eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › sprzątanie i mycie autobusów



Ogłoszenie z dnia 2005-08-24

POZYCJA 43461

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Gdańsk: sprzątanie i mycie autobusów Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Komunikacji Miejskiej w Gdańsku Sp. z o.o., do kontaktów: Dariusz Gładykowski, ul. Jaśkowa Dolina 2, 80-252 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 341-01-69, fax (058) 341 80 80, e-mail: inwestycje@zkm.pl, www.zkm.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zakład Komunikacji Miejskiej w Gdańsku Sp. z o.o., Dariusz Gładykowski, ul. Jaśkowa Dolina 2, 80-252 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 341-29-63, fax (058) 341-29-63, e-mail: inwestycje@zkm.pl, www.zkm.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zakład Komunikacji Miejskiej w Gdańsku Sp. z o.o., Dariusz Gładykowski, ul. Jaśkowa Dolina 2 pok. 19, 80-252 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 341-29-63, fax (058) 341-29-63, e-mail: inwestycje@zkm.pl, www.zkm.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zakład Komunikacji Miejskiej w Gdańsku Sp. z o.o., Dariusz Gładykowski, ul. Jaśkowa Dolina 2 pok. 17, 80-252 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 341-29-63, fax (058) 341-29-63, e-mail: inwestycje@zkm.pl, www.zkm.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 90. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie i mycie autobusów. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1.Kompleksowe sprzątanie raz na dobę po zjeździe z tras komunikacyjnych 220 autobusów, w Zajezdni Autobusowej Gdańsk-Wrzeszcz ul. Hallera 142 (zgodnie ze stanem posiadania ). 2 Kompleksowe mycie i sprzątanie wszystkich 220 autobusów trzykrotnie w ciągu miesiąca ( tj. w okresach nie krótszych niż 9 dni ). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Baza Autobusowa ul. Hallera; Dworzec autobusowy Wałowa. Kod NUTS: 4223061. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1.Kompleksowe sprzątanie raz na dobę po zjeździe z tras komunikacyjnych 220 autobusów, w Zajezdni Autobusowej Gdańsk-Wrzeszcz ul. Hallera 142 (zgodnie ze stanem posiadania ). 2 Kompleksowe mycie i sprzątanie wszystkich 220 autobusów trzykrotnie w ciągu miesiąca ( tj. w okresach nie krótszych niż 9 dni ). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Warunkiem rozpatrzenia oferty jest złożenie wadium w wysokości 20 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Rozliczenie prac nastąpi w oparciu o Faktury wystawione przez Wykonawcę w terminie do 5 - go dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni . Termin płatności faktur - 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego . Należność płatna przelewem w złotych polskich z konta bankowego . Cena usługi podlegać będzie waloryzacji. Waloryzacja ceny usługi następować będzie corocznie, począwszy od upływu roku od daty podpisania umowy, z mocą obowiązującą przez kolejnych 12 m-cy. Corocznej waloryzacji podlega cena usługi obowiązująca w momencie dokonywania waloryzacji. Wskaźnikiem waloryzacji będzie średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych (wskaźnik inflacji) w stosunku do roku poprzedzającego rok waloryzacji, ogłaszany w komunikacie Prezesa GUS. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Postępowanie będzie prowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19 z 2004r. poz.177 wraz z późniejszymi zmianami), zwanej dalej Ustawą. 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1 wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt 1 4. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1)spełniają warunki określone w artykule 22 ust.1 ustawy : ·posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; ·posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny,a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; ·znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; ·nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2)wykonali w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie-usługi sprzątania obiektów przemysłowych, użyteczności publicznej lub środków transportu o wartości co najmniej równej trzykrotnej wartości ceny oferowanej za pierwszy rok obowiązywania umowy i dołączą do oferty dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych usług. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)Aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., 4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., 5)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zastosowanie ma § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich moze żądać Zamawiający od Wykonawcy. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub czytelnych kserokopii, poświadczonych za zgodność z oryginałem poprzez adnotację -za zgodność z oryginałem - na każdej stronie kopii, dokonaną przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, wymienionego w dokumentach rejestracyjnych firmy. Wszystkie strony wchodzące w skład oferty powinny być podpisane przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania firmy w sposób określony w dokumentach rejestracyjnych firmy lub oferta winna zawierać upoważnienie potwierdzające uprawnienia osoby(osób) podpisujących dokumenty do reprezentowania firmy na zewnątrz. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedłożyć następujący dokument : -Informację z banku, w ktorym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wielkość posiadanych środków lub zdolność jredytowa, albo obie te wielkości łącznie, będą niższe niż 50 000 PLN, to wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej zdoplności technicznej zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedłożyć następujący dokument : Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub czytelnych kserokopii, poświadczonych za zgodność z oryginałem poprzez adnotację -za zgodność z oryginałem - na każdej stronie kopii, dokonaną przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, wymienionego w dokumentach rejestracyjnych firmy. Wszystkie strony wchodzące w skład oferty powinny być podpisane przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania firmy w sposób określony w dokumentach rejestracyjnych firmy lub oferta winna zawierać upoważnienie potwierdzające uprawnienia osoby(osób) podpisujących dokumenty do reprezentowania firmy na zewnątrz. Zamawiający zaprosi do składania ofert 10 wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełnienia tego warunku. Kryterium oceny spełniania warunku będzie suma wartości brutto wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług sprzątania obiektów przemysłowych, użyteczności publicznej, lub środków transportu potwierdzonych dokumentami zaświadczającymi o ich właściwym wykonaniu. Wykonawca, który przedłoży wykaz usług o najwyższej sumarycznej wartości brutto otrzyma 100 pkt. Pozostali Wykonawcy proporcjonalnie mniej. 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 10. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 248/0210/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.09.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału jest bezpłatny i do odbioru w siedzibie Zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 05.09.2005 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 08.09.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.09.2005, godzina 10:00, Zakład Komunikacji Miejskiej w Gdańsku Sp. z o.o. ul. Jaśkowa Dolina 2 pok. nr 7.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 18.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.