eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. Budowa infrastruktury technicznej dla strefy przedsiębiorczości w Gminie Ostróda

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-24

Ostróda: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. Budowa infrastruktury technicznej dla strefy przedsiębiorczości w Gminie Ostróda
Numer ogłoszenia: 433330 - 2013; data zamieszczenia: 24.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 386318 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 676 07 00, faks 089 676 07 90.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. Budowa infrastruktury technicznej dla strefy przedsiębiorczości w Gminie Ostróda.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu: Budowa infrastruktury technicznej dla strefy przedsiębiorczości w Gminie Ostróda, który realizowany będzie w formule zaprojektuj i wybuduj, zwanego dalej Projektem. Projekt dofinansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: -Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 Oś priorytetowa 1 Przedsiębiorczość Działanie 1.1 Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw Poddziałanie 1.1.10 Przygotowanie stref przedsiębiorczości 2.Przedmiot Projektu obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych opisanych szczegółowo w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, stanowiącym załącznik 1 do SIWZ. 3.Zakres usługi pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu będzie realizowany w następujących etapach: Etap I: Faza przetargowa i projektowa Etap II: Faza organizacji i wykonania robót budowlanych, sprawozdawczości, rozliczeń finansowych, promocji, odbiorów i oddania do użytkowania a także w okresie rękojmi za wady i gwarancji jakości udzielonych przez wykonawcę Projektu i o b e j m u j e : 1)zarządzanie Projektem w imieniu i na rzecz Zamawiającego w ścisłej z nim współpracy mające na względzie prawidłowe przygotowanie, realizowanie i ukończenie Projektu , które będzie obejmowało w szczególności: a)organizację, b)koordynację, c)nadzór, d)monitoring, raportowanie i sprawozdawczość w zakresie rzeczowym, czasowym i finansowym 2)przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu; 3)ścisła współpraca z autorami Programu Funkcjonalno-Użytkowego Projektu przy wykonywaniu czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu 4)profesjonalny i kompetentny nadzór inwestorski nad dokumentacją projektową i robotami budowlanymi we wszystkich branżach zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), poprzez wyznaczenie ze swego grona inspektorów nadzoru inwestorskiego (art.25 i art.26) i zapewnienie koordynacji ich pracy (art. 27) 5)administrowanie i koordynowanie wszystkich Kontraktów zawartych w ramach Projektu; 6)zarządzanie, monitorowanie i kontrola postępu wykonania Kontraktów pod względem organizacyjnym, technicznym, czasowym i finansowym wraz z raportowaniem, które będzie uwzględniać zarówno wskaźniki fizyczne jak i finansowe, koszty, terminy, kontrolę budżetu i działania zapobiegawcze (jeśli będą konieczne); 7)rozliczenie rzeczowe i finansowe (częściowe, końcowe) Kontraktów, Projektu; 8)sporządzanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności, raportów i sprawozdań; 9)natychmiastowe informowanie Zamawiającego o wszystkich zaistniałych problemach oraz o problemach mogących zaistnieć (w szczególności o wszelkich dostrzeżonych nieprawidłowościach i zagrożeniach co do jakości, zakresu i terminowości realizacji Kontraktu na opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych), wraz ze sposobami ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów; 10)wsparcie merytoryczne w zakresie zaistniałych problemów na każdym etapie usługi pełnienia funkcji Inżyniera kontraktu; 11)prowadzenie, przechowywanie i archiwizacja (również na nośniku elektronicznym) korespondencji z podmiotami biorącymi udział w realizacji Kontraktów ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń, uwag i wniosków kierowanych do wykonawcy Projektu mogących być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń wykonawcy robót, katastrof budowlanych itp.; 12)polubowne rozstrzyganie wszelkich sporów powstałych pomiędzy stronami Kontraktów; 13)szacowanie i weryfikowanie, jeśli zajdzie taka konieczność, robót zamiennych i/lub uzupełniających i/lub dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę Projektu, w zakresie wartości rzeczowych i finansowych, z uwzględnieniem konieczności stosowania przez Zamawiającego ustawy Prawo zamówień publicznych; 14)prowadzenie technicznego, finansowego, czasowego i administracyjnego nadzoru nad robotami budowlanymi, egzekwowanie zgodności prowadzonych robót z: a)opracowanym przez Wykonawcę Projektu Programem Zapewnienia Jakości Robót, b)pozwoleniem na budowę, pozwoleniem na realizację inwestycji drogowej, pozwoleniem wodnoprawnym, c)projektem (budowlanym i wykonawczym), d)wszystkimi dokumentami stanowiącymi integralne części projektu, e)obowiązującym