eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduny › Przewóz środkami transportu Wykonawcy uczniów do Zespołu Szkół w Zdunach Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Zdunach przy ul. Łacnowej 26 oraz po zakończeniu nauki szkolnej do domów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-06

Zduny: Przewóz środkami transportu Wykonawcy uczniów do Zespołu Szkół w Zdunach Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Zdunach przy ul. Łacnowej 26 oraz po zakończeniu nauki szkolnej do domów
Numer ogłoszenia: 433342 - 2012; data zamieszczenia: 06.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Zdunach , ul. Łacnowa 26, 63-760 Zduny, woj. wielkopolskie, tel. 62 7215513, faks 62 7215771.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs.zduny.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz środkami transportu Wykonawcy uczniów do Zespołu Szkół w Zdunach Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Zdunach przy ul. Łacnowej 26 oraz po zakończeniu nauki szkolnej do domów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa w zakresie dowożenia uczniów do szkoły podstawowej i gimnazjum na zajęcia lekcyjne oraz odwożenie uczniów do miejsca zamieszkania w roku kalendarzowym 2013. Dowóz uczniów odbywał się będzie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia tj. od 02 stycznia 2013 roku do 20 grudnia 2013 roku z wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych, a także w dniach innych niż dni nauki szkolnej - rekolekcje, odpracowania dni nauki w innych terminach, święta szkolne itp., których konieczność wynika z organizacji roku szkolnego - według pisemnego złożonego zapotrzebowania przez zamawiającego. 2. Liczba kilometrów dziennie - 280 km od poniedziałku do czwartku, 270 km w piątek. 3. Autobusy - 39 miejsc siedzących lub większe, w dobrym stanie technicznym - posiadające aktualne przeglądy techniczne, zapewnienie w razie potrzeby autobusów rezerwowych. 4. Liczba autobusów rano - 3. Wyjazd autobusów w porze umożliwiającej dojazd dzieciom i młodzieży na zajęcia do szkoły na godz. 800. 5. Liczba autobusów po południu - 3. 1 autobus odwozi wcześniej dzieci z klas młodszych, czeka i po lekcjach 3 autobusy rozwożą dzieci i młodzież do domów. 6. Ilość uczniów dowożonych będzie wynosić 178. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczniów w trakcie roku szkolnego. Obsługę autobusu stanowić będzie kierowca, zaś opiekę nad przewożonymi uczniami zapewni zamawiający. SZCZEGÓŁOWE USTALENIA TRAS DOWOZU I ODWOZU UCZNIÓW: PRZYWÓZ 1. Linia: Krotoszyn-Perzyce-Zduny-Baszków-Bestwin-Ruda-Rochy-Baszków-Siejew-Zduny 655 Krotoszyn Perzyce -wieś - wsiada opiekun Szkoły Zduny - szkoła Baszków Bestwin Ruda Rochy Baszków - szkoła Piaski Siejew - przystanek 750 Zduny - szkoła 2. Linia: Krotoszyn-Konarzew-Zduny-Chachalnia-Zduny-Konarzew-Krotoszyn 700 Krotoszyn Konarzew - wsiada opiekun Zduny - szkoła Ujazd Chachalnia I Chachalnia - sklep Chachalnia - szkoła Borownica I Borownica II Borownica - przystanek PKS 757 Zduny - szkoła Zduny - Dom Pomocy Społecznej Konarzew - Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Krotoszyn 3. Linia: Krotoszyn-Konarzew-Baszków-Dziewiąte-Baszków-Zduny 705 Krotoszyn - wsiada opiekun - przystanek PKS ul. Zdunowska Konarzew - przystanek PKS Baszków Dziewiąte Baszków - przystanek PKS 755 Zduny - szkoła Krotoszyn ODWÓZ 1. Linia: Krotoszyn-Zduny-Siejew-Baszków-Bestwin-Ruda-Rochy-Baszków-Krotoszyn (poniedziałek, wtorek, środa, czwartek) Krotoszyn 1415 Zduny - szkoła - wsiada opiekun Siejew Piaski Baszków - szkoła Bestwin Ruda Rochy Baszków Zduny - wysiada opiekun Krotoszyn ( piątek) Krotoszyn 1320 Zduny - szkoła - wsiada opiekun Siejew Piaski Baszków - szkoła Bestwin Ruda Rochy Baszków - wysiada opiekun Krotoszyn 2. Linia: Krotoszyn-Zduny-Perzyce-Konarzew-Zduny Zduny-Chachalnia-Borownica-Ujazd-Zduny-Perzyce-Konarzew-Zduny-Krotoszyn (poniedziałek, wtorek, środa, czwartek) Krotoszyn 1230 Zduny - szkoła - wsiada opiekun Perzyce Konarzew Konarzew - Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, czeka do 1305 lub 1310 - wsiada 2 opiekun Zduny - Dom Pomocy Społecznej Zduny (szkoła) czeka 1335 Chachalnia Borownica Ujazd Zduny (szkoła) czeka 1420 Zduny - szkoła Borownica Chachania Zduny - szkoła Perzyce Konarzew 1505 Konarzew - Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Zduny - Dom Pomocy Społecznej Krotoszyn (piątek) Krotoszyn 1205 Konarzew - Ośrodek Szkolno-Wychowawczy - wsiada opiekun Zduny - Dom Pomocy Społecznej 1220 Zduny - szkoła Perzyce Konarzew Zduny - szkoła (czeka) 1335 Zduny - szkoła Borownica Chachalnia Ujazd Zduny - szkoła Perzyce Konarzew Konarzew - Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Zduny - Dom Pomocy Społecznej Krotoszyn 3. Linia: Krotoszyn-Zduny-Baszków-Dziewiąte-Konarzew-Krotoszyn (poniedziałek, wtorek, środa, czwartek) Krotoszyn 1415 Zduny - szkoła - wsiada opiekun Baszków Dziewiąte Konarzew Krotoszyn (piątek) Krotoszyn 1320 Zduny - szkoła - wsiada opiekun Baszków Dziewiąte Konarzew Krotoszyn.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają aktualne zezwolenie, koncesję lub licencję na wykonywanie transportu drogowego osób. W celu wykazania spełniania niniejszego warunku należy załączyć ważną licencję na wykonywanie transportu drogowego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą się wykonaniem co najmniej 1 usługi w zakresie przewozu dzieci do szkół w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu wykazania spełniania niniejszego warunku należy złożyć wykaz wykonanej usługi z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana z należytą starannością.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają niezbędny potencjał techniczny tj. zapewnią co najmniej 3 autobusy posiadające 39 miejsc siedzących lub większe, pojazdy w chwili składania oferty muszą być dopuszczone do ruchu drogowego i posiadać aktualne badania techniczne. W celu wykazania spełniania niniejszego warunku należy załączyć dowody rejestracyjne dla oferowanych autobusów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą, że dysponują osobami z uprawnieniami do kierowania autobusami. W celu wykazania spełniania niniejszego warunku należy załączyć wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie z posiadanymi kwalifikacjami i uprawnieniami do prowadzenia pojazdów (uprawnienia kategorii D).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • muszą wykazać, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu wykazania spełniania niniejszego warunku należy przedłożyć opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty niewymienione w pkt. III.4: - formularz oferty - załącznik nr 1, - zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 4.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs.zduny.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, Zduny, ul. Łacnowa 26, sekretariat zespołu..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, Zduny, ul. Łacnowa 26, sekretariat zespołu, godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 700 - 1500..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.