eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa infrastruktury technicznej (sprzęt do celów digitalizacyjnych oraz sprzęt komputerowy) w ramach zadania Digitalizacja i udostępnianie zasobów kultury i dziedzictwa narodowego oraz tworzenie infrastruktury technicznej dla zasobów cyfrowych koniecznej do zrealizowana celów digitalizacyjnych, archiwizacyjnych i upowszechniania poprzez rozwój Centrum Kompetencji ds. digitalizacji, przechowywania i udostępniania zbiorów muzealnych i fotograficznych oraz utworzenie regionalnego ośrodka digitalizacji i dydaktyki z zakresu digitalizacji obrazowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-24

Kraków: Dostawa infrastruktury technicznej (sprzęt do celów digitalizacyjnych oraz sprzęt komputerowy) w ramach zadania Digitalizacja i udostępnianie zasobów kultury i dziedzictwa narodowego oraz tworzenie infrastruktury technicznej dla zasobów cyfrowych koniecznej do zrealizowana celów digitalizacyjnych, archiwizacyjnych i upowszechniania poprzez rozwój Centrum Kompetencji ds. digitalizacji, przechowywania i udostępniania zbiorów muzealnych i fotograficznych oraz utworzenie regionalnego ośrodka digitalizacji i dydaktyki z zakresu digitalizacji obrazowej.
Numer ogłoszenia: 434702 - 2013; data zamieszczenia: 24.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie , ul. Józefitów 16, 30-045 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6345932, faks 12 631 04 55 wew. 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mhf.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa infrastruktury technicznej (sprzęt do celów digitalizacyjnych oraz sprzęt komputerowy) w ramach zadania Digitalizacja i udostępnianie zasobów kultury i dziedzictwa narodowego oraz tworzenie infrastruktury technicznej dla zasobów cyfrowych koniecznej do zrealizowana celów digitalizacyjnych, archiwizacyjnych i upowszechniania poprzez rozwój Centrum Kompetencji ds. digitalizacji, przechowywania i udostępniania zbiorów muzealnych i fotograficznych oraz utworzenie regionalnego ośrodka digitalizacji i dydaktyki z zakresu digitalizacji obrazowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu do pracowni digitalizacji oraz sprzętu komputerowego i oprogramowania. Przedmiot zamówienia obejmuje 10 części. 2. Przedmiotem zamówienia w części I jest dostawa sprzętu komputerowego tj. zestawów komputerowych i przenośnego komputera w skład którego wchodzą: 4 szt. zestawu komputerowego z monitorem LCD, 1 szt. stacji graficznej z monitorem LCD, 1 szt. komputer przenośnego z monitorem LCD, 3. Przedmiotem zamówienia w części II jest dostawa sprzętu tj. macierzy dyskowej w skład której wchodzi: macierz dyskowa- 1 szt. 4. Przedmiotem zamówienia w części III jest dostawa sprzętu komputerowego (urządzeń dodatkowych dedykowanych do współpracy z komputerem) obejmującego: 9 szt. pamięci przenośnej flash, 1 szt. zasilacza UPS, 1 szt. dysku twardego, 1 szt. tablet, 1 szt. monitora, 3 szt. urządzenia wielofunkcyjnego, 1 szt. monitora, 7 szt. przenośnego dysku zewnętrznego, 2 szt. listwy zasilającej. 5. Przedmiotem zamówienia w części IV jest dostawa oprogramowania obejmującego 1 pakiet oprogramowania antywirusowego, 9 szt. oprogramowania biurowego, 9 szt. oprogramowania serwerowego, 1 szt. aktualizacji do wykonywania kopii bezpieczeństwa, 6 szt. różne rodzaje oprogramowania graficznego. 6. Przedmiotem zamówienia w części V jest dostawa sprzętu służącego do wyposażenia pracowni digitalizacji tj. studyjne lampy błyskowe obejmującego: 1 szt. studyjnej lampy błyskowej, 1 szt. generatora błyskowego, 1 szt. podświetlarki błyskowej, 2 szt. oświetlacza halogenowego i 2 szt. żarówek halogenowych do oświetlaczy. 7. Przedmiotem zamówienia w części VI jest dostawa sprzętu służącego do wyposażenia pracowni digitalizacji tj. akcesoria fotograficzne I obejmującego: 1 szt. obiektywu multispektralnego, 1 zestaw referencyjnych wzorców barwy i rozdzielczości, 1 zestaw do zdjęć o wielkiej głębi ostrości, , 1 szt. wziernika kątowego. 