eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Balice › rozbudowa systemu telewizji przemysłowej CCTV



Ogłoszenie z dnia 2006-08-21

POZYCJA 43418

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Balice: rozbudowa systemu telewizji przemysłowej CCTV Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków - Balice sp. z o.o., do kontaktów: Adam Sikora, ul. Kpt. Mieczysław Medweckiego 1, 32-083 Balice, woj. małopolskie, tel. 012 6393326, fax 012 4117977, e-mail: lotnisko@lotnisko-balice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lotnisko-balice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: transport - zarządzanie lotniskiem. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa systemu telewizji przemysłowej CCTV. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : siedziba Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : 1. Rozbudowa systemu telewizji przemysłowej CCT V oraz objęcie dostarczonych urządzeń i systemów 36 miesięcznym okresem gwarancyjnym i konserwacyjnym, 2. Zamówienie obejmuje dostawę, instalację i uruchomienie: a) 1 szt. kamera obrotowa termowizyjna, b) 2 szt. kamer kolorowych obrotowych c) 2 szt kamer starych monochromatycznych d) systemu przesyłania wizji e) modyfikację istniejącego systemu rejestracji zdarzeń poprzez wymianę istniejących rejestratorów INTELLEX na rejestratory PENTAPLEX 16 kanałowe wraz z macierzami dyskowymi umożliwiającymi dłuższą archiwizację zdarzeń. f) Modernizację istniejących rejestratorów (szt.3) PENTAPLEX 16 poprzez zainstalowanie oprogramowania do archiwizacji danych na macierzach dyskowych w wersji SWAD 2,35 3. Zamówienie obejmuje zintegrowanie dostarczonych urządzeń z istniejącym systemem. Zaoferowany przez Wykonawcę (przedmiot zamówienia nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń i systemów uprzednio zainstalowanych u Zamawiającego). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo Oryginalny kod CPV: 32.33.00.00 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.33.00.00 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo Oryginalny kod CPV: 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakup, dostawa i uruchomienie 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 25.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10 000 zł (dziesięć tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcą przedmiotu zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej lnb podmioty te występujące wspólnie. 1. Zamawiający ustanawia następujące warunki udziahi w postępowaniu: 1) Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonania działalności lub czynności objętych zamówieniem. 2) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Wykonawca znajduje .się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Oprócz wyżej wymienionych, Zamawiający ustanawia by: 1. Przedmiot zamówienia zrealizowany był przez Wykonawcę - własnymi siłami i własnym staraniem, tzn. przez pracowników, stanowiących personel techniczny Wykonawcy, bez możliwości podzlecania całości bądź też poszczególnych zadań zamówienia podwykonawcom. 2. Wykonawca posiadał Koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na montaż i konserwację systemów zabezpieczeń; 3. Pracownicy Wykonawcy wykonujący czynności instalacyjne posiadali uprawnienia, serwisowe i projektowe (Licencja pracownika zabezpieczenia technicznego wydana przez właściwego Komendanta Wojewódzkiego Policji) 4. Wykonawca zagwarantował dostępność części zamiennych i podzespołów kompatybilnych z istniejącym systemem lub wyższego standardu; 5. Wykonawca zapewnił czas reakcji na zgłoszenie o awarii systemu (w okresie gwarancyjnym): maksymalnie do 8 (słownie : ośmiu godzin) od chwili skutecznego zawiadomienia przez Zamawiającego w godzinach 7.00-17.00 w dni powszednie i 12 (słownie: dwunastu godzin) od chwili skutecznego zawiadomienia w pozostałych dniach i godzinach. 6. Czas likwidacji awarii następował w terminie ustalonym z Zamawiającym. 7.Wykonawca wykazał się znajomością instalacji i konfiguracji urządzeń z wykorzystaniem transmisji światłowodowych. 8. Wykonawca udzielił gwarancji Zamawiającemu na przedmiot zamówienia na okres nie mniejszy niż 36 miesięcy od daty protokolarnego przekazania do użytkowania urządzeń 9. Przedmiot zamówienia objęty byl konserwacją przez okres gwarancji - dokonywaną nie rzadziej niż 1 raz w okresie trzymiesięcznym (lub, częściej jeżeli producent urządzeń zaleca krótszy okres międzykonserwacyjny). 