eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Mikołaj Kopernik na zamku olsztyńskim - stworzenie nowoczesnego muzealnego centrum edukacji regionalnej oraz konserwacja tablicy astronomicznej Mikołaja Kopernika

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-21

POZYCJA 43463

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Olsztyn: Mikołaj Kopernik na zamku olsztyńskim - stworzenie nowoczesnego muzealnego centrum edukacji regionalnej oraz konserwacja tablicy astronomicznej Mikołaja Kopernika Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Muzeum Warmii i Mazur, do kontaktów: Anna Krawczewska, ul. Zamkowa 2, 10-074 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5279596, fax 089 5272039, e-mail: zamek@muzeum.olsztyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.muzeum.olsztyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: samorządowa instytucja kultury; Sprawy gospodarcze i finansowe, Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mikołaj Kopernik na zamku olsztyńskim - stworzenie nowoczesnego muzealnego centrum edukacji regionalnej oraz konserwacja tablicy astronomicznej Mikołaja Kopernika. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Olsztyn, ul. Zamkowa 3 woj. warmińsko- mazurskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych związanych z remontem istniejącego magazynu solnego przy Zamku w Olsztynie, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej. Obiekt składa się z jednej bryły o 1 kondygnacji nadziemnej i poddaszu użytkowym. Powierzchnia użytkowa 163,3 m kw.; kubatura - 2553,5 m sześć. Modernizacja budynku jest objęta ochroną konserwatorską 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Spełnienie wymagań określonych w Ogłoszeniu i SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Oryginalny kod CPV: 45.45.40.00 - Roboty restrukturyzacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.40.00 - Roboty restrukturyzacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie n/w robót: 1. Roboty budowlane wewnętrzne wykończeniowe: okładziny ścian i sufitów, podłogi, roboty malarskie; 2. Schody główne na poddasze; 3. Schody spiralne na poddasze wraz z obudową klatki schodowej; 4. Modulowy podest drewniany na parterze; 5. Instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji; 6. Instalacja c.t., kotłownia, instalacja centralnego ogrzewania sali wystawowej; 7. Instalacja gazowa; 8. Instalacja p. pożarowa i antywłamaniowa w zakresie montażu ; 9. Oświetlenie wewnętrzne w zakresie zakupu i montażu opraw oświetleniowych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15000 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych) - wnoszone przez wykonawców zaproszonych do składania oferty 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z kompletem dokumentów i oświadczeń wymaganych przez zamawiającego. Wzór formularzy dostępny w siedzibie Inżyniera Kontraktu WPUI Sp. z o.o. 10-542 Olsztyn, ul. Dąbrowszczaków 39 lub można otrzymać faxem.( tel: 89/527 45 86) 2. Złożą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Załączą wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dotyczącym art. 22 ust.1. 5. Udzielą gwarancji na wszystkie wykonane roboty określone w przedmiocie zamówienia na okres 5 lat. 6. Wykonawca winien być zarejestrowaną firmą lub osobą fizyczną zdolną do wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia. 7. Posiadają doświadczenie zawodowe polegające na kompleksowym wykonaniu z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zadanie o zakresie, złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu (objęte nadzorem konserwatorskim) polegające na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej, robota o wartości nie mniejszej niż 1,0 mln zł i o kubaturze powyżej 1 000 m3. 8. Dysponują osobami posiadającymi stosowne uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. Kluczowy personel musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje, zgodnie z poniższymi wymaganiami: Kierownik budowy-1osoba-60 m-cy doświadczenia jako kierownik podobnych robót ; Analogicznie: Kierownik robót sanitarnych -1-36; Doświadczenie zawodowe Kierownika budowy w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia był kierownikiem budowy co najmniej na jednym zadaniu, które odpowiada charakterowi zamówienia przetargu (objęte nadzorem konserwatorskim)tj. robota o wartości nie mniejszej niż 1 mln zł oraz odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. 9. Posiadają średnie roczne przychody za ostatnie 3 lata obrotowe (2003,2004,2005 r.) na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi - w wysokości nie mniejszej niż 1 mln zł; 10. Dysponują własnymi środkami finansowymi lub mają dostęp do linii kredytowych w wysokości nie mniej niż 0,5 mln zł. 11. Posiadają aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie niższą niż 0,5 mln PLN Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz dołączonych do niego dokumentów, oświadczeń i załączników. Wykonawca musi spełnić każdy z warunków określonych w pkt. III.2. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę wymaganych warunków na podstawie załączonych do wniosku dokumentów przyjmując że: A) W przypadku spełnienia warunków przez więcej niż 5-ciu wykonawców o dopuszczeniu decydować będzie najwyższa ocena spełniania warunków określonych w sekcji III.2.I. pkt.7) ogłoszenia (doświadczenie), B) Sposób punktacji za spełnianie warunków ponad wymagane minimum: - za każdy dodatkowo zrealizowany obiekt/zadanie ponad wymagane minimum - wykonawca otrzyma 1 punkt; - w przypadku uzyskania tej samej liczby punktów przez więcej niż 5 Wykonawców zamawiający zaprosi do dalszego udziału w postępowaniu 5 Wykonawców plus 5 miejsce ex aequo (egzekwo). Wraz z zaproszeniem do składania ofert Zamawiający przekaże Wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt. III.2.I. Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną). 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ; 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1), /2), 4), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Dokumenty złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim 5.