eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Upiększanie miasta Będzin kwiatami

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-27

Będzin: Upiększanie miasta Będzin kwiatami
Numer ogłoszenia: 43419 - 2015; data zamieszczenia: 27.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina , ul. 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 267 92 38, faks 32 267 91 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Upiększanie miasta Będzin kwiatami.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - Upiększenie miasta kwiatami w donicach na słupach oświetleniowych oraz konstrukcjach kwietnikowych obejmuje: 1.1.Kwiaty w konstrukcjach kwietnikowych - wieże kwiatowe: -obsadzenie kwiatami wież kwiatowych, - ustawienie należących do Zamawiającego wież kwiatowych w miejsce lokalizacji zgodnie z wykazem adresowym zawartym w załączniku nr 9 do SIWZ, -pielęgnacja wież kwiatowych obsadzonych kwiatami przez okres 5 miesięcy, począwszy od 18.05.2015 r., -likwidacja obsadzonych kwiatów i ich utylizacja, demontaż wież i ich przechowanie w okresie zimowym. Szczegółowy opis zakresu prac dla Zadania I pkt 1.1. został opisany w załączniku nr 9 do SIWZ. 1.2.Kwiaty w donicach na słupach oświetleniowych: -obsadzenie kwiatami należących do Zamawiającego donic i ich montaż na słupach oświetleniowych, zgodnie z wykazem adresowym lokalizacji konstrukcji, zawartym w załączniku nr 10 do SIWZ, - pielęgnacja donic obsadzonych kwiatami przez okres 5 miesięcy, począwszy od: 18.05.2015 r., - likwidacja obsadzonych kwiatów i ich utylizacja, demontaż donic, - przechowanie donic w okresie zimowym. Szczegółowy opis zakresu prac dla Zadania I pkt 1.2. został opisany w załączniku nr 10 do SIWZ. 1.3.Kwiaty w konstrukcjach kwietnikowych - kosz kwiatowy, dzbanek kwiatowy, stożek kwiatowy, stożek z serwetą: -ustawienie należących do Zamawiającego konstrukcji: kosza, stożka z serwetą, stożka i dzbanka z filiżankami, zgodnie z wykazem adresowym lokalizacji konstrukcji, zawartym w załączniku nr 11 do SIWZ, -obsadzenie wszystkich konstrukcji kwiatami i bylinami kosza, stożka, stożka z serwetą i dzbanka z filiżankami, -pielęgnacja wszystkich konstrukcji kosza, stożka, stożka z serwetą i dzbanka z filiżankami obsadzonymi kwiatami i bylinami przez okres 5 miesięcy, -likwidacja i utylizacja kwiatów i bylin, -demontaż wszystkich konstrukcji oraz ich przechowanie w okresie zimowym. Szczegółowy opis zakresu prac dla Zadania I pkt 1.3. został opisany w załączniku nr 11 do SIWZ. UWAGA! Wieże kwiatowe, donice do zawieszenia oraz konstrukcje kwiatowe należy odebrać z miejsca dotychczasowego przechowywania. Adres przechowywania: ul. Armii Ludowej 2, 42-500 Będzin. Wszystkie elementy przed ustawieniem należy oczyścić z kurzu oraz brudu. Zadanie II - Upiększenie miasta kwiatami na terenach zieleni miejskiej urządzonej obejmuje: -przygotowanie powierzchni do obsadzenia kwiatami i bylinami, -obsadzenie kwiatami i bylinami powierzchni terenów zieleni urządzonej oraz donic, -pielęgnacja obsadzonych powierzchni kwiatowych i donic przez okres 7 miesięcy, -likwidacja obsadzonych roślin i ich utylizacja Szczegółowy opis zakresu prac dla Zadania II został opisany w załączniku nr 12 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. UWAGA do zadania I i II 1.Wszystkie prace każdorazowo będą zlecane przez Zamawiającego wpisem do dziennika prac, określającym termin rozpoczęcia, zakończenia i odbioru prac. Przy pielęgnacji kwiatów (podlewanie, odchwaszczanie, nawożenie): prace zlecane będą wielokrotnie w zależności od potrzeb. Wykonawca w kosztach całego zadania uwzględnia kompleksową obsługę poprzez: zakup wszystkich niezbędnych materiałów, wody, transport na każdym etapie, prace sprzętu i ludzi, usunięcie powstałych odpadów oraz wszystkie inne nie wymienione koszty niezbędne do wykonania zamówienia. 2.Wykonawca zapewnia samochód przeznaczony do czynności kontrolnych (koszty związane z wykonywaniem czynności kontrolnych przy użyciu samochodu Wykonawcy należy wliczyć w cenę oferty). Zamawiający będzie przeprowadzał czynności kontrolne z wykorzystaniem samochodu wymaganego do realizacji przedmiotowego zamówienia w zależności od potrzeb, jednak nie mniej niż 4 razy w miesiącu. 