8. Przedmiotem zamówienia w części VII jest dostawa sprzętu służącego do wyposażenia pracowni digitalizacji tj. akcesoria fotograficzne II obejmującego: 1 szt. - głowicę statywową, 1 szt. nóg statywowych, 1 szt. lampy błyskowej, 1 szt. pierścieniowej lampy błyskowej, 2 szt. softbox , 1 szt. zasilacza akumulatorowego, 1 szt. namiotu bezcieniowego, 1 szt. blenda duża, 1 szt. blenda mała, 1 szt. tła zmywalnego, 1 szt. filtru IR Pass, 1 szt. filtru UV Pass, 1 szt. filtru UV/IR Cut, 1 szt. waliza transportowa duża, 1 szt. waliza transportowa mała, 1 szt. torby reporterskiej, 1 zestaw czyszczący do optyki fotograficznej 1 torba na statywy. 9. Przedmiotem zamówienia w części VIII jest dostawa sprzętu służącego do wyposażenia pracowni digitalizacji tj. wizualizer obejmującego: 1 szt. - wizualizera. 10. Przedmiotem zamówienia w części IX jest dostawa sprzętu służącego do wyposażenia pracowni digitalizacji tj. oświetlacza światłowodowego obejmującego: 1 szt. - oświetlacza światłowodowego. 11. Przedmiotem zamówienia w części X jest dostawa skanera do skanowania książek obejmującego 1 szt. skanera do skanowania książek..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.31.41-1, 30.23.72.00-1, 48.31.00.00-4, 38.65.31.10-1, 38.65.30.00-7, 30.21.61.10-0, 31.52.72.60-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: Dla części I: wykonał jedno zamówienie o wartości min. 40 000 tyś zł brutto lub 2 zamówienia o wartości min. 30 000 tyś zł brutto każda polegających na dostawie zestawów komputerowych lub komputerów przenośnych. Dla części II:wykonał jedno zamówienie o wartości min. 40 tyś zł brutto lub 2 zamówienia o wartości min. 30 tyś zł brutto każda polegających na dostawie macierzy dyskowej, Dla części III: wykonał jedno zamówienie o wartości min. 20 tyś zł brutto lub 2 zamówienia o wartości min. 15 tyś zł brutto każda polegających na dostawie oprogramowania. Dla części IV: jedno zamówienie o wartości min. 15 tyś zł brutto lub 2 zamówienia o wartości min. 10 tyś zł brutto każda polegających na dostawie sprzętu komputerowego.Dla części X: wykonał jedno zamówienie polegające na dostawie skanera do skanowania książek w układzie V opartego o aparat lub aparaty cyfrowe. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wymienionych w rozdziale 6 siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił ww. warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz dostaw powinien wskazywać tylko dostawy na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu tj. Wykonawca wykaże, iż: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Dla części I: wykonał jedno zamówienie o wartości min. 40 000 tyś zł brutto lub 2 zamówienia o wartości min. 30 000 tyś zł brutto każda polegających na dostawie zestawów komputerowych lub komputerów przenośnych. Dla części II:wykonał jedno zamówienie o wartości min. 40 tyś zł brutto lub 2 zamówienia o wartości min. 30 tyś zł brutto każda polegających na dostawie macierzy dyskowej, Dla części III: wykonał jedno zamówienie o wartości min. 20 tyś zł brutto lub 2 zamówienia o wartości min. 15 tyś zł brutto każda polegających na dostawie oprogramowania. Dla części IV: jedno zamówienie o wartości min. 15 tyś zł brutto lub 2 zamówienia o wartości min. 10 tyś zł brutto każda polegających na dostawie sprzętu komputerowego.Dla części X: wykonał jedno zamówienie polegające na dostawie skanera do skanowania książek w układzie V opartego o aparat lub aparaty cyfrowe.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta powinna zawierać: DOTYCZY KAŻDEJ Z CZĘŚCI: 1) wypełniony Formularz Oferty - załącznik nr 2 do siwz; 2) wypełniony Formularz Cenowy - załącznik nr 3 do siwz w tym odpowiednio: Formularz Cenowy dla części I-IV, VIII, X, - załącznik nr 3a do siwz Formularz Cenowy dla części V, VI, VII, IX, - załącznik nr 3b do siwz 3) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale 6 siwz; 4) zobowiązanie podmiotów - załącznik nr 7 do siwz, w przypadku oddania Wykonawcy do jego dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; 5) pełnomocnictwo, w przypadku określonym w ust. 