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (przedłożone dokumenty powinny zawierać informacje określające rodzaj oraz wartość wykonywanych robót, nazwę oraz adres inwestora lub innego zleceniodawcy, a także okres i miejsce realizacji robót wraz z potwierdzeniem należytego ich wykonania); Tj.: wykonali (zakończyli realizację) co najmniej jedno zadanie o zakresie, złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu (objęte nadzorem konserwatorskim) polegające na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej, robota o wartości nie mniejszej niż 1 mln zł i o kubaturze powyżej 1 000 m3. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi: Kierownik budowy - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, -Kierownik robót sanitarnych - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; zgodnie z polskim Prawem Budowlanym. Należy dołączyć kserokopie uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa aktualne na dzień składania ofert. Należy dołączyć informację o doświadczeniu zawodowym Kierownika budowy w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia był kierownikiem budowy co najmniej na jednym zadaniu, które odpowiada charakterowi zamówienia przetargu (objęte nadzorem konserwatorskim)tj. robota o wartości nie mniejszej niż 1 mln zł oraz odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. 7. Rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres trzech lat obrotowych (2003, 2004, 2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres. Dodatkowo informacje należy podać na formularzu zgodnym z treścią załącznika. (średnie roczne przychody 1 mln. zł). 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, o rachunku bankowym oraz informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową ( 0,5 mln zł. ) wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ; 9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie niższą niż 0,5 mln PLN. 10. Dodatkowo wykonawca ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia: A) oświadczenie wykonawcy o okresie na jaki udzieli gwarancji na wykonane roboty objęte przedmiotem zamówienia; B) oświadczenie wykonawcy o akceptacji poddania się wymogom Generalnego wykonawcy w zakresie organizacji i czasu pracy oraz przyjęciu odpowiedzialności za plac budowy i zdarzenia wywołane przez wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia; C) oświadczenie wykonawcy o przyjęciu istotnych postanowień umowy określonych w niniejszym ogłoszeniu; 11. Wnioski, dokumenty, wykazy i oświadczenia - pod rygorem uznania za nieważne - muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. 12. Dokumenty, wykazy można złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez jedną z osób podpisujących ofertę z dopiskiem ,,za zgodność z oryginałem". Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu{np. Wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem}. Złożone przez Wykonawcę wraz z wnioskiem dokumenty, wykazy i oświadczenia, wymienione w niniejszym ogłoszeniu, będą stanowiły podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów, wykazów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie w.w. warunki. 13. Istotne postanowienia umowy: A) Zapłata wynagrodzenia wykonawcy nastąpi w terminie 30 dni od dnia bezusterkowego odbioru elementu przedmiotu zamówienia wg harmonogramu robót i warunków płatności. Ustala się następujące terminy przejściowych świadectw płatności faktury przejściowe co miesiąc - minimalna kwota faktury przejściowej wynosi 200 000 PLN. B) Wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną za każdy dzień opóźnienia wykonania poszczególnego zakresu robót w wysokości 0,20% wartości przedmiotu umowy; C) Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy z winy wykonawcy o ile pozostaje w opóźnieniu z wykonaniem któregokolwiek zakresu przedmiotu umowy powyżej 15 dni; D) W przypadku odstąpienia przez zamawiającego od umowy z winy wykonawcy lub odstąpieniu od umowy przez wykonawcę zapłaci on zamawiającemu karę umowną w wysokości 20% ceny kontraktowej netto; E) Zamawiający zobowiązany jest zapłacić kary Wykonawcy z tytułu odstąpienia od umowy przez zamawiającego z przyczyn niezależnych od wykonawcy kara umowna wynosi 20% od ceny kontraktowej netto, z wyłączeniem przypadku określonego w art. 145 ust .l PZP. 14. Złożenie przez wykonawcę więcej jak jednego wniosku lub występowanie wspólnie jako jeden z wspólników i w innym wniosku zamawiający potraktuje jako czyn nieuczciwej konkurencji, a wnioski z udziałem wykonawcy nie podlegać będą ocenie i dopuszczeniu do postępowania. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej) w rozumieniu art. 23 Ustawy, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: - Wykonawcy są zobowiązani ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 Prawa zamówień publicznych; - dokument pełnomocnictwa musi być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; - dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji powinny zostać dołączone do wniosku; - każdy Wykonawca, w tym Wykonawca-Pełnomocnik, ma obowiązek przedłożyć indywidualne oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy oraz oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, a także dokumenty wymienione w pkt III.1,2,3,4 ;, ; pozostałe oświadczenia i dokumenty przedkłada ustanowiony Wykonawca- Pełnomocnik

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: maksymalna liczba: 5. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 122 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ dla wykonawców zaproszonych do złożenia oferty. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.08.2006, godzina 11:15, Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie, ul. Zamkowa 2, pokój Nr 42.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 1. Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, sporządzonymi przez tłumacza przysięgłego. 2.Dokumenty składane wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu inne niż pełnomocnictwo, mogą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu, np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.