eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Świadczenie usług hotelowych, restauracyjnych oraz wynajmu sali dla Uniwersytetu Przyrodniczo- Humanistycznego w Siedlcach w ramach realizowanego projektu; Praktyki pedagogiczne- kompetentnie, twórczo, przyjemnie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-22

Siedlce: Świadczenie usług hotelowych, restauracyjnych oraz wynajmu sali dla Uniwersytetu Przyrodniczo- Humanistycznego w Siedlcach w ramach realizowanego projektu; Praktyki pedagogiczne- kompetentnie, twórczo, przyjemnie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 434830 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach , ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6442095, faks 25 6442045.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług hotelowych, restauracyjnych oraz wynajmu sali dla Uniwersytetu Przyrodniczo- Humanistycznego w Siedlcach w ramach realizowanego projektu; Praktyki pedagogiczne- kompetentnie, twórczo, przyjemnie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1:obsługa jednodniowej konferencji-dwie przerwy kawowe, obiad -dla planowanej liczby 150 uczestników.Usługa musi być świadczona w obiekcie wykonawcy położonym w mieście Siedlce lub w jego granicach, jednak nie dalej niż 30 km. Obiekt winien posiadać salę konferencyjną mieszczącą jednorazowo 150 osób, wyposażoną w środki audiowizualne zadanie nr 2,3,4: usługi hotelowe -terminy i planowaną liczbę osób Zamawiający podał w SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00-4, 55.32.10.00-6, 55.32.00.00-9, 70.22.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, zmiana ilości noclegów oraz terminu i miejsca noclegów, pod warunkiem, iż zmiana ta nie obniży standardu usług wymaganych w niniejszej specyfikacji. Zmiana umowy nie może skutkować zwiększeniem ceny jednostkowej brutto wynagrodzenia Wykonawcy - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, leżących w szczególności po stronie dostawców produktów żywnościowych niezbędnych do wykonania potraw objętych przedmiotem umowy, dopuszczalna jest zmiana menu , pod warunkiem, iż zmiana ta nie obniży standardu potraw wymaganych w niniejszej specyfikacji. Zmiana umowy nie może skutkować zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uph.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w Siedlcach przy ul. Konarskiego 2, pok. Nr 55 w godz. 10-12 /poniedziałek-piątek/..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2012 godzina 10:00, miejsce: w Sekretariacie Ogólnym, ul. Konarskiego 2 w Siedlcach, I piętro , z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych, w godz. 7:30-15:30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt:Praktyki pedagogiczne- kompetentnie, twórczo, przyjemnie, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; nr umowy UDA-POKL.03.03.02-00-041/10-01.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług restauracyjnych oraz wynajmu sali.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obsługa konferencji dla planowanej liczby 150 osób; dwie przerwy kawowe, obiad; obiekt winien być położony w mięcie Sielce lub jego okolicach, nie dalej niż 30 km; winien posiadać salę konferencyjną mieszczącą jednorazowo 150 osób, wyposażoną w środki audiowizualne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.32.00.00-9, 70.22.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług hotelowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi świadczone na przełomie stycznia i lutego, w lutym, we wrześniu, na początku października 2012 r.dla różnej ilości osób-szczegółowe wykazy Zamawiający podał w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 43.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: świadczenie usług hotelowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi winny być świadczone w dniach 09.09.-28.09 2012 r. dla 11 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 19.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: świadczenie usług hotelowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi winny być świadczone w dniach: 16.09-28.09 2012 r. w dwóch turach, łącznie dla 27 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.