eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › AD-II.272.27.2011 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-22

Nowy Sącz: AD-II.272.27.2011 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 434814 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 313565 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4141600, faks 18 4141700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD-II.272.27.2011 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych: gąbka magnetyczna do tablic, Cienkopis czarny, Cienkopis czerwony, Datownik mały, Folia do laminowania A6 Błysk/Błysk 175mic, KALENDARZ STOJĄCY NA BIURKO - UKŁAD MIESIĘCZNY, KALENDARZ STOJĄCY NA BIURKO - UKŁAD TYGODNIOWY, Klej Biurowy Sztyft 35g, Klej błyskawiczny, Klip metalowy 41mm, Koperta B4 biała, Koperta Bąbelkowa 19I biała, Koperta C3 biała, Koperta DL biała/okienko, Koperta rozszerzana B4 biała, Korektor w płynie z pędzelkiem, Koszulka na dokumenty A4, Linijka 30cm, Nożyczki biurowe 25,5 cm, Ołówek z gumką, Papier A4 160g biały do kserokopiarek, drukarek laserowych i atramentowych, Papier A4 80g biały do kserokopiarek, drukarek laserowych i atramentowych, Papier samoprzylepny A4 210x297mm, Papier samoprzylepny A4 - Etykieta 105x48mm, Papier samoprzylepny A4 - Etykieta 35x70mm, Pisaki grube Marker czarny, Pisaki grube Marker czerwony, Pisaki grube Marker zielony, Pudełko archiwizacyjne A4, Rozszywacz, Segregator A4 tekturowy z dźwignią 75mm, Skoroszyt zawieszkowy A4 papierowy, Skoroszyt zawieszkowy A4 plastikowy, Skorowidz A4 96k, Spinacz krzyżakowy 41mm, Szuflada na dokumenty, Tablica magnetyczna suchościeralna, Taśma barwiąca do maszyny 13mm x 6m BLACK-RED, Taśma dwustronna 38mm, Taśma klejąca piankowa 19mm/5m dwustronna, Taśma pakowa przezroczysta, Taśma pakowa szara, Teczka do podpisu czarna, Teczka wiązana biała, Tusz czarny do pieczątek, Tusz czerwony do pieczątek, Wkład do długopisu czarny, Wkład żelowy do długopisu czerwony, Wymienne filce do gąbki suchościeralnej, Zakreślacz pomarańczowy, Zakreślacz różowy, Zakreślacz zielony, Zakreślacz żółty, Zestaw markerów do tablicy suchościeralnej, Zeszyt - Brulion A4 96k. krata twarda oprawa, Zszywacz biurowy. Szczegółowy opis oraz ilości zamawianych materiałów biurowych znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.21.23 - Długopisy z końcówką z włókna 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 44.42.42.00 - Taśma przylepna 22.60.00.00 - Tusz 30.19.73.20 - Zszywacze 30.23.74.30 - Markery 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.50 - Datowniki 30.19.21.25 - Pisaki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • K 2 OFFIS Sp. z o.o., ul. Librowszczyzna 3, 31-030 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25203,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27538,45

  • Oferta z najniższą ceną: 27538,45 / Oferta z najwyższą ceną: 30501,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.