eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › ZAMÓWIENIE NA DOSTAWĘ I MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA I URZĄDZEŃ AUDIOWIZUALNYCH DO BIUR INTERAKTYWNEGO CENTRUM HISTORII OSTROWA TUMSKIEGO W POZNANIU - KOLEBKI PAŃSTWOWOŚCI I CHRZEŚCIJAŃSTWA W POLSCE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-06

Poznań: ZAMÓWIENIE NA DOSTAWĘ I MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA I URZĄDZEŃ AUDIOWIZUALNYCH DO BIUR INTERAKTYWNEGO CENTRUM HISTORII OSTROWA TUMSKIEGO W POZNANIU - KOLEBKI PAŃSTWOWOŚCI I CHRZEŚCIJAŃSTWA W POLSCE
Numer ogłoszenia: 43480 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 522274 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Infrastruktura Euro Poznań 2012 sp. z o. o., Al. Niepodległości 27, 61-714 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8842010, faks 061 8666004.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAMÓWIENIE NA DOSTAWĘ I MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA I URZĄDZEŃ AUDIOWIZUALNYCH DO BIUR INTERAKTYWNEGO CENTRUM HISTORII OSTROWA TUMSKIEGO W POZNANIU - KOLEBKI PAŃSTWOWOŚCI I CHRZEŚCIJAŃSTWA W POLSCE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAMÓWIENIE NA DOSTAWĘ I MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA I URZĄDZEŃ AUDIOWIZUALNYCH DO BIUR INTERAKTYWNEGO CENTRUM HISTORII OSTROWA TUMSKIEGO W POZNANIU - KOLEBKI PAŃSTWOWOŚCI I CHRZEŚCIJAŃSTWA W POLSCE. W szczególności zamówienie obejmuje dostawę: I. Komputerów: 1. Komputerów biurowych- 29 szt. 2. Komputerów biurowych graficznych- 2 szt. 3. Komputerów przenośnych- 6 szt. 4. Stacji dokujących do k.p.- 6 szt. 5. Monitorów biurowych- 35 szt. 6. Monitorów graficznych- szt. 7. Oprogramowania biurowego i bezpieczeństwa- 37 + 40 szt. 8. Tabletów- 5 szt. II. Sieci: 1. Przełącznik 48 portów 1GbE- 5 szt. 2. Przełącznik 24 porty 1GbE- 3 szt. 3. Przełącznik 24 porty SFP- 1 szt. 4. Punkt dostępowy- 11 szt., Kontroler sieci WLAN- 1 szt. 5. Router- 1 szt. 6. ATM 1 szt. III. Serwery i BACKUP: 1. Serwery wirtualizacji- 2 szt. 2. Macierz dyskowa- 1 szt. 3. Macierz dyskowa- 1 szt. 4. Przełącznik- 2 szt. 5. UPS 6. Serwer Backupu- 1 szt. 7. Oprogramowanie (do wirtualizacji oraz pozostałe oprogramowanie) IV. Urządzenia drukujące: 1. Urządzenie typu MFP A3 kolor- 1 szt. 2. Urządzenie typu MFP A4 mono- 1 szt. V. Telefony VoIP: 1. Telefony stacjonarne- 30 szt. 2. Telefony bezprzewodowe DECT- 10 szt. VI. Usługi w zakresie sprzętu i oprogramowania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 32.50.00.00 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Realizacja przedsięwzięcia Interaktywne Centrum Historii Ostrowa Tumskiego w Poznaniu - kolebki państwowości i chrześcijaństwa w Polsce podlega współfinansowaniu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007- 2013, 6. Oś Priorytetowa Polska gospodarka na rynku międzynarodowym, Działanie 6.4 Inwestycje w produkty turystyczne o znaczeniu ponadregionalnym.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Komputronik S.A., Ul. Wołczyńska 37, 60-003 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 799250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 918020,34

  • Oferta z najniższą ceną: 918020,34 / Oferta z najwyższą ceną: 918020,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.