eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudniki › Przebudowę drogi gminnej Nr 101012 O Odcinek - Janinów - Słowików, na odcinku Odcinek - DK 43 wraz z oświetleniem ulicznym oraz remont na odcinku DK 43 - koniec miejscowości Janinów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-18

Rudniki: Przebudowę drogi gminnej Nr 101012 O Odcinek - Janinów - Słowików, na odcinku Odcinek - DK 43 wraz z oświetleniem ulicznym oraz remont na odcinku DK 43 - koniec miejscowości Janinów
Numer ogłoszenia: 434644 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rudniki , ul. Wojska Polskiego 12, 46-325 Rudniki, woj. opolskie, tel. 034 35-95-072, faks 034 3595013.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudniki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowę drogi gminnej Nr 101012 O Odcinek - Janinów - Słowików, na odcinku Odcinek - DK 43 wraz z oświetleniem ulicznym oraz remont na odcinku DK 43 - koniec miejscowości Janinów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest przebudowa i remont drogi gminnej Nr 101012 O Odcinek - Janinów - Słowików na łącznej długości 3, 543 km. wraz z wykonaniem oświetlenia ulicznego na długości 2,072 km. Zakres prac obejmuje: Droga do przebudowy na odcinku Odcinek - DK 43: - roboty pomiarowe - 2,241 km - roboty ziemne - 358,305 m3 - wykonanie warstwy odsączającej gr. 10 cm na mijankach i zjazdach - 1.114,5 m2 - wykonanie podbudowy tłuczniowej warstwa dolna gr. 15 cm - 1.114,5 m2 - wykonanie podbudowy tłuczniowej górna warstwa gr. 8 cm - 292,5 m2 - wykonanie podbudowy tłuczniowej warstwa górna gr. 10 cm - 6.318,1 m2 - wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwa wiążąca gr. 2 cm - 2.835 m2 - wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwa wiążąca gr. 3 cm - 6.533,55 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm - 10 078,5 m - frezowanie nawierzchni bitumicznej - 180 m2 - plantowanie poboczy - 2.300 m2 - utwardzenie tłuczniem pobocza, warstwa gr. 10 cm- 2 241 m2 - wykonanie przepustu wraz z murkami oporowymi o średnicy 40 cm - 7,5 m - znaki drogowe - 7 szt. - oświetlenie uliczne- sieć napowietrzna dł. 2,072 km, 18 lamp typu WSL-870 o mocy 70 W każda Konstrukcja nawierzchni: - nawierzchnia na odcinku tłuczniowym: a) istniejące podłoże b) warstwa istniejącej podbudowy tłuczniowej gr. 15 cm c) podbudowa tłuczniowa ( 0-31,5 ) gr. 10 cm d) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 3,0 cm e) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4,0 cm - nawierzchnia na odcinku powierzchniowo utrwalonym grysami i emulsją: a) istniejące podłoże b) istniejąca podbudowa tłuczniowa gr. 20 cm c) istniejąca warstwa utrwalenia powierzchniowego z grysów i emulsji gr. 2 cm d) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 2,0 cm e) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4,0 cm - nawierzchnia na mijankach: a) warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm b) podbudowa tłuczniowa ( 0-63 ) gr. 15 cm c) podbudowa tłuczniowa ( 0-31,5 ) gr. 8 cm d) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 3,0 cm e) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4,0 cm - nawierzchnia na zjazdach: a) warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm b) podbudowa tłuczniowa ( 0-31,5 ) gr. 15 cm c) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4,0 cm Należy wykonać oczyszczenie rowów z wprofilowaniem dnia i skarpy na długości 200 m. Zakres prac do wykonania na odcinku drogi do remontu tj. od DK 43 do końca wsi Janinów : - roboty pomiarowe - 1 302 mb - mechaniczne ścinanie poboczy o gr. 10 cm - 1 565,85 m2 - frezowanie nawierzchni bitumicznej - 700 m2 - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową - 24,0 t - oczyszczenie i skropienie emulsją nawierzchni - 6 510 ,0 m2 - wykonanie warstwy wiążącej gr. 3,0 cm - 6 510,0 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4,0 cm - 6 510,0 m2 - wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego o gr. 8,0 cm - 1 204 m2 - remont zjazdów - wymiana oznakowania - ogółem 12 znaków Konstrukcja nawierzchni: konstrukcja jezdni: a) istniejące podłoże b) warstwa istniejącej podbudowy gr. 14-17 cm c) istniejąca nawierzchnia asfaltowa gr. 3-4 cm d) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 3 cm e) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm konstrukcja poboczy: a) istniejące podłoże b) istniejąca warstwa