Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-22
Wrocław: Montaż podzielników ciepła i prowadzenie obsługi systemu pomiarowo - rozliczeniowego energii cieplnej oraz kosztów związanych z dostawą wody i odprowadzeniem ścieków w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu przy ul. Rodzynkowej 1-14, ul. Daktylowej 1- 5 i ul. Wojanowskiej 2- 84
Numer ogłoszenia: 43389 - 2013; data zamieszczenia: 22.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o. , ul. Przybyszewskiego 102/104, 51-148 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3253338, faks 071 3252296.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs-wroclaw.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż podzielników ciepła i prowadzenie obsługi systemu pomiarowo - rozliczeniowego energii cieplnej oraz kosztów związanych z dostawą wody i odprowadzeniem ścieków w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu przy ul. Rodzynkowej 1-14, ul. Daktylowej 1- 5 i ul. Wojanowskiej 2- 84.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest montaż podzielników ciepła i prowadzenie obsługi systemu pomiarowo - rozliczeniowego energii cieplnej oraz kosztów związanych z dostawą wody i odprowadzeniem ścieków w budynkach mieszkalnych TBS Wrocław Sp. z o.o. we Wrocławiu usytuowanych przy ul. Rodzynkowej 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 10, 12, 14, ul. Daktylowej 1, 3, 5, ul. Wojanowskiej 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26, 28, 30, 32, 34, 36, 38, 40, 42, 44, 46, 48, 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62, 64, 66, 68, 70, 72, 74, 76, 78, 80, 82, 84, które aktualnie realizowane są w pięciu etapach, z różnymi terminami ich zakończenia. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1/ Dostarczenie i montaż podzielników ciepła z odczytem radiowym na grzejnikach usytuowanych w lokalach mieszkalnych z wyjątkiem grzejników usytuowanych w łazienkach - w ilości 3376 szt. 2/ Prowadzenie obsługi systemu pomiarowo - rozliczeniowego energii cieplnej oraz kosztów związanych z dostawą wody i odprowadzeniem ścieków tj. rozliczanie kosztów energii cieplnej w cyklu rocznym i rozliczanie kosztów dotyczących dostawy zimnej wody i odprowadzenia ścieków w cyklu półrocznym w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu przy ul. Rodzynkowej 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 10, 12, 14, ul. Daktylowej 1, 3,5, ul. Wojanowskiej 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26, 28, 30, 32, 34, 36, 38, 40, 42, 44, 46, 48, 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62, 64, 66, 68, 70, 72, 74, 76, 78, 80, 82, 84. 3. Obsługę systemu pomiarowo-rozliczeniowego Wykonawca będzie prowadził zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz w oparciu o zasady rozliczania mediów obowiązujące u Zamawiającego. 4. W okresie prowadzenia obsługi systemu pomiarowo-rozliczeniowego Wykonawca dokona legalizacji urządzeń ciepłomierzy, w które wyposażone są budynki, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Podzielniki ciepła muszą spełniać wymogi określone w normie EN 834. 6. Wykaz adresowy budynków mieszkalnych wyszczególnionych w pkt.2 z podaniem ilości lokali i wodomierzy zimnej oraz ciepłej wody w każdym budynku, ilości podzielników ciepła do montażu w każdym budynku oraz określeniem ilości ciepłomierzy w każdym budynku, które będą podlegały legalizacji w okresie prowadzenia obsługi systemu pomiarowo - rozliczeniowego stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Szczegółowy opis zamawianych podzielników ciepła, zakres ich montażu oraz zakres czynności legalizacji urządzeń ciepłomierzy w okresie prowadzenia obsługi systemu pomiarowo -rozliczeniowego stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Szczegółowy opis obsługi systemu pomiarowo - rozliczeniowego stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych 51.21.00.00 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 6000,00zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże , że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie : - należycie wykonał montaż co najmniej 300 szt. podzielników ciepła , - należycie wykonał lub wykonuje usługę rozliczenia kosztów energii cieplnej dla 100 lokali mieszkalnych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy. Zmiany umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1/ wystąpienia siły wyższej, 2/ zmiany terminu realizacji umowy w okolicznościach uniemożliwiających wykonanie czynności określonych w umowie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego . 3/ zmiany wynagrodzenia , w przypadku niewykonania całego przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego w szczególności nie udostępnienia lokalu przez najemcę. Wynagrodzenie wykonawcy zostanie zmniejszone o wartość prac niewykonanych. 4/ zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT wyłącznie w stosunku do prac niewykonanych od dnia zmiany stawki podatku VAT 5/ waloryzacji cen jednostkowych za rozliczanie kosztów zimnej wody, ciepłej wody i centralnego ogrzewania , po trzecim roku rozliczeniowym , o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Monitorze Polskim, na pisemny wniosek Wykonawcy ,wyłącznie w stosunku do niewykonanych rozliczeń.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs-wroclaw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro TBS Wrocław Sp. z o.o. we Wrocławiu przy ul.Tylnej nr 14, pokój nr 23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Biuro TBS Wrocław Sp. z o.o. we Wrocławiu przy ul.Tylnej nr 14, pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Inspektoratu ZUS w Oleśnicy oraz w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej.
- Kompleksowa obsługa szaletów publicznych objętych zarządem ZZK
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do sprzątania i zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury badawczej na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie przeglądów technicznych OTD oraz wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegów w ambulansach sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
- Utworzenie powiatowej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych oraz uzupełnienie bazy EGiB na terenie gm. Lwówek
- "Modernizacja kotłowni miejskiej w Bisztynku"
- Pomiar osnowy grawimetrycznej klasy fundamentalnej na terenie kraju wraz z opracowaniem wyników
- Zamówienie na usługę założenia bazy danych obiektów topograficznych (BDOT 500) dla jednostki ewidencyjnej Grybów.
- Informatyzacja, integracja i harmonizacja danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla gminy Łubniany
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.