eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujście › Zmiana sposobu użytkowania stołówki na świetlice wiejską i rozbudowa budynku na działce nr 207/18 położonej na obszarze wsi Mirosław

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-18

Ujście: Zmiana sposobu użytkowania stołówki na świetlice wiejską i rozbudowa budynku na działce nr 207/18 położonej na obszarze wsi Mirosław
Numer ogłoszenia: 435020 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ujście , pl. Wiosny Ludów 2, 64-850 Ujście, woj. wielkopolskie, tel. 067 2840003, faks 067 2840151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujscie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania stołówki na świetlice wiejską i rozbudowa budynku na działce nr 207/18 położonej na obszarze wsi Mirosław.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania stołówki na świetlicę wiejską i rozbudowa budynku na działce nr 207/18 położonej na obszarze wsi Mirosław zgodnie z projektem budowlanym. Projekt budowlany obejmuje przebudowę układu funkcjonalnego, remont elementów budowlanych oraz termorenowacje przegród zewnętrznych. CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU - STAN ISTNIEJĄCY Budynek I kondygnacyjny, z całkowitym podpiwniczeniem. Jest to budynek w którym mieściła się stołówka zakładowa. Budynek wykonany w technologii tradycyjnej. Układ konstrukcyjny podłużny i poprzeczny. P. zabudowy 490,80 m2 P. zabudowy schodów zewn. adaptowanych 26,28 m2 P. zabudowy schodów poddanych przebudowie 6,54 m2 P. użytkowa parter 421,38 m2 P. użytkowa piwnice 410,70 m2 P. użytkowa łącznie 832,08 m2 Kubatura 3110,45 m3 DANE OGÓLNE Pow. zabudowy 498,37 m2 Pow. zabudowy schodów zewn. adaptowanych 26,28 m2 P. zabudowy schodów poddanych przebudowie 11,86 m2 Pow.zabudowy pochylni z tarasem - P. zabudowy łącznej rozbudowy - Pow. użytkowa parteru 419,92 m2 Pow. użytkowa poddasza - Pow. użytkowa łącznie 830,69 m2 Kubatura 3225,34 m3 WYBURZENIA Wyburzenia ulegają: W parterze i w piwnicy - ścianki działowe wg oznaczeń na rysunkach, fragmenty ścian nośnych, poszerzenia otworów drzwiowych. W piwnicy należy wykonać nowe otwory okienne wg oznaczeń na rysunku. UZUPEŁNIENIA W ŚCIANACH I ŚCIANY PROJEKTOWANE Uzupełnienia w ścianach wykonać z bloczków gazobetonowych, cegły pełnej i dziurawki. Uzupełnienia występują w sali wielofunkcyjnej w pasie okien- poszerzenie filarków oraz podniesienie parapetów 0 30 cm i nad projektowanymi nadprożami oraz zamurowanych otworach okiennych i drzwiowych. W pomieszczeniu hollu i biblioteki zamurować wnęki podokienne. Nowe ściany działowe wykonać z dziurawki przy pomieszczeniach mokrych i z gazobetonu bądź typu lekkiego na szkielecie stalowym z wypełnieniem wełną mineralną i obiciem płytą gipsowo - kartonową przy pomieszczeniach suchych. Ściany zewnętrzne ocieplane okleić styropianem w ramach robót elewacyjnych. PIONY KOMINOWE Projektuje się wykorzystanie istniejących pionów wentylacyjnych. Ponadto projektuje się przewód spalinowy wykonany z pustaków kamionkowych kwasoodpornych zlokalizowany w nie użytkowanym szybie dźwigowym. Ponad dachem przewód ocieplić wełną mineralna gr. 4 cm i omurować cegła ceramiczna pełna. Pozostające urządzenia zdemontować. Wszystkie kominy należy sprawdzić czy są drożne, ewentualnie dokonać odgruzowania i przemurowania. Kominy na dachu podmurować, wykonać boczne otwory wywiewne. Na kominach wykonać nowe czapy betonowe szersze po 8 cm z każdej strony, z betonu B-15 obłożone na izolacji z 2 warstw papy asfaltowej na lepiku. Rynny dachowe, rury spustowe. Opierzenia wykonać z blachy cynkowo-tytanowej i papy termozgrzewalnej 2x. POSADZKI, PODŁOŻA, IZOLACJE Projektuje się nowe posadzki z PCV, terakoty i płytek granitogresowych. Płytki układać na klej. Pod PCV wykonać podkład samopoziomujący. W pomieszczeniach gdzie likwiduje się kratki ściekowe, zaślepić je folia budowlana. TYNKI, MALOWANIE I OKŁADZINY WEWNĘTRZNE Ściany zawilgocone oczyścić z nalotów, z odpadającego tynku, osuszyć, pokryć śródkami grzybobójczymi, uzupełnić tynkiem cem.- wap. a następnie postępować jak na pozostałych ścianach. Na ścianach i stropach tynkowanych i malowanych wygładzić tynki przez gipsowanie. Naroża ścian wzmocnione perforowanym narożnikami aluminiowymi. W pomieszczeniu biblioteki wykonać nowe tynki z płyty gipsowo-kartonowej bez demontażu glazury. Na płytach gipsowo-kartonowych szpachlowanie zgodnie z wymagana technologia. Malowanie farbami emulsyjnymi trzykrotnie w kolorach rozbielonych. W sanitariatach nowa okładzina z glazury do wys. 2,0 m. W projektowanej kuchni glazura do 2,0 m istniejąca z uzupełnieniem na ścianach nowych. Powierzchnie tynków istniejących na sufitach skuć i wykonać nowe z płyty. TERMORENOWACJA BUDYNKU Przed przystąpieniem do robot elewacyjnych zdementować rynny, rury spustowe, parapety, instalacje odgromowa, drabinę włazową i inne elementy mogące ulec zniszczeniu. Ściany zewnętrzne ocieplone od zewnątrz metodą lekką mokrą ATLAS STOPTER bądź inna posiadająca aktualne aprobaty techniczne i certyfikaty w ramach robót elewacyjnych styropianem grubości 8,12 i 14 cm mocowanym na klej i dodatkowo na kołki. Ocieplenie rozpocząć około 1 cm pod poziomem terenu .