Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-24
Poznań: Serwis pogwarancyjny urządzeń drukujących eksploatowanych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych w II Oddziale w Poznaniu, w Oddziale w Bydgoszczy, w Oddziale w Toruniu, w I Oddziale w Poznaniu, w Oddziale w Pile oraz w podległych jednostkach terenowych w/w Oddziałów
Numer ogłoszenia: 434894 - 2013; data zamieszczenia: 24.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu , ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8745400, faks 61 8772850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis pogwarancyjny urządzeń drukujących eksploatowanych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych w II Oddziale w Poznaniu, w Oddziale w Bydgoszczy, w Oddziale w Toruniu, w I Oddziale w Poznaniu, w Oddziale w Pile oraz w podległych jednostkach terenowych w/w Oddziałów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis pogwarancyjny urządzeń drukujących eksploatowanych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych w II Oddziale w Poznaniu, w Oddziale w Bydgoszczy, w Oddziale w Toruniu, w I Oddziale w Poznaniu, w Oddziale w Pile oraz w podległych jednostkach terenowych w/w Oddziałów Część I Serwis pogwarancyjny urządzeń drukujących eksploatowanych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych w II Oddziale w Poznaniu oraz w podległych jednostkach terenowych w/w Oddziału, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Część II SIWZ. Część II Serwis pogwarancyjny urządzeń drukujących eksploatowanych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych w Oddziale w Bydgoszczy oraz w podległych jednostkach terenowych w/w Oddziału, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Część II SIWZ. Część III Serwis pogwarancyjny urządzeń drukujących eksploatowanych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych w Oddziale w Toruniu oraz w podległych jednostkach terenowych w/w Oddziału, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Część II SIWZ. Część IV Serwis pogwarancyjny urządzeń drukujących eksploatowanych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych w I Oddziale w Poznaniu oraz w podległych jednostkach terenowych w/w Oddziału, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Część II SIWZ. Część V Serwis pogwarancyjny urządzeń drukujących eksploatowanych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych w Oddziale w Pile oraz w podległych jednostkach terenowych w/w Oddziału, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Część II SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.32.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - Jeżeli wykonawca nie spełnia samodzielnie warunków udziału w postępowaniu a wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach (wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych) innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności załączając do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Czas reakcji - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony www.zus.pl odebrać w siedzibie Zamawiającego pokój nr 341, budynek B lub przesyłką poleconą na adres Wykonawcy po uprzednim zgłoszeniu wniosku na fax:618772850.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego 61-361 Poznań, ul. Starołęcka 31, pok. nr 102 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Serwis pogwarancyjny urządzeń drukujących eksploatowanych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych w II Oddziale w Poznaniu oraz w podległych jednostkach terenowych w/w Oddziału.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis pogwarancyjny urządzeń drukujących eksploatowanych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych w II Oddziale w Poznaniu oraz w podległych jednostkach terenowych w/w Oddziału, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Część II SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas reakcji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Serwis pogwarancyjny urządzeń drukujących eksploatowanych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych w Oddziale w Bydgoszczy oraz w podległych jednostkach terenowych w/w Oddziału.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis pogwarancyjny urządzeń drukujących eksploatowanych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych w Oddziale w Bydgoszczy oraz w podległych jednostkach terenowych w/w Oddziału, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Część II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas reakcji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serwis pogwarancyjny urządzeń drukujących eksploatowanych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych w Oddziale w Toruniu oraz w podległych jednostkach terenowych w/w Oddziału.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis pogwarancyjny urządzeń drukujących eksploatowanych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych w Oddziale w Toruniu oraz w podległych jednostkach terenowych w/w Oddziału, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Część II SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas reakcji - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Serwis pogwarancyjny urządzeń drukujących eksploatowanych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych w I Oddziale w Poznaniu oraz w podległych jednostkach terenowych w/w Oddziału.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis pogwarancyjny urządzeń drukujących eksploatowanych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych w I Oddziale w Poznaniu oraz w podległych jednostkach terenowych w/w Oddziału, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Część II SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas reakcji - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Serwis pogwarancyjny urządzeń drukujących eksploatowanych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych w Oddziale w Pile oraz w podległych jednostkach terenowych w/w Oddziału.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis pogwarancyjny urządzeń drukujących eksploatowanych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych w Oddziale w Pile oraz w podległych jednostkach terenowych w/w Oddziału, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Część II SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas reakcji - 10
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- roboty budowlane i instalacyjne w obiektach UAM, 3 części
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych wraz z dzierżawą dozowników.
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych
- DOSTAWA Leków Pegfilgrastimum
- Przebudowa ulicy Henryka Sienkiewicza - na odcinku od ul. Mikołaja Reja do ul. Jana Kochanowskiego.
- Dostawa sprzętu do zabiegów bariatrycznych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.