eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łąck › Usługa w zakresie udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego w kwocie 1 500 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-06

Łąck: Usługa w zakresie udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego w kwocie 1 500 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
Numer ogłoszenia: 434276 - 2012; data zamieszczenia: 06.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 393738 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łąck, ul. Gostynińska 2, 09-520 Łąck, woj. mazowieckie, tel. 24 3841400, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego w kwocie 1 500 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego w kwocie 1 500 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu. Rodzaj waluty: PLN Kwota kredytu: 1 500 000,00 zł Okres kredytowania: do 31 października 2016 r. Karencja w spłacie rat kredytu: do 31 października 2013 r. tj. do dnia spłaty I raty kredytu. Przeznaczenie kredytu: sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Łąck na 2012 r. Postawienie kredytu do dyspozycji: Kredyt przekazywany będzie na rachunek bankowy Zamawiającego w transzach. Wysokość oraz terminy przekazywania poszczególnych transz zgłaszane będą przez Zamawiającego każdorazowo na 2 dni robocze przed ich pobraniem przez Zamawiającego (chyba, że kredytodawca będzie miał możliwość skrócenia terminu). Ostateczny termin pobrania kredytu przez Zamawiającego upływa w dniu 31 grudnia 2012 r. Zabezpieczenie kredytu: Jedyną dopuszczalną formą zabezpieczenia kredytu, akceptowaną przez Zamawiającego jest weksel in blanco z wystawienia Gminy Łąck wraz z deklaracją wekslową. Terminy spłaty kredytu: Termin spłaty I raty kredytu nastąpi do 31 października 2013 r. w wysokości 250 000,00 zł. Termin spłaty ostatniej raty kredytu w wysokości 250 000,00 zł nastąpi do 31 października 2016 r. Kredyt będzie spłacany w następujących ratach: 2013 - do 31.10.2013 r. - 250 000,00 zł 2014 - do 31.03.2014 r. - 100 000,00 zł - do 31.10.2014 r. - 300 000,00 zł 2015 - do 31.03.2015 r. - 150 000,00 zł - do 31.10.2015 r. - 250 000,00 zł 2016 - do 31.03.2016 r. - 200 000,00 zł - do 31.10.2016 r. - 250 000,00 zł Oprocentowanie kredytu: Ustala się w wysokości odpowiadającej stawce WIBOR 3M powiększonej o marżę banku w stosunku rocznym na bazie rzeczywistej liczby dni w roku. Oprocentowanie kredytu jest zmienne w okresach miesięcznych i jest ustalane z góry odrębnie dla każdego kolejnego okresu odsetkowego według notowania stawki WIBOR 3M na dwa dni robocze poprzedzające rozpoczęcie każdego okresu odsetkowego. Odsetki nie będą naliczane od kredytu przyznanego, lecz nie pobranego przez Zamawiającego. Spłata odsetek będzie następowała w okresie kredytowania w okresach miesięcznych (tj. do ostatniego dnia miesiąca). Pierwsza płatność odsetek nastąpi do 31 grudnia 2012 r., która obejmować będzie odsetki za okres od dnia pobrania przez Zamawiającego pierwszej transzy kredytu do 31 grudnia 2012 r. (kwota odsetek za okres od dnia pobrania przez Zamawiającego I transzy kredytu do 31 grudnia 2012 r. zostanie wyliczona wg notowania stawki WIBOR 3M na dwa dni robocze przed pobraniem przez Zamawiającego pierwszej transzy kredytu). Ostatnia płatność odsetek nastąpi do 31 października 2016 r. Ewentualna prowizja (brutto) będzie potrącana od wartości każdej pobranej przez Zamawiającego transzy kredytu. Zamawiający nie ponosi kosztów prowizji od kredytu przyznanego lecz nie pobranego przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie pobrania kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Bank gwarantuje przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości zadłużenia z tytułu kredytu bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów, po uprzednim powiadomieniu banku o zamiarze dokonania takiej spłaty. Z tytułu zawarcia umowy kredytu, jej realizacji i ewentualnych zmian wprowadzonych do umowy na wniosek Stron, Bank nie pobiera innych opłat. Pakiet informacyjny: Zamawiający do SIWZ załącza następujące dokumenty: -Uchwała Rady Gminy Łąck Nr X/98/2012 z dnia 27 czerwca 2012 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu. -Uchwała Nr Pł.350.2012 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 25.09.2012 r. w sprawie wyrażenia opinii o możliwości spłaty kredytu długoterminowego zaciąganego przez Gminę Łąck. -sprawozdanie Rb-27S z wykonania planu dochodów budżetowych jst za okres od początku roku do dnia 30 czerwca 2012 roku. -sprawozdanie Rb-Z o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji wg stanu na koniec II kwartału 2012 roku. -sprawozdanie Rb-NDS o nadwyżce/deficycie jst za okres od początku roku do dnia 30 czerwca 2012 roku. Uwagi: Budżet Gminy Łąck wraz ze zmianami, Wieloletnia Prognoza Finansowa Gminy Łąck -na lata 2012 - 2018 ze zmianami, opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej, informacje z wykonania budżetu dostępne są w BIP UG Łąck www.lack.bipgminy.pl. Zamawiający udostępni inne informacje dotyczące Gminy Łąck na pisemny wniosek.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Starej Białej, ul. Bankowa 1, 09-411 Biała, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203719,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 249468,98

  • Oferta z najniższą ceną: 249468,98 / Oferta z najwyższą ceną: 249468,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.