eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagórz › Pozyskanie i zrywka drewna z lasów mienia Gminy Zagórz w roku 2012 - Sołectwo Mokre

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-06

Zagórz: Pozyskanie i zrywka drewna z lasów mienia Gminy Zagórz w roku 2012 - Sołectwo Mokre
Numer ogłoszenia: 434832 - 2012; data zamieszczenia: 06.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206477 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zagórz, ul. 3 Maja 2, 38-540 Zagórz, woj. podkarpackie, tel. 013 4622062, faks 013 4622062.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pozyskanie i zrywka drewna z lasów mienia Gminy Zagórz w roku 2012 - Sołectwo Mokre.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje pozyskanie i zrywkę drewna z lasów mienia Gminy Zagórz, w szczególności: a) realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie. Zakres oraz terminy wykonania poszczególnych prac Wykonawca będzie uzgadniał z pracownikiem UMiG Zagórz na podstawie odrębnych (zleceń) Zamawiającego. Odbiór ilościowo - jakościowy prac dokonywany będzie przez pracownika UMiG Zagórz na druku protokołu odbioru robót. Protokół odbioru robót jest podstawą do wystawienia faktury za wykonaną przez Wykonawcę usługę. Należność za usługę będzie płatna przelewem bankowym na konto Wykonawcy (podane przy spisaniu umowy), w terminie do 14 dni od daty doręczenia faktury; b) realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie pozyskania i zrywki drewna nie może powodować uszkodzeń drzew stojących, powyżej 5 % ilości drzew na pow. objętej usługą; c) wykonawca jest zobowiązany do utrzymania porządku na powierzchni, na której wykonywana jest usługa i pozostawienie uporządkowanej powierzchni po zakończonej pracy; d) wykonawca zobowiązany jest przestrzegać wszystkich przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Ponadto wykonawcy usług przy realizacji zlecanych prac muszą przestrzegać między innymi przepisów ujętych w niżej wymienionych aktach prawnych: - Kodeks Pracy - Dział X Bezpieczeństwo i Higiena pracy; - Rozporządzenie Ministra Ochrony Środowiska z dnia 24.08.2006r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. Nr 161 poz. 1140,1141 z 2006 r.); - Instrukcja bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu podstawowych prac z zakresu gospodarki leśnej z dnia 14 lipca 1997 r.; - Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28.05.1996r. w sprawie rodzajów prac, które powinny być wykonywane przez co najmniej dwie osoby; e) pracownicy posiadający ubrania robocze z wstawkami w kolorze pomarańczowym lub innym jaskrawym kolorze nie muszą zakładać kamizelek odblaskowych. Wszyscy pracownicy nie posiadający w/w wstawek powinni pracować w kamizelkach odblaskowych; f) zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom wykonanie zamówienia przy wszystkich pracach wyszczególnionych w niniejszej specyfikacji. Jednocześnie zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Leśne i Drogowe Jan Grzyb, Poraż 291, 38-540 Zagórz, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14688,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14688,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14688,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.