Ogłoszenie z dnia 2009-12-17
Lesko: Dostawa produktów spożywczych do Przedszkola Samorządowego w Lesku i Szkoły Podstawowej w Lesku
Numer ogłoszenia: 433318 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Leskie Centrum Edukacji, Sportu i Promocji , ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, tel. 013 4696411, faks 013 4698001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych do Przedszkola Samorządowego w Lesku i Szkoły Podstawowej w Lesku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe wykazy produktów stanowiących przedmiot zamówienia określają formularze cenowe ( stanowiące załączniki) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych z podziałem na następujące części: 1) Pieczywo (załącznik nr 2 do SIWZ) 2) Owoce i warzywa (załącznik nr 3 do SIWZ) 3) Artykuły ogólnospożywcze (załącznik nr 4 do SIWZ) 4) Wędliny, drób, mięso (załącznik nr 5a-5c do SIWZ) 5) Mrożonki (załącznik nr 6 do SIWZ) 6) Wyroby garmażeryjne (załącznik nr 7 do SIWZ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.11.00.00 - Mięso 15.13.11.30 - Wędliny 15.11.20.00 - Drób 15.81.10.00 - Pieczywo 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 15.22.10.00 - Ryby mrożone .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy - załącznik nr 1. - Formularz cenowy - załączniki nr 2. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.- Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile o zamówienie ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się : - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust.2 pkt. 3 Prawo zamówień publicznych. - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wyniki prowadzonego postępowania. - -wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zwierające błędy. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt .3 Prawo zamówień publicznych. - Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. - Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. - Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert. - Zawiera błędy w obliczaniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art.. 88 lub błędy w obliczaniu ceny. - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny. - Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy - załącznik nr 1. - Formularz cenowy - załączniki nr 2. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. - Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Leskie Centrum Edukacji,Sportu i Promocji
ul Parkowa 1
38-600 Lesko
e-mail centrumsport@lesko.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Leskie Centrum Edukacji,Sportu i Promocji ul Parkowa 1 38-600 Lesko.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły ogólnospożywcze załącznik nr 4 do SIWZ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią dostawy produktów żywnościowych do Przedszkola i Szkoły Podstawowej w Lesku. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia określają formularze cenowe (stanowiące załączniki) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SWIZ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI LESKO
- "Przebudowa Szpitala Powiatowego w Lesku"
- "Wykonanie prac konserwatorskich budynku przy ul. W. Pola 1 w Lesku".
- "Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych"
- Przebudowa dachu na zabytkowym budynku przy ul. Wincentego Pola 1 w Lesku
więcej: przetargi LESKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa pieczywa dla punktów żywienia dla Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica -Zdrój"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej "Nadzieja" w Chorzowie VII-XII 2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 22 im. Karola Miarki z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Św. Piotra 9a - I/2024
- " Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Krośnie w okresie od lipca do grudnia 2024"
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w III i IV kwartale 2024r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych od lipca do grudnia 2024 roku dla Gminnego Przedszkola Publicznego w Zebrzydowicach
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.