eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-23

Nysa: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Numer ogłoszenia: 43397 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Św. Piotra 1, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 77 4087830, faks 77 4333038.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ Zamawiający dopuszcza składanie ofert na zadania: Zadanie nr 1 - dostawa filtrów elektrostatycznych i łączników karbowanych Zadanie nr 2 - dostawa systemów zamkniętych do bezpiecznego odsysania Zadanie nr 3 - dostawa zestawów trzykomorowych do drenażu klatki piersiowej Zadanie nr 4 - dostawa zestawów do tracheotomii przezskórnej metoda Griggsa Zadanie nr 5 - dostawa rurek tracheotomijnych z otworem foniatrycznych Zadanie nr 6 - dostawa zestawów do tracheotomii przezskórnej typu PercuTwist Zadanie nr 7 - dostawa zestawów do drenażu opłucnej Zadanie nr 8 - dostawa zestawów do niebronchoskopowego płukania oskrzelowo - pęcherzykowego Zadanie nr 9 - dostawa rurek tracheotomijnych Zadanie nr 10 - dostawa zestawów do tlenoterapii Zadanie nr 11 - dostawa nebulizatorów Zadanie nr 12 - dostawa prowadnic do rurek intubacyjnych Zadanie nr 13 - dostawa aparatów do przetoczeń z precyzyjnym regulatorem prędkości przepływu Zadanie nr 14 - dostawa rurek tracheotomijna z czystego silikonu oraz prowadnic jednorazowych i wielorazowych Zadanie nr 15 - dostawa strzykawek niskooporowych Zadanie nr 16 - dostawa zestawów do podawania płynów z portem bocznym Zadanie nr 17 - dostawa cewników do tętnicy promieniowej tętnicy udowej Zadanie nr 18 - dostawa zaworów zamykających dostępu naczyniowego Zadanie nr 19 - dostawa rurek intubacyjnych o grubości mankietu 50 mikronów z systemem odsysania znad mankietu uszczelniającego Zadanie nr 20 - dostawa rurek intubacyjnych z mankietem Soft-Seal i odsysaniem znad mankietu uszczelniającego Zadanie nr 21 - dostawa rurek tracheotomijnych z systemem odsysania znad mankietu uszczelniającego Zadanie nr 22 - dostawa rurek tracheotomijnych z mankietem Soft-Seal i odsysaniem z przestrzeni podgłośniowej Zadanie nr 23 - dostawa zestawów do biernej terapii dodatnim ciśnieniem w drogach oddechowych Zadanie nr 24 - dostawa lejców - szelek silikonowych do umocowania maski twarzowej dla dorosłych i dla dzieci Zadanie nr 25 - dostawa rurek intubacyjnych Zadanie nr 26 - dostawa igieł, zestawów, cewników, filtrów do znieczulenia podpajęczego i zewnątrzoponowego Zadanie nr 27 - dostawa zestawów do znieczulenia połączonego z regulacją umocowania igły podpajęczej w igle zewnątrzoponowej Zadanie nr 28 - dostawa jednorazowych masek krtaniowych Zadanie nr 29 - dostawa cewników do wkłuć centralnych Zadanie nr 30 - dostawa cewników do wkłuć centralnych z możliwością natychmiastowej kontroli położenia cewnika w EKG Zadanie nr 31 - dostawa obwodów oddechowych jednorazowego użytku Zadanie nr 32 - dostawa obwodów anestetycznych wielorazowych , masek, worków Zadanie nr 33 - dostawa masek oddechowych nagłośniowych jednorazowego użytku Zadanie nr 34 - dostawa masek anestetycznych jednorazowego użytku Zadanie nr 35 - dostawa zestawów do konikotomii dla dorosłych i dla dzieci Zadanie nr 36 - dostawa kaniul dotętniczych Zadanie nr 37 - dostawa pozycjonerów przeciwodleżynowych z wiskoelastomeru Zadanie nr 38 - dostawa mankietów ciśnieniowych do szybkiej infuzji Zadanie nr 39 - dostawa cewników Swanna - Ganza do pomiaru rzutu serca metodą termodylucji Zadanie nr 40 - dostawa zestawów do CPAP Boussigniac Zadanie nr 41 - dostawa zamkniętego systemu do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia śródbrzusznego metodą manometyryczną Zadanie nr 42 - dostawa elektrod do czasowej stymulacji serca wraz z introduktorami Zadanie nr 43 - dostawa ramp trójdrożnych Zadanie nr 44 - dostawa czujników do pomiaru ciśnienia śródczaszkowego Zadanie nr 45 - dostawa rurek tracheotomijnych Biegalskiego Zadanie nr 46 - dostawa wapna granulowanego z indykatorem Zadanie nr 47 - dostawa akcesoriów zużywalnych do kardiomonitora PM 6000 Zadanie nr 48 - dostawa akcesoriów zużywalnych do respiratora EVENT Zadanie nr 49 - dostawa akcesoriów zużywalnych do aparatu do znieczulenia S/5 Aespire.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 49.