eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów i sprzętu komputerowego dla potrzeb Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje również instalację i uruchomienie dostarczonego sprzętu oraz serwis gwarancyjn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-21

POZYCJA 43438

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów i sprzętu komputerowego dla potrzeb Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje również instalację i uruchomienie dostarczonego sprzętu oraz serwis gwarancyjny.Przedmiot zamówienia obejmuje różne grupy asortymentowe opisane w Załączniku nr 1a Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego, do kontaktów: w zakresie przedmiotu zamówienia: Paweł Targoński - tel. (022) 834-04-31 w. 211 lub 349.c.d.j.n., ul. Marymoncka 34, 00-968 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 834 05 14, fax 834 76 65, e-mail: zp@awf.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): awf.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów i sprzętu komputerowego dla potrzeb Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje również instalację i uruchomienie dostarczonego sprzętu oraz serwis gwarancyjny.Przedmiot zamówienia obejmuje różne grupy asortymentowe opisane w Załączniku nr 1a. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Dostawa nastąpi jednorazowo locoAWF Warszawa.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedm.umowy w ciągu 2 tygodni od daty zawarcia umowy,własnym transportem i na własny koszt do siedziby Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów i sprzętu komputerowgo dla potrzeb Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje również instalację i uruchomienie dostarczonego sprzętu oraz serwis gwarancyjny. Przedmiot zamówienia obejmuje różne grupy asortymentowe opisane w Załączniku nr 1a. 1.Zestaw komputerowy nr 1 - szt.39, nr 2 - szt. 4 wraz z oprogramowaniem - CPV 30.23.11.00-8, 2.Notebook nr.1 - szt. 12, CPV 30.21.31.00-6 3.Serwer nr 1 - szt. 2, CPV 30.26.00.00-9 DRUKARKI Laserowe: CPV 30.23.32.31-9 4.Drukarka laserowa(monochromatyczna) nr. 1 -szt. 14, 5.Drukarka laserowa (kolorowa) nr. 2 -szt.1, 6.Drukarka laserowa nr. 3 -szt.1 Atramentowe: CPV 30.23.32.34-0 7.Drukarka atramentowa nr. 4 -szt. 6, 8.Drukarka atramentowa nr. 5 -szt.1, 9.Drukarka atramentowa nr.6 -szt. 1, 10.Skaner nr 1 - szt. 8, CPV 30.21.61.10-0 11.Monitor 19 LCD - szt.2, CPV 30.23.12.50-4 12.Pamięć zewnętrzna (PENDRIVE) - szt.2, CPV 30.21.72.30-4 13.Zasilacz awaryjny nr 1 - szt.1, CPV 31.68.00.00-6. OPROGRAMOWANIE: CPV 30.24.00.00-3 Fine Reader 8.0 PL- szt.2 Pakiet biurowy - MS Office 2003 Prof. Win 32 Polish Academic OPEN No Lewel (MOLP EDU PL), zainstalowany na wszystkich zestawach komputerowych oraz notebookach. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,poświadczonym przez Wykonawcę. 1.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dla wymienionych poniżej serwerów, zestawów komputerowych i Notebooków dokumentów w formie i postaci j.n.: 2. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wykonawca może zamiast zaświadczeń , o których mowa j.w złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 3. Zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli Zamawiający odwołują się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich. Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa j.w. złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiedni stosowanie przez Wykonawców równoważnych środków zapewnienia jkości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem. SERWERY: a/ zgodność z normami UE w zakresie oznaczania sprzętu znakiem CE, rok produkcji 2006 -Wykonawca złoży Oświadczenie, że powyższy sprzęt te wymagania spełnia b/ Dokument stwierdzający spełnienie wymagań jakościowych przez producenta - kopia Certyfikatu ISO 9001 lub innego dokumentu równoważnego, potwierdzonego \za zgodność z oryginałem\. c/ Dokument stwierdzający spełnienie wymagań jakościowych przez Wykonawcę w zakresie sprzedaży i serwisu serwera nr 1 będącego przedmiotem dostawy- kopia Certyfikatu ISO 9001 lub innego dokumentu równoważnego, potwierdzonego \za zgodność z oryginałem\. d/ Wykonawca przedstawi Oświadczenie producenta , że jest jego autoryzowanym przedstawicielem. Zamawiający wymaga tłumaczenia dokumentu na język polski. ZESTAWY KOMPUTEROWE, NOTEBOOKI: a/ zgodność z normami UE w zakresie oznaczania sprzętu znakiem CE, dla całego zestawu komputerowego i Notebooków - Wykonawca złoży Oświadczenie, że cały zestaw komputerowy i Notebooki te wymagania spełniają. b/Dokument stwierdzający spełnienie wymagań jakościowych przez producenta - kopia Certyfikatu ISO 9001:2001 lub innego dokumentu równoważnego, potwierdzonego \za zgodność z oryginałem\. c/ Dokument stwierdzający spełnienie wymagań jakościowych przez Wykonawcę w zakresie sprzedaży i serwisu zestawów komputerowych i Notebooków będących przedmiotem dostawy - kopia dokumentu ISO 9001:2001 lub innego dokumentu równoważnego, potwierdzonego \za zgodność z oryginałem\. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.34 - Kolorowe drukarki atramentowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 EURO-jak w pkt.II.1.5 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 14

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w wys. 10 000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykonawca złoży na tę okoliczność dokumenty wymienione w pkt. 1-7. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca złoży na tę okoliczność dokumenty wymienione w pkt j.n. 3. znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca złoży na tę okoliczność dokumenty wymienione w pkt j.n. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: j.w. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,poświadczonym przez Wykonawcę. ad. 1 warunku 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych - Załącznik nr 3. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji ziałalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz ofertą. Pełnomocnictwo dla lidera Konsorcjum w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, upoważnionego do reprezentowania Konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa - 1) w pkt 2,4,6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) w pkt 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania i osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. 2. Dokumenty , których mowa w ust.1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument , o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit b. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust.2 stosuje się odpowiednio. ad. 2 warunku 1.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. przed dniem 11.08.2006 r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie- Załącznik nr 4. ad. 3 warunku 1. Polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Pozostałe dokumenty składające się na ofertę: 1. Formularz ofertowy - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1. 2. Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik 1a. 3. Warunki i zasady sprawowania serwisu gwarancyjnego - Załącznik nr 1b 4. Formularz cenowy - Załacznik nr 2. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie siłami własnymi. 6. Kopia dowodu wniesienia wadium podpisana przez Wykonawcę z adnotacją za zgodność z oryginałem. 7. Podpisany wzór umowy - Załącznik nr 5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.awf.edu.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.08.2006, godzina 10:00, siedziba Zamawiającego 00-968 Warszawa ul. Marymoncka 34,Dział Zamówień Publicznych parter - budynek administracji.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Dodatkowe przedmioty w pkt II.1.730.21.61.10-0, 30.23.12.50-4, 30.21.72.30-4, 31.68.00.00-6, 30.24.00.00-3. Osobami uprawnione do kontaktów z Wykonawcami są dostępne: od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 14.00. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.