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wzór umowy stanowi: dla części nr I, II, III - 6a do siwz, dla części nr IV - 6b do siwz, dla części nr V - 6c do siwz, dla części nr VI, VII - 6d do siwz, dla części nr VIII - 6e do siwz, dla części nr IX - 6f do siwz, dla części nr X - 6g do siwz, 2. Zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: 1) ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług na asortyment dostawy stanowiący przedmiot zamówienia, wówczas wynagrodzenie brutto określone w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikające z umowy wynagrodzenie netto pozostało niezmienione, 2) nastąpi zmiana regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, 3. Zmiana treści umowy polegająca na przedłużeniu terminów wykonania dostawy możliwa jest na skutek zaistnienia następujących okoliczności: 1) z powodu okoliczności siły wyższej, tj. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można była przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 2) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, które to działania nie są zawinione przez którąkolwiek ze Stron, 3) w przypadku zawieszenia lub wstrzymania przez Zamawiającego wykonania dostaw z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. 4) w sytuacji zmian sposobu wykonania Przedmiotu Umowy na skutek wystąpienia następujących okoliczności: a) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że zmiana sposobu wykonania zamówienia nie może wykraczać poza określenie Przedmiotu Umowy, zawarte w Formularzu cenowym oraz przewyższać wartość Przedmiotu Umowy, b) z powodu zaniechania lub uzasadnionej rezygnacji z wykonania danego zakresu dostaw, objętego przedmiotem zamówienia. 4. Zmiany treści umowy dla swej skuteczności wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mhf.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie, 30-045 Kraków, ul. Józefitów 16, Sekretariat, pokój nr 11 na parterze..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie, 30-045 Kraków, ul. Józefitów 16, Sekretariat, pokój nr 11 na parterze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio dla części: Część I - Zestawy komputerowe i przenośny komputer 21 dni od dnia zawarcia umowy, Część II - Macierz dyskowa 21 dni od dnia zawarcia umowy, Część III - Urządzenia dodatkowe dedykowane do współpracy z komputerem 14 dni od dnia zawarcia umowy, Część IV - Oprogramowanie 14 dni od dnia zawarcia umowy, Część V - Studyjne lampy błyskowe 14 dni od dnia zawarcia umowy, Część VI - Akcesoria fotograficzne I 28 dni od dnia zawarcia umowy, Część VII - Akcesoria fotograficzne II 14 dni od dnia zawarcia umowy, Część VIII - Wizualizer 21 dni od dnia zawarcia umowy, Część IX - Oświetlacz światłowodowy 14 dni od dnia zawarcia umowy, Część X - Skaner do skanowania książek 30 dni od dnia zawarcia umowy. 1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminach określonych w art. 94 ustawy pzp. 2. Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego oferta została wybrana, o terminie i miejscu zawarcia umowy. 3. W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 5. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisaniu umowy zobowiązane są posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty oraz (Dotyczy części I, II, III, IV) przedłożyć Zamawiającemu zgodnie z jego wymaganiami, które zgłosi Wykonawcy przed podpisaniem umowy kopie dokumentów potwierdzających spełnienie przez Wykonawców wymagań określonych w Formularzu Cenowym w rubrykach, w których wykonawca zaznaczał opcję wyboru Tak / Nie. Kopie dokumentów winny być dostarczone z zachowaniem zasad dot. potwierdzania kopii dokumentów za zgodność z oryginałem..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy komputerowe i przenośny komputer.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części I jest dostawa sprzętu komputerowego tj. zestawów komputerowych i przenośnego komputera w skład którego wchodzą: 4 szt. zestawu komputerowego z monitorem LCD, 1 szt. stacji graficznej z monitorem LCD, 1 szt. komputer przenośnego z monitorem LCD..