kod CPV wg słownika 2008: 09.12.21.10 - Propan skroplony .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynnosci, tzn. posiadają aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stosownie do ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. Nr 153, poz. 1504 z 2003r. z późn. zm.) 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 i że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, zawierający nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Kserokopię koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stosownie do ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. Nr 153, poz. 1504 z 2003r. z późn. zm.). 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt.3 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 5 pkt a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 5 pkt b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument wymieniony w pkt 2. powinien być złożony przez każdego Wykonawcę lub Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo. 9. Wypełniony załącznik nr 3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.kwpsp.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pozarnej ul. Firlika 9/14 71-637 Szczecin pokój 207 i 218.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pozarnej ul. Firlika 9/14 71-637 Szczecin kancelaria ogóna pokój nr 203.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.