piaskowo-żwirowa gr. 8 cm c) warstwa z kamienia drogowego gr. 8 cm Przekrój poprzeczny daszkowy 2%, na łukach pochylenie jednostronne o spadku poprzecznym 3% w kierunku krawędzi wewnętrznej. Pobocza obustronne o pochyleniu poprzecznym 6% w kierunku pól lub ogrodzeń. Odwodnienie powierzchniowe na pobocze drogi. Zamawiający nie dopuszcza do wykonania podbudowy kruszywa pochodzenia osadowego, np. wapieni, dolomitów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonych dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych i przedmiarach robót. Odbiór robót przeprowadzony zostanie w terminie 7 dni od zgłoszenia zakończenia robót przez Wykonawcę, protokołów odbiorów robót zanikających, zaktualizowanej dokumentacji powykonawczej z wynikami badań nawierzchni, o których mowa w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w pkt D-05.03.05 (pkt 6.4 tablica 12), inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, certyfikatów jakości, atestów, deklaracji zgodności na zastosowane materiały. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2010-01-26 do godz. 09:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski Spółka akcyjna z siedzibą w Katowicach O/Olesno, ul. Reymonta 3 46-300 Olesno Nr 96 1050 1171 1000 0023 1091 7600, przy czym data wpływu pieniędzy na rachunek zamawiającego jest uznana jako data wpłynięcia wadium. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium w pozostałej formie należy złożyć za pokwitowaniem w kasie Urzędu Gminy w Rudnikach w pokoju Nr 1 ( parter). Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania z ofertą - pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania - oraz umożliwić Zamawiającemu otrzymanie okresowej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. Dokument potwierdzający wniesienie wadium stanowi załącznik do oferty lub może być załączony do ofert w osobnej kopercie i wraz z nią winien być złożony w Sekretariacie Urzędu Gminy w Rudnikach w terminie określonym dla złożenia ofert. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania ( art. 24 ust2 pkt 4 ustawy). Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; d) wpłynął wniosek Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy Pzp : - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności ( w zakresie budowy dróg) lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ocena dokonywana będzie metodą spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń. II Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat t.j od 17.12.2004r do 16.12.2009r,. a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 3 roboty podobne do przedmiotu zamówienia t.j. związane wykonywaniem przebudowy, remontu lub budowy dróg o wartości min. 500 000 zł brutto każde. 2. Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadają minimum 1 osobę z uprawnieniami do sprawowania funkcji kierownika robót w branży drogowej. Ocena dokonywana będzie metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Sytuacja podmiotowa wykonawcy Na potwierdzenie warunku I Wykonawca złoży wraz z ofertą aktualny odpis z rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniający go do wykonywania robót drogowych wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, załączy także zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, ZUS-u lub KRUS-u o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz składek ( lub zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności) wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. II Zdolność techniczna Na potwierdzenie warunku II.1 wymagany będzie wykaż robót podobnych w zakresie budowy dróg ( minimum 3 roboty o wartości minimum 500 000 zł każde) ) wykonanych w ostatnich 5 latach ( od 17.12.2004r do 16.12.2009r.)odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Na potwierdzenie warunku II.2 należy udokumentować, że Wykonawca posiada ( dysponuje) kierownika budowy w branży drogowej, załączając jego kopie uprawnień oraz udokumentować jego przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudniki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudniki 46-325 Rudniki ul. Wojska Polskiego 12 ( pokój Nr 2 parter).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Rudniki 46-325 Rudniki ul. Wojska Polskiego 12 ( Sekretariat I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 18.12.2009r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.