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. W zależności od rodzaju oferowanego sprzętu Zamawiający wymaga dostarczenia: 1) Deklaracji Zgodności - oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi 2) Certyfikat Zgodności ( art. 2.1.8. ustawy o wyrobach medycznych - dokument wydany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów, poświadczający przeprowadzenie procedury oceny zgodności, potwierdzającej, że należycie zidentyfikowany wyrób, jego projekt, typ, proces wytwarzania, sterylizacji lub kontroli i badań końcowych jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi) dla wyrobów medycznych zgodnie z art. 29 ustawy o wyrobach medycznych - dla wyrobów medycznych : a) klasy I z funkcją pomiarową b) klasy I sterylnej c) klasy II a d) klasy II b e) klasy III f) aktywnych wyrobów medycznych do implantacji g) do diagnostyki in vitro z wykazu A h) do diagnostyki in vitro z wykazu B 3) Formularz Powiadomienia/ Zgłoszenia/ do Rejestru Wyrobów Medycznych do każdej pozycji w zadaniach zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010r Nr 107 poz. 679, art. 58, 59, 60 oraz 134 ), złożenie dokumentu potwierdzone przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na dołączonym formularzu lub odrębne pismo potwierdzające złożenie wniosku poświadczone przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, w przypadku braku dokumentu potwierdzonego przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie podpisane prze upoważnioną osobę , że w dniu ......... zostały złożone wymagane dokumenty w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych 4) Ulotkę w języku polskim 5) Instrukcję obsługi w języku polskim 6) Materiały informacyjne - katalogi oferowanych produktów zawierające zdjęcia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagania określone przez zamawiającego, z nazwą producenta, opisem których pozycji formularza cenowego dotyczą - w języku polskim. W przypadku kiedy Zamawiający nie będzie w stanie na podstawie dostarczonych dokumentów oraz materiałów informacyjnych potwierdzić wszystkich żądanych parametrów - wymagań oferowanych wyrobów, Wykonawca zostanie wezwany do dostarczenia próbki. W przypadku wyboru oferty tego Wykonawcy, który dostarczył próbkę pozostanie ona u zamawiającego przez okres 4 lat zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wszystkie dokumenty muszą być ważne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa. W przypadku kończącego się terminu ważności dokumentu Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wymagany aktualny dokument w terminie do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc upływu terminu ważności dokumentu przedstawionego w ofercie przez Wykonawcę. W przypadku gdy dokument traci ważność podczas trwania umowy Wykonawca musi załączyć do aktualnego dokumentu oświadczenie, że dostarczy przedłużenie dokumentu do siedziby Zamawiającego. W przypadku gdy dokument traci ważność przed podpisaniem umowy Wykonawca wraz z egzemplarzem podpisanej umowy dostarczy Zamawiającemu aktualny dokument.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę ceny brutto jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy. Zmiana ta następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie, ul. Bohaterów Warszawy 34, 48-300 Nysa Ip. pok.18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nysie, 48-300 Nysa, ul. Bohaterów Warszawy 34..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa filtrów elektrostatycznych i łączników karbowanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - dostawa filtrów elektrostatycznych i łączników karbowanych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa systemów zamkniętych do bezpiecznego odsysania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - dostawa systemów zamkniętych do bezpiecznego odsysania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - dostawa zestawów trzykomorowych do drenażu klatki piersiowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - dostawa zestawów trzykomorowych do drenażu klatki piersiowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - dostawa zestawów do tracheotomii przezskórnej metoda Griggsa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - dostawa zestawów do tracheotomii przezskórnej metoda Griggsa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - dostawa rurek tracheotomijnych z otworem foniatrycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - dostawa rurek tracheotomijnych z otworem foniatrycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - dostawa zestawów do tracheotomii przezskórnej typu PercuTwist.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - dostawa zestawów do tracheotomii przezskórnej typu PercuTwist.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - dostawa zestawów do drenażu opłucnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - dostawa zestawów do drenażu opłucnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - dostawa zestawów do niebronchoskopowego płukania oskrzelowo - pęcherzykowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - dostawa zestawów do niebronchoskopowego płukania oskrzelowo - pęcherzykowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - dostawa rurek tracheotomijnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 - dostawa rurek tracheotomijnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - dostawa zestawów do tlenoterapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 - dostawa zestawów do tlenoterapii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - dostawa nebulizatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11 - dostawa nebulizatorów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - dostawa prowadnic do rurek intubacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 12 - dostawa prowadnic do rurek intubacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - dostawa aparatów do przetoczeń z precyzyjnym regulatorem prędkości przepływu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 13 - dostawa aparatów do przetoczeń z precyzyjnym regulatorem prędkości przepływu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - dostawa rurek tracheotomijna z czystego silikonu oraz prowadnic jednorazowych i wielorazowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 14 - dostawa rurek tracheotomijna z czystego silikonu oraz prowadnic jednorazowych i wielorazowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15 - dostawa strzykawek niskooporowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 15 - dostawa strzykawek niskooporowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16 - dostawa zestawów do podawania płynów z portem bocznym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 16 - dostawa zestawów do podawania płynów z portem bocznym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17 - dostawa cewników do tętnicy promieniowej tętnicy udowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 17 - dostawa cewników do tętnicy promieniowej tętnicy udowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18 - dostawa zaworów zamykających dostępu naczyniowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 18 - dostawa zaworów zamykających dostępu naczyniowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 19 - dostawa rurek intubacyjnych o grubości mankietu 50 mikronów z systemem odsysania znad mankietu uszczelniającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 19 - dostawa rurek intubacyjnych o grubości mankietu 50 mikronów z systemem odsysania znad mankietu uszczelniającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie nr 20 - dostawa rurek intubacyjnych z mankietem Soft-Seal i odsysaniem znad mankietu uszczelniającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 20 - dostawa rurek intubacyjnych z mankietem Soft-Seal i odsysaniem znad mankietu uszczelniającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie nr 21 - dostawa rurek tracheotomijnych z systemem odsysania znad mankietu uszczelniającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 21 - dostawa rurek tracheotomijnych z systemem odsysania znad mankietu uszczelniającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie nr 22 - dostawa rurek tracheotomijnych z mankietem Soft-Seal i odsysaniem z przestrzeni podgłośniowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 22 - dostawa rurek tracheotomijnych z mankietem Soft-Seal i odsysaniem z przestrzeni podgłośniowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie nr 23 - dostawa zestawów do biernej terapii dodatnim ciśnieniem w drogach oddechowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 23 - dostawa zestawów do biernej terapii dodatnim ciśnieniem w drogach oddechowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zadanie nr 24 - dostawa lejców - szelek silikonowych do umocowania maski twarzowej dla dorosłych i dla dzieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 24 - dostawa lejców - szelek silikonowych do umocowania maski twarzowej dla dorosłych i dla dzieci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadanie nr 25 - dostawa rurek intubacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 25 - dostawa rurek intubacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zadanie nr 26 - dostawa igieł, zestawów, cewników, filtrów do znieczulenia podpajęczego i zewnątrzoponowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 26 - dostawa igieł, zestawów, cewników, filtrów do znieczulenia podpajęczego i zewnątrzoponowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zadanie nr 27 - dostawa zestawów do znieczulenia połączonego z regulacją umocowania igły podpajęczej w igle zewnątrzoponowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 27 - dostawa zestawów do znieczulenia połączonego z regulacją umocowania igły podpajęczej w igle zewnątrzoponowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zadanie nr 28 - dostawa jednorazowych masek krtaniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 28 - dostawa jednorazowych masek krtaniowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zadanie nr 29 - dostawa cewników do wkłuć centralnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 29 - dostawa cewników do wkłuć centralnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zadanie nr 30 - dostawa cewników do wkłuć centralnych z możliwością natychmiastowej kontroli położenia cewnika w EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 30 - dostawa cewników do wkłuć centralnych z możliwością natychmiastowej kontroli położenia cewnika w EKG.