Namysłów: Wykonanie wycinki drzew przy drogach powiatowych w ilości 164 szt.
Numer ogłoszenia: 43354 - 2008; data zamieszczenia: 03.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Namysłowie, ul. Stawowa 1, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. (077) 410 36 95, fax (077) 4105193.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wycinki drzew przy drogach powiatowych w ilości 164 szt..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wycinka 164 szt drzew przy drogach powiatowych: - wycięcie 164 szt drzew zgodnie z planem wycinki, - uprzątnięcie gałęzi i konarów (karczowania pni/frezowania pni nie należy wykonywać), - pozostawienie pozyskanego drewna w rowie, Szczegółowe informacje dotyczące wykonania powyzszych usług zawarte są w planie wycinki drzew, specyfikacji technicznej usunięcia drzew i krzewów. Wykonawca zobowiązany jest do zakupu pozyskanego drewna (po cenach ustalonych przez zamawiajacego) po uprzednim dokonaniu klasyfikacji i obmiaru przez komisję złożoną z przedstawiciela wykonawcy, osoby uprawnionej w charakterze rzeczoznawcy, powołanego przez zamawiającego i przedstawiciela zamawiającego. Sprzedaż drewna dokonana zostanie wg następujących cen: a.drewno opałowe liściaste - 39,00 zł/m3 netto (słownie złotych: trzydzieści dziewięć 00/100), b.drewno użytkowe liściaste (topola, lipa, brzoza, klon) - 106,00 zł/m3 netto (słownie złotych: sto sześć 00/100). Wykonawca w ofercie podaje cenę za wycinkę wyżej wymienionych drzew. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.10.00-2 (Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna). Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów w obrębie przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: drogi powiatowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.10.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 200,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy wniosą wadium, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikujący przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ, którzy zagwarantują termin płatności do 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, którzy podpiszą umowę zgodną z niniejszą SIWZ, a także zgodną z ofertą przetargową, którzy zaproponują wynagrodzenie ryczałtowe, którzy przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą tylko jedną ofertę, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych ww. oświadczeń i dokumentów. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia - nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ww. ustawy; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 5) dokument wniesienia wadium; 6) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę *.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami, pok. 207.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami, pok. 207.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Modernizacja budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Głuszynie - etap I - opracowanie dokumentacji projektowej
- Dostawa materiałów zespalających wraz z utworzeniem depozytu dla części 1,2,3-II postępowanie.
- Dostawa leków różnych - II postępowanie.
- Przebudowa dróg w miejscowości Smarchowice Wielkie
- Budowa ulicy Kościelnej w Głuszynie.
więcej: przetargi w Namysłowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.