eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Wykonanie zaplecza sanitarnego w pomieszczeniach kuchni oraz łazienek oraz remontu budynku mieszkalnego znajdującego się przy ul. Wiejskiej 12, obręb Jarząbkowie, gm. Pawłowice, pow. pszczyński, woj. śląskie. (nr inw. 110/2012/BM/3R) - w systemie zaprojektuj i wybuduj. Postępowanie nrOP.SO.ZP-016/II/ 133/2013/RB

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-24

Opole: Wykonanie zaplecza sanitarnego w pomieszczeniach kuchni oraz łazienek oraz remontu budynku mieszkalnego znajdującego się przy ul. Wiejskiej 12, obręb Jarząbkowie, gm. Pawłowice, pow. pszczyński, woj. śląskie. (nr inw. 110/2012/BM/3R) - w systemie zaprojektuj i wybuduj. Postępowanie nr: OP.SO.ZP-016/II/ 133/2013/RB
Numer ogłoszenia: 435078 - 2013; data zamieszczenia: 24.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu , ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4000900, faks 077 4000951.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zaplecza sanitarnego w pomieszczeniach kuchni oraz łazienek oraz remontu budynku mieszkalnego znajdującego się przy ul. Wiejskiej 12, obręb Jarząbkowie, gm. Pawłowice, pow. pszczyński, woj. śląskie. (nr inw. 110/2012/BM/3R) - w systemie zaprojektuj i wybuduj. Postępowanie nr: OP.SO.ZP-016/II/ 133/2013/RB.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kompleksowe roboty związane z wykonaniem zaplecza sanitarnego oraz remontu budynku mieszkalnego znajdującego się przy ul. Wiejskiej 12, obręb Jarząbkowie, gm. Pawłowice, pow. pszczyński, woj. śląskie. (nr inw. 110/2012/BM/3R) - w systemie zaprojektuj i wybuduj. 2. Zakres wykonania prac obejmuje: 1) Wymiana stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i podokienników wewnętrznych , wykonanie szpalet; 2) Wymiana drzwi wejściowych do budynku na drzwi aluminiowe ocieplone z samozamykaczem, 3) Wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych, 4) Wymiana drzwi w klatce schodowej (piwnica, strych) 5) Remont posadzki w korytarzu polegający na niezbędnej rozbiórce, wykonaniu wylewki z warstwami izolacyjnymi, posadzce gres z cokolikami, 6) Wykonanie remontu ścian korytarza polegającego na renowacji tynków, malowaniu ścian farbami emulsyjnymi, lamperii farbami olejnymi, remoncie schodów, 7) Wykonanie na zewnątrz podestu betonowego i daszku nad wejściem (wg rozwiązania projektowego), 8) Wykonanie chodnika opaskowego szer. 0,5m z obrzeżem trawnikowym, 9) Wykonanie stałego dojścia do budynki (podbudowa, obrzeże, kostka brukowa betonowa grub. 6 cm), 10) Roboty zewnętrzne (ukształtowanie terenu, humusowanie , zieleń), 11) Roboty towarzyszące(regulacja rynien, rur spustowych, porządkowanie), 12) Roboty budowlane łazienek i instalacje związane z urządzeniem łazienek, 13) Roboty budowlane i instalacyjne związane z urządzeniami sanitarnymi w kuchni, 14) Wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej, 15) Prace projektowe. a) W skład dokumentacji projektowej powinny wchodzić: - inwentaryzacja architektoniczno - instalacyjna w zakresie niezbędnym do projektu, - ekspertyza techniczna w zakresie niezbędnym do projektu, - wielobranżowa koncepcja architektoniczno - budowlana, - projekt wielobranżowy z elementami projektu wykonawczego. b) W projekcie wielobranżowym powinny być uwzględnione zagadnienia z branży: - architektonicznej z zagospodarowaniem terenu, - konstrukcyjnej, - instalacji wody zimnej, - instalacji wody ciepłej, - kanalizacji sanitarnej, - instalacji wentylacji grawitacyjnej - instalacji wentylacji mechanicznej - instalacji elektrycznej podgrzewania wody, - instalacji elektrycznej oświetleniowej, Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji technicznej stanowiącej program funkcjonalno - użytkowy (PFU) - załącznik nr 9 do siwz. Pozostałe informację o przedmiocie umowy zostały zawarte we wzorze umowy - załącznik nr 8 do siwz. 3. Informacje dodatkowe dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia. 1) Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi pozwoleniami i uzgodnieniami (jeżeli będą konieczne) w wersji papierowej i elektronicznej. Wykonana dokumentacja winna obejmować wszystkie niezbędne elementy z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 2) Przedmiotowe zadanie ma być realizowane zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, niniejszą SIWZ, zgodne zasadami sztuki budowlanej, technologią wykonania. Obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego określone są szczegółowo we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 3) Wykonawca zobowiąże się w podpisanej przez strony w umowie, że udziela gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Okres udzielonej gwarancji wynosić będzie 36 miesięcy. 