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zadanie nr 31 - dostawa obwodów oddechowych jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 31 - dostawa obwodów oddechowych jednorazowego użytku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Zadanie nr 32 - dostawa obwodów anestetycznych wielorazowych , masek, worków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 32 - dostawa obwodów anestetycznych wielorazowych , masek, worków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Zadanie nr 33 - dostawa masek oddechowych nagłośniowych jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 33 - dostawa masek oddechowych nagłośniowych jednorazowego użytku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Zadanie nr 34 - dostawa masek anestetycznych jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 34 - dostawa masek anestetycznych jednorazowego użytku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Zadanie nr 35 - dostawa zestawów do konikotomii dla dorosłych i dla dzieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 35 - dostawa zestawów do konikotomii dla dorosłych i dla dzieci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Zadanie nr 36 - dostawa kaniul dotętniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 36 - dostawa kaniul dotętniczych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Zadanie nr 37 - dostawa pozycjonerów przeciwodleżynowych z wiskoelastomeru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 37 - dostawa pozycjonerów przeciwodleżynowych z wiskoelastomeru.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Zadanie nr 38 - dostawa mankietów ciśnieniowych do szybkiej infuzji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 38 - dostawa mankietów ciśnieniowych do szybkiej infuzji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Zadanie nr 39 - dostawa cewników Swanna - Ganza do pomiaru rzutu serca metodą termodylucji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 39 - dostawa cewników Swanna - Ganza do pomiaru rzutu serca metodą termodylucji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Zadanie nr 40 - dostawa zestawów do CPAP Boussigniac.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 40 - dostawa zestawów do CPAP Boussigniac.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Zadanie nr 41 - dostawa zamkniętego systemu do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia śródbrzusznego metodą manometyryczną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 41 - dostawa zamkniętego systemu do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia śródbrzusznego metodą manometyryczną.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: Zadanie nr 42 - dostawa elektrod do czasowej stymulacji serca wraz z introduktorami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 42 - dostawa elektrod do czasowej stymulacji serca wraz z introduktorami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: Zadanie nr 43 - dostawa ramp trójdrożnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 43 - dostawa ramp trójdrożnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: Zadanie nr 44 - dostawa czujników do pomiaru ciśnienia śródczaszkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 44 - dostawa czujników do pomiaru ciśnienia śródczaszkowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 45 NAZWA: Zadanie nr 45 - dostawa rurek tracheotomijnych Biegalskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 45 - dostawa rurek tracheotomijnych Biegalskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 46 NAZWA: Zadanie nr 46 - dostawa wapna granulowanego z indykatorem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 46 - dostawa wapna granulowanego z indykatorem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 47 NAZWA: Zadanie nr 47 - dostawa akcesoriów zużywalnych do kardiomonitora PM 6000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 47 - dostawa akcesoriów zużywalnych do kardiomonitora PM 6000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 48 NAZWA: Zadanie nr 48 - dostawa akcesoriów zużywalnych do respiratora EVENT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 48 - dostawa akcesoriów zużywalnych do respiratora EVENT.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 49 NAZWA: Zadanie nr 49 - dostawa akcesoriów zużywalnych do aparatu do znieczulenia S/5 Aespire.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 49 - dostawa akcesoriów zużywalnych do aparatu do znieczulenia S/5 Aespire.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.