Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-27
Gliwice: Dostawa pompy dozującej
oraz termostatu cyrkulacyjnego z łaźnią
OZ/D/29/JC/09
Numer ogłoszenia: 43467 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska , ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, faks 0322371334, 2372255, 2372660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pompy dozującej oraz termostatu cyrkulacyjnego z łaźnią OZ/D/29/JC/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń dla Politechniki Śląskiej w podziale na 2 zadania. A) Zadanie 1 - Pompa dozująca membranowa 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednej pompy, która służyć będzie do dozowania i pompowania cieczy. (CPV: 42.12.25.00-5 Pompy laboratoryjne i akcesoria) B) Zadanie 2 -Termostat cyrkulacyjny z łaźnią 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednego termostatu cyrkulacyjnego z łaźnią ze stali szlachetnej z pokrywą, wężem ziębiącym i pompą tłoczącą, który służyć będzie do zewnętrznego utrzymania temperatury urządzeń pomiarowych, komór mierniczych i pozostałych zamkniętych obiektów z równoczesną możliwością utrzymania stałej temperatury w łaźni termostatu. (CPV: 42.90.00.00-5 Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia) Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń, których zbilansowana wartość zakupów w ciągu roku przekracza wartość 14.000 E i nie przekracza 206 000 E..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.25.00-5, 42.90.00.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagane warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca: 1. Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy. 2. Spełnienie przesłanki udziału w postępowaniu określonej w art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. Wymagane warunki dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca: 3.Zaoferowanie ceny, minimalnej gwarancji, terminu realizacji itd. 4. Zaoferowanie parametrów technicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych, poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie. 1.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagane oświadczenia, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków dotyczących przedmiotu zamówienia: 3.1. Oferta Cenowa. 4.1. Tabela Parametrów Technicznych. 4.2. Fotografie, opisy foldery, prospekty lub inne materiały dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia (tylko dla urządzeń równowaznych) w języku polskim lub angielskim. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Ww. dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych. ul. Konarskiego 18, 44-100 Gliwice pok. 511..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych. ul. Konarskiego 18, 44-100 Gliwice pok. 511..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: A) W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez PEŁNOMOCNIKA wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa z podpisem mocodawcy lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. B) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę. Należy również dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia; pełnomocnictwo to powinno być udzielone (podpisane) przez podmioty występujące wspólnie. C) Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty wystawienia faktury i spełnienia warunków umowy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Pompa dozująca membranowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednej pompy, która służyć będzie do dozowania i pompowania cieczy. (CPV: 42.12.25.00-5 Pompy laboratoryjne i akcesoria) Zakres niniejszego zamówienia nie przekracza wartości 14.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.25.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 -Termostat cyrkulacyjny z łaźnią.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednego termostatu cyrkulacyjnego z łaźnią ze stali szlachetnej z pokrywą, wężem ziębiącym i pompą tłoczącą, który służyć będzie do zewnętrznego utrzymania temperatury urządzeń pomiarowych, komór mierniczych i pozostałych zamkniętych obiektów z równoczesną możliwością utrzymania stałej temperatury w łaźni termostatu. (CPV: 42.90.00.00-5 Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia) Zakres niniejszego zamówienia nie przekracza wartości 14.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.90.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Remont lokali mieszkalnych przy ul. Sztabu Powstańczego 72/2 i Gwiazdy polarnej 46/12 w Gliwicach z przeznaczeniem dla repatriantów
- "Roboty budowlane związane z modernizacją sali gimnastycznej w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach"
- Odnowienie subskrypcji i licencji edukacyjnej oprogramowania Labview. Znak sprawy: IA1.282.24.2024.AP
- Dostawa automatycznego ekspresu do kawy. Znak sprawy IA1.282.26.2024.AG
- Koszenie traw na terenach zieleni miejskiej(2)
- Transport kontenerów z odpadami z PSZOK-u, transport odpadów z sortowni odpadów wielkogabarytowych oraz z kompostowni odpadów i przekazywanie odpadów do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.