4) Przed przesłaniem (złożeniem) oferty zalecana jest wizja w terenie, a w razie wątpliwości lub braków w dokumentacji, złożenie pisemnego zapytania. W przypadku stwierdzenia przez wykonawców podczas wizji lokalnej konieczności wykonania prac niewymienionych w dokumentacji technicznej, a niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i mających wpływ na cenę oferty zobowiązuje się wykonawcę przed złożeniem oferty do pisemnego zapytania złożonego w trybie art. 38 ust. 1 ustawy PZP. 5) Plac budowy winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. 6) Teren budowy należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych. Prace niebezpieczne właściwie oznakować zgodnie z przepisami bhp..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.820,00 zł, 2.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium - najpóźniej w terminie określonym dla dnia składania ofert. Termin wniesienia oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. 3. W przypadku wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy ANR OT w Opolu, w BGK Oddział Opole nr 43 1130 1219 0026 3116 1420 0002 z adnotacją: Wadium - Jarząbkowice POSTĘPOWANIE NR ZP-016/II/133/2013/RB. 4. Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu powinno zawierać bezwzględnie i nieodwołalnie zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku gdy wykonawca wybierze formę wadium w postaci niepieniężnej, zaleca się oryginał dokumentu wadium złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. 1-go Maja 6, w Opolu, pokój nr 33 ANR OT Opole. Kserokopię wniesionego wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne Oświadczenie - załącznik nr 2 do siwz., na potwierdzenie spełniania warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Zaleca się załączenia do oferty kopii uprawnień kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się zamianę umownego terminu, w przypadku wystąpienia jednej następujących okoliczności: 1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe, b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację przedmiotu umowy. 2) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian do programu funkcjonalno-użytkowego c) opóźnienia w przekazaniu placu budowy przez Zamawiającego, 3) Zmiany będące następstwem działania osób trzecich, 4) Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydania przez organ administracji decyzji, zezwoleń itp., nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 5) Zmiany będące następstwem udokumentowanych zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego. 3. Dopuszcza się zmianę sposobu wykonania przedmiotu umowy - zmiany technologiczne: 1) Niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych SIWZ, programie funkcjonalno-użytkowym, w ofercie, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, 2) Pojawienie się na rynku materiałów, części lub urządzeń nowszej generacji niż wskazane SIWZ, programie funkcjonalno-użytkowym, w ofercie, pozwalających na zmniejszenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, 3) Konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych niż wskazane w SIWZ, programie funkcjonalno- użytkowym, w ofercie, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy 4. Dopuszcza się zamianę osób odpowiedzialnych za wykonanie Zamówienia, z zastrzeżeniem, że wprowadzona zmiana nie może skutkować zmianą Wykonawcy zamówienia: 1) Zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innymi uprawnieniami, 2) Zmiana koordynatora lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zamówienia po stronie Zamawiającego. 5. Zmiana osób wskazanych w ust. 4 nin. paragrafu, wymaga uprzedniego pisemnego uzgodnienia z Zamawiającym. Zmiany te nie wymagają wprowadzania zmian do umowy w formie aneksu. 6. Dopuszcza się zamianę pozostałych zapisów umowy: 1) realizacja części przedmiotu zamówienia z przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest możliwa do wykonania, 2) zmiana treści umowy jest korzystna dla Zamawiającego, 3) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, 4) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, umowy, zmiana adresu, itp.) 5) wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres. 7. Przewiduje się możliwość rezygnacji z części umownych prac, w sytuacji gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. 8. Zmiany, o których mowa w ust. 3, nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia. 9. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego. 10. Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany umowy musi być uzasadniony a okoliczności, na które powołuje się Wykonawca muszą być udokumentowane. 11. O wystąpieniu okoliczności, które mogą mieć wpływ na zmiany wprowadzane w umowie Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować pisemnie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ANR OT w Opolu ul. 1 Maja 6 45-068 Opole..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2013 godzina 09:45, miejsce: ANR OT w Opolu ul. 1 Maja 6 45-068 Opole..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.