eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Świadczenie usług konserwacji, utrzymania oraz wymiany i montażu nowego oznakowania pionowego na terenie miasta Ustka w 2010 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-18

Ustka: Świadczenie usług konserwacji, utrzymania oraz wymiany i montażu nowego oznakowania pionowego na terenie miasta Ustka w 2010 roku
Numer ogłoszenia: 434918 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ustka , ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 8154300, faks 059 8152900.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług konserwacji, utrzymania oraz wymiany i montażu nowego oznakowania pionowego na terenie miasta Ustka w 2010 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji, utrzymania oraz wymiany i montażu nowego oznakowania pionowego na terenie miasta Ustka w 2010 roku. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) konserwację i utrzymanie istniejącego oznakowania, polegające na: a) czyszczeniu tarcz znaków drogowych, b) prostowaniu słupka, pomalowaniu i ponownym jego wkopaniu, c) przekręceniu obróconej tarczy, d) montażu nowych uchwytów do istniejącej tarczy, e) demontażu kompletnych znaków drogowych, f) przestawieniu kompletnych znaków drogowych oraz tabliczek informacyjnych, g) prostowaniu barier, h) przestawieniu słupka przystankowego w nowe miejsce, i) uzupełnieniu i ponownym zawieszeniu łańcucha do bariery, j) bieżącej kontroli stanu technicznego znaków; 2) wymianę i montaż nowego oznakowania pionowego w szacunkowej ilości określonej w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, polegające na: a) wymianie elementów oznakowania, które uległy zniszczeniu poprzez uszkodzenia mechaniczne, b) montażu nowych elementów oznakowania w związku ze zmianą organizacji ruchu, c) wykonaniu zamiennej i tymczasowej organizacji ruchu w okresie Dni Zmarłych i Dni Ustki; 3) wykonanie usług zleconych związanych z przedmiotem zamówienia, w orientacyjnej ilości roboczogodzin określonej w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj. agregatem prądotwórczym, spawarką, sprężarką, podnośnikiem koszowym, minimum dwoma samochodami dostawczymi; b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: ---1 osobą z ukończonym kursem obsługi urządzeń udarowych, ---2 osobami z uprawnieniami do obsługi sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia: agregatu prądotwórczego, sprężarki, spawarki; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - przedstawią polisę lub inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający określi na podstawie analizy wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w dziale VI Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów i oświadczeń: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) wykazu sprzętu, jakim dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 5) wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będę uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie niezbędnych kwalifikacji bądź uprawnień, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, zgodnego w treści z załącznikiem nr 5 do SIWZ; 6) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ustka, 76-270 Ustka, ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 3, Biuro Obsługi Interesantów (pokój nr 104).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Ustka, 76-270 Ustka, ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 3, pokój nr 307.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.