eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaktorów › budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowościach



Ogłoszenie z dnia 2006-08-22

POZYCJA 43509

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jaktorów: budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowościach: Stare Budy i Budy Zosine gm. Jaktorów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Jaktorów, do kontaktów: Andrzej Muszyński, ul. Warszawska 33, 96-313 Jaktorów, woj. mazowieckie, tel. 046 8564026, 8564069, fax (046) 855 21 88, e-mail: gmina@jaktorow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.jaktorow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowościach: Stare Budy i Budy Zosine gm. Jaktorów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Stare Budy, Budy Zosine gm. Jaktorów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Budowa sieci wodociągowej z rur wodociagowych o średnicy 225mm - 1250mb, o średnicy 160mm - 900mb, o średnicy 110mm - 150mb. 2. Budowa przyłączy wodociągowych z rur PE o średnicy 40mm o długości 400mb (14sztuk). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe określone w niniejszym ogłoszeniu sekcja III. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Oryginalny kod CPV: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia powyżej 60 000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 6000zł, słownie sześć tysięcy złotych, należy wnieść do dnia 12.09.2006 do godziny 13.00. Bank PKO S.A. I O/Żyrardów nr konta 281240 3350 1111 0000 3540 2132 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Spełnienie wymogów Art. 22, ust 1. 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególnosci dysponują osobami posiadającymi określone przepisami Prawa budowlanego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej - kierownik budowy (osoba pełniąca funkcje kierownika musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) 4. posiadają doświadczenie gwarantujące wykonanie zamówienia, tj: wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działaności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości i rodzaju podobnym do przedmiotu zamówienia, 4. zapewniają okres gwarancji minimum 5 lat od odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, 5. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj.: - koparkę podsiębierną o poj. łyżki min. 0,25m3 - koparko-ładowarkę o poj. łyżki min. 0,25m3 - ubijak spalinowy 200kg - spalinową zagęszczarkę wibracyjną do gruntu, samochód samowyładowczy do 5t Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena wymaganych oświadczeń i dokumentów jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu, zostanie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia zgodnie z drukiem pomocniczym ZP17 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni złożyć: 1) Ofertę wg załączonego wzoru podpisana przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy 2) Kosztorys ofertowy. 3) Kopię dowodu wniesienia wadium. 4) Zapewnienie okresu gwarancji minimum 5 lat o odbioru końcowego przedmiotu zamówienia 5) Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dodatkowo: spółki cywilne - umowa spółki. 6) Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 1-9. 7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, przy czym liczba robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia powinna wynosić min 1. 11) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca z potwierdzeniem posiadania - koparki podsiębiernej o poj. łyżki min. 0,25m3, koparko-ładowarki o poj. łyżki min. 0,25m3, ubijaka spalinowego 200kg, spalinowej zagęszczarki wibracyjnej do gruntu, samochodu samowyładowczego do 5t. 12) Kserokopię uprawnień zawodowych przyszłego kierownika robót budowlanych w specjalności sanitarnej. 13) Zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów przyszłego kierownika robót. 14) Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminy.pl/jaktorow. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ wraz z załącznikami dostępne bezpłatnie na stronie http:// www.bip.gminy.pl/jaktorow. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2006 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.09.2006, godzina 13:15, Urząd Gminy w Jaktorowie pokój nr 8, ul. Warszawska 33.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 1) Wykonawca na własny koszt we własnym zakresie zorganizuje i urządzi zaplecze łącznie z placami składowymi materiałów budowlanych niezbędnych do budowy jak i pozyskanych w wyniku realizacji procesu budowlanego. 2) Kierownik budowy wykonawcy opracuje zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie prowadzenia robót. 3) Wykonawca wykona zadanie inwestycyjne zgodnie ze sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, opracowaną i uzgodnioną dokumentacją z zachowaniem PN pod nadzorem uprawnionego kierownika robót. 4) Wykonawca nie wprowadzi do realizacji robót zamienników i innych rozwiązań nie objętych dokumentacją bez zgody Zamawiającego. 5) W przypadku wystąpienia w czasie prowadzenia robot szkód i uszkodzeń elementów z winy Wykonawcy, których można było uniknąć przy zachowaniu należytej ostrożności - nie objętych przedmiotem zamówienia, Wykonawca na własny koszt i własnym staraniem usunie szkody i dokona stosownych napraw przed przekazaniem przedmiotu zamówienia zamawiającemu. 6) Wykonawca po zrealizowaniu robót dokona uporządkowania i przywrócenia do stanu pierwotnego terenu zajętego podczas realizacji robót. 7) Wykonawca zapewni na własny koszt ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód i od odpowiedzialności cywilnej 8) Wykonawca pokryje koszty opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz zajęcia pasa drogowego dla dróg gminnych i powiatowych. 9) Wykonawca wykona tyczenie przebiegu sieci i przyłączy wodociągowych. 10) Wykonawca ma obowiązek dokonać wyceny oferty na podstawie dokumentacji projektowej i uzgodnień do niej ,przedmiaru robót ,specyfikacji technicznej po dokonaniu (zalecane) wizji lokalnej w terenie. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.