10. Wykonawca posiadał kancelarię tajną, a osoby po stronie Wykonawcy posiadały poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne". 11. Dokumentacja powykonawcza na zainstalowany system była wykonana w trybie informacji niejawnych i opatrzona klauzulą "POUFNE" Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu tych warunków oraz na podstawie dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie warunków pkt 1 i 4: A. Oświadczenie o posiadaniu uprawnień niezbędnych do wykonania działalności lub czynności objętych zamówieniem tudzież o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 (słownie: sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nic zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nic wcześniej, niż 3 miesiące (słownie: trzy miesiące) przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej, niż 6 (słownie: sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej, niż 6 (słownie: sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W zakresie warunku pkt 2: Oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz o dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tudzież dokumenty: 1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech łat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot Zamówienia, z podaniem ich wartości,przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (minimum pięć dostaw), 3. W zakresie warunku pkt 3: Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tudzież dokumenty: 1) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż trzy ostatnie tata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie nie mniejszej, niż wartość brutto złożonej oferty, wystawiona nie wcześniej niż 3 (słownie: trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. 4. W zakresie warunków ust. 2: 1. Oświadczenie, że przedmiot zamówienia zrealizowany będzie przez Wykonawcę własnymi siłami i własnym staraniem, tzn. przez pracowników, stanowiących personel techniczny Wykonawcy, bez możliwości podzlecania całości bądź też poszczególnych zadań zamówienia podwykonawcom. 2. Oświadczenie, że Wykonawca posiada Koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na montaż i konserwację systemów zabezpieczeń; 3. Oświadczenie, że Pracownicy Wykonawcy wykonujący czynności instalacyjne posiadają uprawnienia, serwisowe i projektowe (licencja pracownika zabezpieczenia technicznego wydana przez właściwego Komendanta Wojewódzkiego Policji) 4. Oświadczenie, że Wykonawca gwarantuje dostępność części zamiennych i podzespołów kompatybilnych z istniejącym systemem lub wyższego standardu; 5. Oświadczenie, że Wykonawca zapewni czas reakcji na zgłoszenie o awarii systemu (w okresie gwarancyjnym): maksymalnie do 8 (słownie : ośmiu godzin) od chwili skutecznego zawiadomienia przez Zamawiającego w godzinach 7,00-17.00 w dni powszednie i 12 (słownie: dwunastu godzin) od chwili skutecznego zawiadomienia w pozostałych dniach i godzinach. 6. Oświadczenie, że czas likwidacji awarii następował będzie w terminie ustalonym z Zamawiającym. 7. Oświadczenie, że Wykonawca wykaże się znajomością instalacji i konfiguracji urządzeń z wykorzystaniem transmisji światłowodowych. 8. Oświadczenie, że Wykonawca udzieli gwarancji Zamawiającemu na przedmiot zamówienia na okres nie mniejszy niż 36 miesięcy od daty protokolarnego przekazania do użytkowania urządzeń. 9. Oświadczenie, że przedmiot zamówienia objęty będzie konserwacją przez okres gwarancji - dokonywaną nie rzadziej niż 1 raz w okresie trzymiesięcznym (lub częściej jeżeli producent urządzeń zaleca krótszy okres między konserwacyjny). 10. Oświadczenie, że Wykonawca posiada kancelarię tajną, a osoby po stronie Wykonawcy posiadają poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostpu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne". 11. Oświadczenie, że dokumentacja powykonawcza na zainstalowany system będzie wykonana w trybie informacji niejawnych i opatrzona klauzulą "POUFNE"

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lotnisko-balice.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2006 godzina 10:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.09.2006, godzina 11:00, siedziba Zamawiającego: 32- 083 Balice, ul. kpt. Mieczysława Medweckiego 1, budynek ST-10 (wejście przez Budynek Przepustek Terminala CARGO), sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.