eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Wywóz nieczystości stałych oraz utrzymanie porządku i czystości w zasobach komunalnych Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Lubinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-22

Lubin: Wywóz nieczystości stałych oraz utrzymanie porządku i czystości w zasobach komunalnych Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Lubinie
Numer ogłoszenia: 434656 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 423878 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Cmentarzy Komunalnych, ul. Zacisze 1, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 22 069, faks 076 84 22 069.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych oraz utrzymanie porządku i czystości w zasobach komunalnych Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Lubinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych oraz utrzymanie czystości i porządku w zasobach komunalnych Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Lubinie zgodnie z poniższymi warunkami. 2. Szczegółowe warunki: a) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia odpowiedniej ilości pojemników, kontenerów, koszy ulicznych i sprzętu niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. b) Na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania Wykonawca musi zabezpieczyć minimum 8 kontenerów 8 m3 , 150 pojemników 1100 litrów, 5 koszy ulicznych, zamiatarki - szt. 2 oraz pojazdy do zimowego utrzymania - szt. 2. c) Ww. ilości kontenerów i pojemników mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. W sytuacji zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania na dodatkowe pojemniki i kontenery, Wykonawca zobowiązany jest do ich dostarczenia: w dniu zgłoszenia jeżeli nastąpiło ono do godz. 10.00; następnego dnia od zgłoszenia, jeżeli nastąpiło ono po godz. 10.00. d) Przewidywana do wywozu ilość odpadów komunalnych w okresie obowiązywania umowy wynosi 2.600 m3. e) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów każdego dnia tygodnia, nie wyłączając dni świątecznych i innych dni wolnych od pracy, jednak dopiero po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia wywozu odpadów w ilości większej niż jeden raz dziennie. f) Do wymaganego niezwłocznego wykonania usługi wywozu odpadów Wykonawca przystąpi w okresie nie dłuższym niż 30 minut od zgłoszenia. g) Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia koszy ulicznych w miejsca wskazane przez Zamawiającego w ilości 5 szt. oraz cyklicznego, obligatoryjnego (bez zgłoszenia przez Zamawiającego) opróżniania wszystkich koszy znajdujących się w zasobach Zamawiającego (wraz z koszami, które podstawione zostaną w wyniku przedmiotowego postępowania - łącznie w ilości 9 szt.) z częstotliwością: - w okresie od momentu podpisania umowy do marca: jeden raz dziennie w godzinach od 7.00 do 8.00, - w okresie od kwietnia do grudnia: dwa razy dziennie w godzinach: od 7.00 do 8.00 oraz od 15.00 do 16.00. Łączna przewidywana ilość opróżnień koszy ulicznych - 731. Wykonawca zobowiązany jest do opróżniania koszy każdego dnia tygodnia, nie wyłączając dni świątecznych i innych dni wolnych od pracy. h) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania mycia i dezynfekcji pojemników odpowiednimi środkami (w miejscu ich podstawienia) oraz kontenerów o pojemności od 3 m3 do 12 m3 (poza miejscem ich lokalizacji). i) Mycie i dezynfekcja, o których mowa w powyższym pkt., wykonywane będą obligatoryjnie, cyklicznie z następującą częstotliwością: w okresie od maja do października: 1 raz w miesiącu. Mycie i dezynfekcja wykonywane będą w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, a ich realizacja musi zostać potwierdzona przez Zamawiającego w protokole odbioru. j) Wykonawca zrealizuje usługi mechanicznego, uzupełniająco ręcznego, zamiatania terenów administrowanych przez Zamawiającego (cmentarz komunalny w Lubinie ul. Zacisze 1, cmentarz komunalny w Lubinie ul. Cmentarna 1) po każdorazowym zgłoszeniu przez Zamawiającego: w dniu zgłoszenia jeżeli nastąpiło ono do godz. 10.00; następnego dnia od zgłoszenia, jeżeli nastąpiło ono po godz. 10.00. Przewidywana ilość godzin mechanicznego, uzupełniająco ręcznego, zamiatania w okresie obowiązywania umowy wynosi 215 godzin. Realizacja usług zamiatania musi zostać potwierdzona przez Zamawiającego w protokole odbioru. k) Wykonawca zrealizuje usługi zimowego utrzymania, polegające na odśnieżaniu, płużeniu, posypywaniu mieszanką piaskowo-solną terenów administrowanych przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje 220 godzin pracy sprzętu do zimowego utrzymania oraz zużycie mieszanki piaskowo - solnej na poziomie 130 ton w okresie obowiązywania umowy. l) Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia czynności zimowego utrzymania określonych w powyższym pkt. w terminie nie dłuższym niż 30 minut od zgłoszenia przez Zamawiającego. Realizacja usług zimowego utrzymania musi zostać potwierdzona przez Zamawiającego w protokole odbioru. m) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług zimowego utrzymania każdego dnia tygodnia, nie wyłączając dni świątecznych i innych dni wolnych od pracy. n) Zamawiający musi mieć możliwość zgłaszania zapotrzebowania na usługi zimowego utrzymania przez całą dobę, Wykonawca zobowiązany jest zatem do pełnienia całodobowego dyżuru dyspozytora oraz kierowców sprzętu do odśnieżania, płużenia i posypywania materiałem uszorstniającym. Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu i ilości zamawianych usług. Zamawiający zastrzega możliwość zamiennego stosowania usług. Wykonawca nie będzie miał prawa dochodzenia roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu ograniczenia rodzajów i/lub ilości zamawianych usług będących przedmiotem niniejszego postępowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania sp. z o.o., ul. Rynek 28, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166666,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 169150,6

  • Oferta z najniższą ceną: 169150,6 / Oferta z najwyższą ceną: 299091,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.