eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 98 przy ul. Grottgera 22 wraz z zagospodarowaniem terenu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-21

POZYCJA 43405

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 98 przy ul. Grottgera 22 wraz z zagospodarowaniem terenu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów, do kontaktów: Joanna Rawa tel. 022 56 51 562, ul. Rakowiecka 25/27, 02-517 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 849 50 51, fax 022 848 62 33, e-mail: zampubl@mokotow.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mokotow.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 98 przy ul. Grottgera 22 wraz z zagospodarowaniem terenu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Szkoła Podstawowa Nr 98 przy ul. Grottgera 22 w Warszawie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty murowe ścian i stropów , roboty betonowe, wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych, roboty montażowe kanalizacji, roboty montażowe zimnej i ciepłej wody, montaż urządzeń wraz z dostawą, przyłączenie gazu do budynku, wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej, roboty w zakresie instalacji elektrycznych, instalowanie rozdzielni elektrycznych, instalowanie systemów alarmowych, roboty drogowe, kształtowanie terenu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.10 - Szkoły podstawowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty murowe ścian i stropów , roboty betonowe, wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych, roboty montażowe kanalizacji, roboty montażowe zimnej i ciepłej wody, montaż urządzeń wraz z dostawą, przyłączenie gazu do budynku, wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej, roboty w zakresie instalacji elektrycznych, instalowanie rozdzielni elektrycznych, instalowanie systemów alarmowych, roboty drogowe, kształtowanie terenu. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.08.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 100 000,00 zł ( słownie: sto tysięcy złotych 00.100 zł) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunkiem udziału w postępowaniu jest: -złożenie oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp -złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Dotyczy wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w § 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, składa dokument lub dokumenty, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;Żądany dokument może być zastąpiony dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wskazanych dokumentów.Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia potwierdzonego: Sporządzonym i załączonym do oferty wykazem wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykazanie wykonania minimum jednej roboty budowlanej polegającej na budowie , remoncie lub rozbudowie budynku o wartości minimum 50% ceny ofertowej netto Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że co najmniej jedna z wykazanych robót została wykonana należycie W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. -dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia potwierdzone: Sporządzonym i załączonym do oferty wykazem osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie: -kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, -kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń -kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń -kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej -kierownika robót branży ogrodniczej posiadającego wykształcenie minimum średnie o profilu ogrodniczym lub architektury krajobrazu lub posiadającego uprawnienia inspektora nadzoru robót ogrodniczych wydane przez branżowe instytucje. Do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych oraz ważne na dzień składania ofert kopie zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego oraz kopię dokumentu potwierdzającego kwalifikacje kierownika robót ogrodniczych. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełniać łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\ w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Druk oferta (sporządzony według wzoru druku załączonego przez Zamawiającego) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (sporządzone według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) Wykaz potwierdzający posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia (sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ) Dokumenty potwierdzające, że co najmniej jedna wykazana w załączniku nr 2 robota budowlana została wykonana należycie Wykaz potwierdzający dysponowanie przez wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) Dokumenty potwierdzające posiadanie, przez osoby wykazane w załączniku nr 3, uprawnień budowlanych oraz ważne na dzień składania ofert kopie zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego oraz kopię dokumentu potwierdzającego kwalifikacje kierownika robót ogrodniczych. Wykaz podwykonawców (sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3A do SIWZ) Zbiorcze zestawienie kosztorysów ofertowych (sporządzone według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) Kosztorysy ofertowe (sporządzone według wzorów druków stanowiących załączniki nr: ( 5 a,5b,5c,5d,5e,5f,5g,5h,5i do SIWZ) Formularze cenowe (sporządzone według wzorów druków stanowiących załączniki nr: ( 5j, 5k, 5l do SIWZ) Pełnomocnictwo gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mokotow.waw.pl/zampubl. Opłata: 120 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: kasa nr 7,8 w siedzibie Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2006 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 10.10.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.09.2006, godzina 12:00, pokój nr 110 w siedzibie Zamawiającego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.