eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Balice › dostawa trzech sztuk stacjonarnych prześwietlarek rentgenowskich wysokiej rozdzielczości, wyposażonych w oprogramowanie umożliwiające projekcję wirtualnych obrazów zagrożeń (opcja TIP), w tym dwóch sztuk prześwietlarek do kontroli bagażu podręcznego oraz

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-08-21

POZYCJA 43417

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Balice: dostawa trzech sztuk stacjonarnych prześwietlarek rentgenowskich wysokiej rozdzielczości, wyposażonych w oprogramowanie umożliwiające projekcję wirtualnych obrazów zagrożeń (opcja TIP), w tym dwóch sztuk prześwietlarek do kontroli bagażu podręcznego oraz jednej sztuki prześwietlarki do kontroli bagażu rejestrowanego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków - Balice Sp. z o.o., do kontaktów: Adam Sikora, ul. Kpt. M. Medweckiego 1, 32-083 Balice, woj. małopolskie, tel. 012 6393326, fax 012 4117977, e-mail: lotnisko@lotnisko-balice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lotnisko-balice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Transport - zarządzanie lotniskami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa trzech sztuk stacjonarnych prześwietlarek rentgenowskich wysokiej rozdzielczości, wyposażonych w oprogramowanie umożliwiające projekcję wirtualnych obrazów zagrożeń (opcja TIP), w tym dwóch sztuk prześwietlarek do kontroli bagażu podręcznego oraz jednej sztuki prześwietlarki do kontroli bagażu rejestrowanego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : siedziba Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie w Terminalu Pasażerskim Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II Kraków - Balice: a) prześwietlarek rentgenowskich produkcji firmy Heimann - bądź równorzędnych - kompatybilnych z zainstalowanymi już prześwietlarkami Heimann; b) systemu sieciowego umożliwiającego wspólne zarządzanie prześwietlarkami Heimann będącymi na wyposażeniu MPL Kraków - Balice jak i prześwietlarkami objętymi niniejszym postępowaniem. Zamówienie obejmuje podłączenie wskazanych przez Zamawiającego prześwietlarek i uruchomienie systemu zarządzania. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia nie może naruszać warunków gwarancji prześwietlarek uprzednio zainstalowanych u Zamawiającego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.64.20.00 - Elektroniczna aparatura do wykrywania Kod CPV wg słownika 2008: 31.64.20.00 - Elektroniczna aparatura do wykrywania Oryginalny kod CPV: 31.64.21.00 - Aparatura do wykrywania przewodów metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 31.64.21.00 - Aparatura do wykrywania przewodów metalowych Oryginalny kod CPV: 31.64.24.00 - Aparatura do wykrywania przedmiotów niemetalowych Kod CPV wg słownika 2008: 31.64.24.00 - Aparatura do wykrywania przedmiotów niemetalowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dwie sztuki - stacjonarna prześwietlarka rentgenowska do kontroli bagażu podręcznego o wysokiej rozdzielczości, wyposażona w oprogramowanie umożliwiające projekcję wirtualnych obrazów zagrożeń (opcja TIP) o wymiarach tunelu min. szer. 600 mm i min. wys. 400 mm. Jedna sztuka - stacjonarna prześwietlarka rentgenowska do kontroli bagażu rejestrowanego wysokiej rozdzielczości, wyposażona w oprogramowanie umożliwiające projekcję wirtualnych obrazów zagrożeń (opcja TIP) o wymiarach tunelu min. 900 mm i min. wys. 750 mm 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 25.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 13 000 PLN (słownie: trzynaście tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcą przedmiotu zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej lub podmioty te występujące wspólnie. Zamawiający ustanawia następujące warunki udziału w postępowaniu; 1) Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonania działalności lub czynności objętych zamówieniem. 2) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowania, o których mowa w ust. 1 nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu tych warunków oraz na podstawie dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie warunków pkt 1 i 4; A. Oświadczenie o posiadaniu uprawnień niezbędnych do wykonania działalności lub czynności objętych zamówieniem tudzież o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 (słownie: sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące (słownie; trzy miesiące) przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej, niż 6 (słownie: sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej, niż 6 (słownie: sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W zakresie warunku pkt 2; Oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz o dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tudzież dokumenty: 1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot Zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (minimum pięć dostaw) 3. W zakresie warunku pkt 3: Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tudzież dokumenty: 1) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż trzy ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie nie mniejszej, niż wartość brutto złożonej oferty, wystawiona nie wcześniej niż 3 (słownie: trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lotnisko-balice.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2006 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.09.2006, godzina 10:00, siedziba Zamawiającego: 32-083 Balice, ul. kpt. Mieczysława Medweckiego 1, budynek ST-10 (wejście przez Biuro Przepustek Terminala Cargo), sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.