Ściany piwnic i fundamentowe do wys. Min. 50 cm nad terenem ocieplone płytami z ekstradowanego polistyrenu (EPS), powyżej ocieplone styropianem. Części cokołowe obłożyć pytkami klinkierowymi lub tynkiem mozaikowym, powyżej do wysokości 2,0 m od ternu tzw najbardziej narażony na uszkodzenia mechaniczne, należy pokryć podwójna warstwa zbrojeniowa oraz wszystkie narożniki zabezpieczyć perforowanymi kątownikami aluminiowymi i pokryć warstwa zbrojeniowa raz z jednej ściany i drugi raz z drugiej , tak aby powstało połączenie na zakład. Przy cokole warstwę zaprawy klejącej, nakładanej na EPS przedłużyć na dolna krawędź płyty styropianowej a następnie jeszcze na ścianę piwniczna oraz jeszcze pokryć całość siatka zbrojeniowa dwuwarstwowo. Zabezpieczenie narożników ścian i ościeży wykonać kątownikami perforowanymi. Szczególną uwagę zwrócić na prawidłowe uszczelnienie ocieplenia na ramie okiennej i przy parapetach. Całość robot ocieplając wykonać zgodnie z obowiązującymi wymogami dla tej technologii ocieplenia budynków. Zasady wykonywania docieplenia budynku systemem ATLAS STOPTER oparte są na ogólnych wytycznych zawartych w świadectwie ITB nr 530/94 dotyczącym metody lekkiej- mokrej, w instrukcji ITB nr 336/96, jak i w świadectwie ITB nr 1005/94, wydanym już dla samego systemu ATLAS STOPTER. Naprawić nieszczelności w pokryciu dachowym po uprzednim wysuszeniu istniejącej izolacji termicznej , bądź jej częściowa wymianie. Na czysta, sucha i szczelna powierzchnie dachu ułożyć obustronnie powlekana papę asfaltowa podkładową PW11/A M30 grubości 150 mm i pokryc 1x papa termozgrzewalna do jednokrotnego krycia. STOLARKA I ŚLUSARKA DRZWIOWA Na parterze i na poddaszu projektuje się wymianę okien drewnianych. Nowe okna z PCV szklone szybą zespoloną z wypełnieniem gazami szlachetnymi o współczynniku k = 1,1 W/m2 K wyposażone w okucia obwiedniowe umożliwiające doszczelnianie okien i w nawiewniki montowane w górnej części przeszklenia. Stolarka drzwiowa typowa płytowa wewnętrzna w ościeżnicach stalowych. Drzwi wejściowe istniejące do budynku - z PCV bez zmian. Pozostałe drzwi drewniane do wymiany na drzwi PCV z Wkładką termoizolacyjna o U <2,6 W/m2 K Drzwi do kotłowni stalowe o odporności ogniowej 0,5 h. WYKOŃCZENIE ZEWNĘTRZNE - Cokół wykończony tynkiem mozaikowym. - Na ścianach zewnętrznych skuć tynki odparzone i wykonać wyprawki cementowo - wapienne pod docieplenie. Malowanie farbami silikatowymi - Parapety zewnętrzne z blachy stalowej powlekanej w kolorze białym - Wycieraczki, skrobaczki stalowe - Schody zewnętrzne - pełne na Gruncie i taras przed wejściowy - betonowe, wykończone płytkami mrozoodpornymi z granitogresu. - Pochylnia o nawierzchni z polbruku, krawężniki betonowe obłożone od góry i z boku od wewnątrz płytkami gresowymi odpornymi na wpływy atmosferyczne. Od zewnątrz tynkiem mozaikowym jak cokół. - balustrady zewnętrzne wykonane z rur kwadratowych 45x45 i rur okrągłych O 50 i 20 mm - Poręcze pochylni na wys. 90 i 75 cm przedłużone poza płaszczyznę pochyla po 30 cm z obu stron. - Poręcze taras u schodów na wys. 110 i 90 cm j.w. - odległość w poziomie poręczy pochylni powinna wynosić 1,0 - 1,1 m - W zejściu do piwnicy od frontu wykonać nowe poręcze i balustradę pośrodku schodów na wzór istniejących. - Zamontować istniejącą drabinę włazowa na dach -- Obróbki blacharskie przy kominach, okapach, z blachy cynk.- tytanowej. -rynny i rury spustowe z blachy cynk - tytanowej. - opaska wokół budynku szer. około 50 cm z polbruku zakończona krawężnikiem INSTALACJE SANITARNE - woda zimna z istniejącego wodociągu wiejskiego, woda ciepła z kotła c.o. - odprowadzenie ścieków bytowych do kanalizacji wiejskiej. - odprowadzenie wody deszczowej z dachu systemem rynien i rur spustowych do istniejącej kanalizacji deszczowej. - instalacja centralnego ogrzewania z projektowanej kotłowni olejowej wbudowanej INSTALACJE ELEKTRYCZNE Budynek wyposażony będzie w następujące instalacje: - oświetleniowa i gniazd wtykowych - przeciwporażeniowa - przeciwprzepięciowa - odgromowa DOSTEPNOSC OSOB NIEPELNOSPRAWNYCH Obiekt dostępny dla osób niepełnosprawnych. Do wejścia głównego zaprojektowano pochylnie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000 złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienie do Wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i są uprawnieni do działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej Dz. U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1095 2) posiadają wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym względzie : 1. wykażą i udokumentują referencje lub opinie lub listy polecające w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres wykonanie min. dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o wartości min. 300 000 zł każda, 2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.1. kierownik budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 2. kierownicy robót: 1 osoba - z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, co, 1 osoba - z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych. Kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenia przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego; 3. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót i w tym względzie : 1.dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 300.000 zł, 2. posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł; 4) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że a) każdy z osobna : posiadają uprawnienia do działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wspólnie muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie ( określone w pkt. 2 ppkt. 1 ), dysponują potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym kadrą kierowania budową oraz specjalistami ( określone w pkt. 2 ppkt. 2 ), posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 50 000 zł. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać informacje potwierdzające spełnianie warunków. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Oświadczenia woli muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę do tego uprawnioną. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone - za zgodność z oryginałem - przez osobę do tego uprawnioną. Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. Pełnomocnictwo dla osób lub podmiotów uprawnionych do reprezentacji albo do reprezentacji i zawarcia umowy musi być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez notariusza. Pełnomocnictwo w formie pełnomocnictwa rodzajowego powinno dotyczyć przedmiotowego postępowania i zamawiającego. Z treści pełnomocnictwa powinien wynikać zakres umocowania. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu : 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp ( jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika ). 2) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów ). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz osób ( kadra kierowania budową ) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia ( krótkie CV zawodowe ), uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 5) Oświadczenie, że wykonawca dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 6) Oświadczenie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował wykwalifikowanym personelem zdolnym do wykonania zamówienia. 7) Informacja z Banku lub SKOK o stanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000 zł. 9) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 10) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami w Dz.U. z 2008r Nr 188 poz. 1155). 2. Dokumenty składające się na ofertę : 1) Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA. 2) Oświadczenia o : 1) udzieleniu 36 miesięcznego okresu rękojmi za wady na wykonane roboty i na zamontowane urządzenia - gwarancja zgodnie z okresem wyst. przez producenta wyrobu. 2) uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, 3) sporządzeniu dokumentacji powykonawczej, 4) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej 5) zaakceptowaniu warunków rozliczenia określonych w rozdziale IV pkt. 5, 6) o sporządzeniu Książki Obiektu Budowlanego zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego ( Dz. U. Nr 120 poz. 1134 ), 7) dokonaniu wizji lokalnej w terenie w dniu .............. . 3) Kopia dowodu wniesienia wadium. 4) Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji i rozliczania wykonanych robot opracowany wg wytycznych określonych w rozdz. IV pkt. 5. 5) Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów, czynników produkcji tj. stawka rbh, kosztów pośrednich, kosztów zaopatrzenia i zysku oraz stawki jednostkowe pracy podstawowego sprzętu i urządzeń, które wykonawca będzie używał do wykonania przedmiotu zamówienia. 6) Wzory podpisów osoby ( lub osób ) uprawnionej do składania oświadczeń woli lub innych dokumentów : a) podpis skrócony tzw. Parafa ze wskazaniem osoby, której jest własnością, b) podpis czytelny : imię i nazwisko lub tylko nazwisko. Forma dokumentów i oświadczeń: 1) dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty mają być w formie oryginałów lub kserokopii; 2) w przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski podpisane przez Wykonawcę. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ujscie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.ujscie.pl lub w siedzibie Urzędu Miejskiego w Ujściu ,Pl. Wiosny Ludów 2 , 64-850 Ujście pokój nr. 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Ujski Dom Kultury; ul. Czarnkowska 32 ; 64-850 Ujście; tel.( 067 ) 2840032 fax ( 067 ) 2840032 województwo wielkopolskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.