prawem, normami, f)zasadami wiedzy inżynierskiej, g)harmonogramem rzeczowo - finansowym Projektu sporządzonym przez Wykonawcę Projektu, h) harmonogramem rzeczowo - finansowym realizacji Projektu, stanowiącym załącznik do umów o dofinansowanie projektu, i) procedurami obowiązującymi przy realizacji projektów finansowanych w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, j) wymaganiami i wytycznymi Instytucji Zarządzającej (IZ) Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 i wszystkimi dokumentami stanowiącymi integralne części Projektu, k) warunkami umów zawartych przez Zamawiającego z: Wykonawcą Projektu oraz umową o dofinansowanie Projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013, l) prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych Projektu w zakresie wynikającym ze szczegółowego zakresu pełnienia funkcji Inżyniera kontraktu ; 15)realizacja zobowiązań, praw i obowiązków Zamawiającego związanych z realizacją Projektu i wynikających w szczególności z: a)umowy zawartej przez Zamawiającego o dofinansowanie Projektu z Samorządem Województwa Warmińsko-Mazurskiego, b)wniosków o dofinansowanie Projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 wraz z załącznikami, c)wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej (IZ) Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013, d)obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych; 16)wspieranie działań Zamawiającego we wszystkich czynnościach organizacyjnych, technicznych, administracyjnych i finansowych w trakcie realizacji Projektu oraz związanych z realizacją i kontrolą Projektu po jego zakończeniu przez służby kontrolne; 17) wykonywanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego praw i obowiązków Zamawiającego z tytułu rękojmi i gwarancji w stosunku do Wykonawcy Projektu przez okres wynikający z umowy zawartej z wykonawcą Projektu; 18)występowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego przed organami administracji i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji Projektu, w granicach udzielonych pełnomocnictw; 19)udział, na żądanie Zamawiającego, w kontrolach dotyczących realizacji Projektu, przeprowadzanych przez Instytucję Zarządzającą (IZ) Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 oraz Instytucję Zarządzającą (IZ) oraz inne podmioty zewnętrzne uprawnione do jej przeprowadzenia na podstawie odrębnych przepisów i przedstawianie na bieżąco wszelkich informacji, dokumentów i wyjaśnień; 20)stosowanie się do obowiązujących i aktualnych wzorów dokumentów oraz informacji zamieszczonych w szczególności na stronie internetowej Instytucji Zarządzającej (IZ) Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 w ramach realizacji zadania inwestycyjnego; 21)prowadzenie korespondencji związanej z realizacją Projektu; 22)kontrolowanie prawidłowego prowadzenia dokumentów budowy; 23)gromadzenie, przechowywanie, ewidencjonowanie i zabezpieczanie dokumentacji związanej z realizacją Projektu (w tym między innymi: korespondencji, dokumentacji aplikacyjnej, monitoringowej, kontrolnej, fotograficznej z postępu robót, audytowej, umów o dofinansowanie wraz z aneksami) oraz protokolarne przekazanie tej dokumentacji Zamawiającemu po zakończeniu Projektu lub rozwiązaniu umowy z Zamawiającym; 24)pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu zgodnie z przepisami polskiego prawa w tym: Prawa Budowlanego wraz z przepisami wykonawczymi, Prawa Zamówień Publicznych wraz z przepisami wykonawczymi, Kodeksu Cywilnego, procedurami Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Unii Europejskiej; 25)udzielanie Zamawiającemu odpowiedzi - na piśmie, w terminie do 3 dni roboczych liczonych od dnia otrzymania wniosku, pisma lub innego dokumentu; 26)zatwierdzenie przez Zamawiającego dokumentów i decyzji na każdym etapie pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu, nie zwalnia Inżyniera Kontraktu z odpowiedzialności za prawidłowość tych dokumentów i decyzji. 4.Szczegółowy zakres pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu przedstawiony został w Załączniku Nr 2 do SIWZ Szczegółowy zakres pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu, a planowane terminy realizacji usługi, warunki płatności, wartość szacunkowa Projektu przedstawione zostały w § 3 Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. 5.Zakres usługi pełnienia funkcji Inżyniera kontraktu wymieniony w ust. 3 niniejszego paragrafu należy traktować łącznie ze szczegółowym zakresem pełnienia funkcji Inżyniera kontraktu przedstawionym w Załączniku nr 2 do SIWZ Szczegółowy zakres pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane INSPEC Sp. z o.o. ul. 1 Maja 6, 10-118 Olsztyn, ul. 1 Maja 6, 10-118 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 194750,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48954,00

  • Oferta z najniższą ceną: 48954,00 / Oferta z najwyższą ceną: 397905,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.