eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biesiekierz › Budowa Świetlicy Wiejskiej w Laskach Koszalińskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-18

Biesiekierz: Budowa Świetlicy Wiejskiej w Laskach Koszalińskich
Numer ogłoszenia: 434248 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Biesiekierz , Biesiekierz 103, 76-039 Biesiekierz, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3180310, faks 094 3180370.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Świetlicy Wiejskiej w Laskach Koszalińskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: * budowa świetlicy wiejskiej o kubaturze 540,9 m3 i powierzchni zabudowy 93,9 m2 KOD CPV 452 123 00-9 Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych składających się na : 1) Roboty ogólnobudowlane : a) stan zerowy (ławy i ściany fundamentowe) b) ściany zewnętrzne c) ściany wewnętrzne i kominy d) konstrukcja dachu z pokryciem e) podłoża pod posadzki f) ściany działowe g) tynki wewnętrzne h) sufity podwieszane i) posadzki - warstwy wyrównawcze i izolacje j) stolarka okienna i drzwiowa k) roboty malarskie i okładzinowe l) podłogi posadzki z terakoty 2) Elementy zewnętrzne 3) Instalacje sanitarne : a) instalacje wodociągowe b) instalacje kanalizacyjne e) instalacje wentylacyjne 4) Przyłącze wodociągowe z rur 5) Przyłącze kanalizacyjne 6) Instalacje elektryczne : a) linia kablowa b) montaż i dostawa rozdzielnicy 24 moduły c) montaż przewodów i osprzętu instalacyjnego. 285 m d) montaż opraw oświetleniowych 19 szt 7) Obsługa geodezyjna budowy 1 kpl. 8) Wykonanie tablicy informacyjnej o dofinansowaniu operacji ze środków Unii Europejskiej 1 szt. 2. Całość prac zamyka się w kodzie CPV - 452 123 00-9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanową załączniki: a) Dokumentacja projektowa jako załącznik nr 3 do SIWZ b) Przedmiary robót jako załącznik nr 2 do SIWZ c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru jako załącznik nr 4 do SIWZ 3. Cały zakres objęty przedmiotem zamówienia musi być wykonany zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez instytut budownictwa oraz Polskimi Normami Budowlanymi, oraz dokumentacją projektową . 4. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, o których mowa w pkt 1, w szczególności: koszty uzyskania niezbędnych badań, opinii i uzgodnień, zużycia wody, energii elektrycznej, ubezpieczenie budowy, zabezpieczenie placu budowy, tablic informacyjnych organizacja ruchu drogowego. Gmina nie pobiera opłat za zajęcie pasa drogowego na okres prowadzonych robót Remontowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20 000 zł na budowę świetlicy wiejskiej w Laskach Koszalińskich Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj do 01 luty 2010r., do godz 14 30 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach. W pieniądzu przelewem na rachunek bankowy: BS Białogard, Odział Karlino - 03 8562 0007 0022 0365 2000 0140 z dopiskiem wadium na zamówienie - budowa świetlicy wiejskiej w Laskach Koszalińskich. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin w którym odpowiednia kwota znajduje się na rachunku Zamawiającego. W poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. W gwarancjach bankowych. W gwarancjach ubezpieczeniowych. W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 z późniejszymi zmianami. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib. Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją. Kwotę gwarancji. Termin ważności gwarancji. Zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania (nie dotyczy), lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Postanowienia pkt. 4 stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w pkt 3 ppkt 3.3 i 3.5 niniejszej specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest włączyć do oferty kopię dokumentu gwarancji potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał tej gwarancji osobno załączyć do oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium. Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym wadium wniesione w pieniądzu. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wg zasad określonych w art 46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (nie dotyczy), zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1- 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: a. Posiadają uprawniania do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności. b. Posiadają niezbędną wiedzę doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to jest: - wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 09 grudnia 2009r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane o charakterze, wielkości i złożoności podobnej do charakteru zamówienia ( wybudowanie lub przebudowanie jednej świetlicy wiejskiej o kubaturze 1000m3 lub obiektu użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej jak 400.000,0 zł). c. Dysponują osobą (osobami) posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (w tym kierownik budowy z minimum 2 letnim stażem w kierowaniu robotami) - wymagane doświadczenie zawodowe minimum 1 zadanie obejmujące budowę lub przybudowę świetlicy wiejskiej o kubaturze 1000 m3 lub obiektu użyteczności publicznej o wartości brutto 400.000,00zł. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopię uprawnień oraz kserokopię zaświadczenia, wydanego przez właściwą izbę samorządu zawodowego potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. Dokumenty te powinny zostać potwierdzone za zgodność z oryginałem. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł. e. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub terminu składania ofert tj. posiadają środki finansowe lub uzyskają kredyt do wysokości 50% ceny oferowanego kosztu budowy. f. Nie zalegają z opłatami wobec ZUS i Urzędu Skarbowego. g. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. h. Udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji na cały zrealizowany przedmiot zamówienia licząc od daty odbioru końcowego całego zadania. i Wniosą wadium w wysokości 20000,00zł..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków Wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty: 1. Formularz ofertowy z załącznikami. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt.1- 4 wzór stanowi załącznik nr 1/4 do SIWZ. 3. Potwierdzona kserokopia dokumentu potwierdzającego prowadzenie działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w przypadku , gdy Wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna - umowę spółki jako załącznik nr 1/10 do SIWZ. 4. Wykaz 2-ch robót budowlanych o charakterze, wielkości i złożoności podobnej do charakteru zamówienia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. do dnia 09 listopada 2009r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi załącznik nr 1/6 do SIWZ. Należy również do każdej roboty dołączyć referencje z kopią protokołu odbioru o należytym wykonaniu. 5. Wykaz osób i podmiotów przewidzianych do wykonania zamówienia i ich uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego sporządzony na załączniku nr 1/7 do SIWZ. Należy również dołączyć potwierdzenie posiadania uprawnień oraz zaświadczenie wydane prze Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa potwierdzającej wpis danej osoby na listę członków właściwej izby ( kierownik budowy z minimum 2 letnim stażem w kierowaniu robotami) Dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub terminu składania ofert - to jest posiadają środki finansowe lub uzyskają kredyt do wysokości 50% ceny oferowanego kosztu budowy. Jako załącznik nr 1/14 do SIWZ. 7. Potwierdzoną kserokopię polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej na prowadzoną działalność na kwotę nie niższą niż 400.000,00 zł. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej jako załącznik nr 1/13 do Oferty. 8. Złożenie oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłatami wobec ZUS jako załącznik nr 1/12 i Urzędu Skarbowego, jako załącznik nr 1/11 do SIWZ. 9. Dowód wpłaty wadium, jako załącznik nr 1/3 do SIWZ (oferty). 10. W przypadku składania oferty wspólnej, każdy z Wykonawców zobowiązany jest spełnić wszystkie warunki określone w rozdziale VIII i jest zobowiązany załączyć do oferty dokumenty przewidziane w rozdziale IX pkt 2-7. Przy składaniu oferty wspólnej należy ustanowić pełnomocnika i załączyć do oferty pełnomocnictwa, oraz umowę regulującą współpracę podmiotów. 11. Zaakceptowanie projektu umowy (poprzez zaparafowanie każdej strony) na wykonanie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1/8 do SWIZ. 12. Harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania robót jako załącznik nr 1/15 do Ofert. 13. Kosztorys ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1/2 do SIWZ oraz dokumenty stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ jako dokumenty podstawowe do sporządzenia kosztorysu ofertowego to jest: Przedmiary Robót - jako element podstawowy sporządzenia kosztorysu ofertowego, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, Dokumentacja Projektowa jako element pomocniczy - stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót jako element pomocniczy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biesiekierz.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.biesiekierz.eu.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Biesiekierz Biesiekierz 103 76-039 Biesiekierz w sekretariacie Urzędu Gminy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.