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Macierz dyskowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części II jest dostawa sprzętu tj. macierzy dyskowej w skład której wchodzi: macierz dyskowa- 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenia dodatkowe dedykowane do współpracy z komputerem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części III jest dostawa sprzętu komputerowego (urządzeń dodatkowych dedykowanych do współpracy z komputerem) obejmującego: 9 szt. pamięci przenośnej flash, 1 szt. zasilacza UPS, 1 szt. dysku twardego, 1 szt. tablet, 1 szt. monitora, 3 szt. urządzenia wielofunkcyjnego, 1 szt. monitora, 7 szt. przenośnego dysku zewnętrznego, 2 szt. listwy zasilającej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.45.00-3, 30.23.46.00-4, 30.23.21.10-8, 30.23.41.00-9, 33.19.51.00-4, 42.96.20.00-7, 30.20.00.00-1, 30.23.72.00-1, 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Oprogramowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części IV jest dostawa oprogramowania obejmującego 1 pakiet oprogramowania antywirusowego, 9 szt. oprogramowania biurowego, 9 szt. oprogramowania serwerowego, 1 szt. aktualizacji do wykonywania kopii bezpieczeństwa, 6 szt. różne rodzaje oprogramowania graficznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00-0, 48.31.00.00-4, 48.82.30.00-3, 48.71.00.00-8, 48.32.80.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Studyjne lampy błyskowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części V jest dostawa sprzętu służącego do wyposażenia pracowni digitalizacji tj. studyjne lampy błyskowe obejmującego: 1 szt. studyjnej lampy błyskowej, 1 szt. generatora błyskowego, 1 szt. podświetlarki błyskowej, 2 szt. oświetlacza halogenowego i 2 szt. żarówek halogenowych do oświetlaczy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.31.10-1, 31.52.00.00-7, 31.51.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Akcesoria fotograficzne I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części VI jest dostawa sprzętu służącego do wyposażenia pracowni digitalizacji tj. akcesoria fotograficzne I obejmującego: 1 szt. obiektywu multispektralnego, 1 zestaw referencyjnych wzorców barwy i rozdzielczości, 1 zestaw do zdjęć o wielkiej głębi ostrości, 1 szt. wziernika kątowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.11.00-4, 48.52.00.00-9, 38.65.16.00-9, 38.65.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Akcesoria fotograficzne II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części VII jest dostawa sprzętu służącego do wyposażenia pracowni digitalizacji tj. akcesoria fotograficzne II obejmującego: 1 szt. - głowicę statywową, 1 szt. nóg statywowych, 1 szt. lampy błyskowej, 1 szt. pierścieniowej lampy błyskowej, 2 szt. softbox , 1 szt. zasilacza akumulatorowego, 1 szt. namiotu bezcieniowego, 1 szt. blenda duża, 1 szt. blenda mała, 1 szt. tła zmywalnego, 1 szt. filtru IR Pass, 1 szt. filtru UV Pass, 1 szt. filtru UV/IR Cut, 1 szt. waliza transportowa duża, 1 szt. waliza transportowa mała, 1 szt. torby reporterskiej, 1 zestaw czyszczący do optyki fotograficznej 1 torba na statywy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.30.00-7, 38.65.31.10-1, 38.62.30.00-8, 18.92.10.00-1, 18.93.90.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wizualizer.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części VIII jest dostawa sprzętu służącego do wyposażenia pracowni digitalizacji tj. wizualizer obejmującego: 1 szt. - wizualizera..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Oświetlacz światłowodowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części IX jest dostawa sprzętu służącego do wyposażenia pracowni digitalizacji tj. oświetlacza światłowodowego obejmującego: 1 szt. - oświetlacza światłowodowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.72.60-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Skaner do skanowania książek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części X jest dostawa skanera do skanowania książek obejmującego 1 szt. skanera do skanowania książek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.