eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Dostawa trzech tablic interaktywnych wraz z montażem oraz materiałów eksploatacyjnych i serwisowych dla komputerów



Ogłoszenie z dnia 2011-12-21

Gniezno: Dostawa trzech tablic interaktywnych wraz z montażem oraz materiałów eksploatacyjnych i serwisowych dla komputerów
Numer ogłoszenia: 433792 - 2011; data zamieszczenia: 21.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4261649, faks 061 4261162.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa trzech tablic interaktywnych wraz z montażem oraz materiałów eksploatacyjnych i serwisowych dla komputerów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 tablic interaktywnych wraz z montażem oraz materiałów eksploatacyjnych i serwisowych dla komputerów. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 4 do specyfikacji. 2. Wymieniony w załączniku sprzęt musi być fabrycznie nowy oraz w przypadku tablic interaktywnych posiadać instrukcję obsługi w języku polskim w formie papierowej lub na nośniku CD/DVD. 3. Zamówiony sprzęt musi spełniać wszelkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązującym polskim prawie. 4. Wykonawca zobowiązany będzie bez dodatkowych opłat ze strony Zamawiającego dostarczyć do Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie wyżej określony przedmiot zamówienia, wnieść, rozładować, a w przypadku tablic interaktywnych zamontować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w złacznikach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFOS Systemy Komputerowe, ul. Bursztynowa 23, 80-342 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15243,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15805,50

  • Oferta z najniższą ceną: 15805,50 / Oferta z najwyższą ceną: 16206,48

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: dostawa tablic interaktywnych wraz z ich montażem oraz materiały eksploatacyjne i serwisowe, które zostały określone w SIWZ oraz w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowią typowy, standardowy sprzęt spełniający ustalone standardy jakościowe, powszechnie dostępny na rynku i oferowany przez różnych dostawców lub wykonawców. Parametry tablic interaktywnych odpowiadają przeciętnym wymaganiom oraz są w powszechnym odbiorze konsumenckim ponadto ich montaż nie wymaga specjalistycznej wiedzy i jest wykonywany przez dostawców na życzenie klienta. Tablice interaktywne, materiały eksploatacyjne i serwisowe można nabywać bez względu na miejscowość i czas. Oznacza to, że są typowe co gwarantuje Zamawiającemu porównanie cen takiego samego rodzaju produktów oferowanych przez różnych dostawców lub wykonawców poprzez określenie podstawowych parametrów. Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Zamówienie jest zgodne z przepismi, ponieważ spełnia warunki jakie zostały określone w ustawie Prawo zamówień publicznych dla zamowienia prowadzonego w trybie zapytania o cenę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.