Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-06
Olsztyn: Usługi prania dla WZLP w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 4338 - 2010; data zamieszczenia: 06.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie , Aleja Wojska Polskiego 35, 10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6785353, 6785300, faks 089 6785300.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzlp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi prania dla WZLP w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa pralnia dla Wojewódzkiego Zespołu Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie przy Alei Wojska Polskiego 35 - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. (Dz.U.Nr.213, poz.1568). Zakres usługi: a) pranie wodne, b) odkażanie termiczno-chemiczne, c) prasowanie i maglowanie, d) krochmalenie e) naprawy krawieckie- w tym wymiana uszkodzonych zamków, f) sortowanie i pakowanie g) transport. Jakość: -wymagane jest stosowanie technologii gwarantujących wysoką jakość usługi zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitala, zapewniających pełne przestrzeganie przepisów sanitarnych i epidemiologicznych, -środki piorące i odkażające powinny posiadać wymagane atesty i certyfikaty, -część asortymentu zlecenia odrębnie oznakowana, winna być traktowana jako zakaźna i poddana specjalnemu procesowi odkażania, a także oddzielnie transportowana, -wykonawca zobowiązany jest do respektowania warunków prania określonych przez producenta odzieży, -pomieszczenia zleceniobiorcy winny spełniać wymogi odpowiednich przepisów sanitarno - epidemiologicznych dla tego typu działalności..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.12.00 - Usługi prowadzenia pralni 98.31.50.00 - Usługi prasowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, - posiadania wiedzy i doświadczenia, - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - sytuacji ekonomicznej i finansowej, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 cytowanej ustawy oraz spełniający warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca w wystarczający sposób spełnia warunki udziału w postępowaniu: zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzy usługi o podobnej specyfice i wartości, co przedmiot zamówienia; złoży oświadczenie, że dysponuje i będzie dysponował odpowiednią liczbą zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego, zapewniającą wykonanie zamówienia; dysponuje niezbędną do wykonania zamówienia ilością i rodzajem narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych, zapewniających spełnienie wymogów wynikających z Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 10 listopada 2006r. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy ten wykaże, że polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W celu potwierdzenia, że wobec wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego braku jest podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 wykonawca, musi przedstawić oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, oraz wykazać, iż jest uprawniony do uczestnictwa w obrocie prawnym. Oceny spełniania warunków oraz potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający dokona w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. W razie wątpliwości Zamawiający zażąda od Wykonawcy, w określonym przez siebie terminie, dokumentów potwierdzających oświadczenia lub wezwie ich do złożenia wyjaśnień. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu i nie wykażą braku podstaw do wykluczenia z postępowania, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z oświadczeniami. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. Wypełnione i podpisane oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i braku podstaw do wykluczenia. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców. Oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument Wykaz wykonanych oraz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia o podobnej specyfice, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie przynajmniej 3 dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (Ważne! Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeśli dokument potwierdzający należyte wykonanie umowy będzie wystawiony po spełnieniu świadczenia wykazanego w wymaganym okresie - po wykonaniu umowy, a nie jeśli umowa dopiero się rozpoczęła chyba, że jest to kontynuacja świadczenia). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument Zaświadczenie SANEPID-u o spełnieniu wymogów zakładu do prania pościeli szpitalnej oraz zaświadczenie o spełnieniu wymogów dotyczących środków transportu wykonawcy. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, jeżeli ich udział w realizacji zamówienia przewiduje Wykonawca. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia winien złożyć stosowne oświadczenie. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzlp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie, al. Wojska Polskiego 35, 10-228 Olsztyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie, al. Wojska Polskiego 35, 10-228 Olsztyn - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa sukcesywna pipet automatycznych wraz z końcówkami do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- "Remont dachu budynku nr 2 przy ul. Saperskiej 1 w Olsztynie"
- Świadczenie usług hotelowo-gastronomicznych na potrzeby organizacji "XVII Kongresu Polskiego Towarzystwa Nauk Weterynaryjnych" dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej
- Kompleksowa obsługa informatyczna GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi jednostkami
- "Dostawa oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie."
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazu i kotłowni gazowej oraz montaż instalacji solarnych w budynku socjalno - mieszkalnym w Domu Pomocy Społecznej w Turowie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania i transportu bielizny szpitalnej w okresie modernizacji pralni Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. Dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Świadczenie usługi prania, nr GCR/15/ZP/2024
- Pranie i prasowanie oraz foliowanie odzieży ochronnej pracowników i studentów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu.
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych z wynajmem bielizny oraz odzieży wraz z zapewnieniem systemu RFID UHF lub równoważnego na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Święto (...)
- "Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach w okresie od VII do XII 2024 roku".
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.