3.Wykonawca do realizacji niniejszego zamówienia zatrudnia odpowiednią ilość pracowników fizycznych, zapewniającą prawidłowe wykonanie czynności wymienionych powyżej. Zamawiający nie określa wprost ilości osób niezbędnych do realizacji zamówienia, pozostawia Wykonawcom możliwość swobodnego doboru ilości osób w zależności od potrzeb, podczas realizacji zamówienia. Kierownik prac odpowiedzialny jest za prawidłowe wykonywanie zleceń wpisywanych przez Zamawiającego do dziennika prac, podpisywanie protokołów odbioru wykonanych prac oraz uczestnictwo w czynnościach kontrolnych wykonywanych przez przedstawicieli Zamawiającego. Kierownik prac musi być dyspozycyjny w czasie prowadzonych prac w godzinach od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku na terenie miasta Będzina i zgłaszać się do Urzędu na każde wezwanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego bez zbędnej zwłoki w ciągu 2 godzin od powiadomienia telefonicznego (na numer firmowy telefonu stacjonarnego i faksu Wykonawcy bądź na numer telefonu kontaktowego do kierownika prac). Osoby zatrudnione przy realizacji zamówienia podczas wykonywania prac powinny nosić na sobie kamizelki odblaskowe z logo firmy. Sprzęt przeznaczony do realizacji zamówienia podczas wykonywania prac powinien być opatrzony czytelną informacją, zawierającą nazwę Wykonawcy, adres i numer telefonu kontaktowego. Wykonawca zobowiązany jest kierować się przy wykonywaniu przedmiotu umowy bieżącymi wytycznymi Zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.12.10 - Kompozycje kwiatowe 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymaga się wykazania wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wymaga się wykazania 2 usług w zakresie upiększania miasta kwiatami za co najmniej 50 000 zł brutto każda. UWAGA!!! Wykonawca może wykazywać się realizacją usług w zakresie już wykonanym, w sytuacji jednak, gdy całe świadczenie nie zostało zrealizowane. Wartość usług potwierdzających ich należyte wykonanie powinny dotyczyć zakresu już zrealizowanego, a nie objętego umową, która jeszcze nie została wykonana. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymaga się wykazania narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Warunek dysponowania zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:1.Samochód wykorzystywany do czynności kontrolnych -1szt. 2.Samochód dostawczy do 3,5 t-1szt. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymaga się wykazania osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek dysponowania zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: - minimum jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą wyższe wykształcenie ogrodnicze i minimum 5 letni staż pracy w ogrodnictwie oraz minimum 2 letni staż jako kierownik prac. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony czytelnie, podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy na druku lub według druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA ! Na formularzu ofertowym należy ujawnić wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem np. konsorcjum. 2. Pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym wynikające z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Termin płatności faktur - 1

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: 1.1. Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadku: -przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, -działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, zjawiska gospodarcze lub pogodowe) w pełni niezależnej od Stron umowy, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania prac, -przeszkód technicznych w pełni niezależnych od Stron umowy, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia, -wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=30&r=r
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Będzinie 42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20, e-mail przetargi@um.bedzin.pl, tel. 32 267 92 38, fax 32 267 91 34.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych pok. 115 Urząd Miejski w Będzinie 42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Jeżeli kwoty w dokumentach określone są w walucie innej niż w złotych polskich, Zamawiający dokona ich przeliczenia na polskie złote według Tabeli kursów średnich walut obcych ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczęcia postępowania. 2.Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.