eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Modernizacji ewidencji gruntów i budynków w obrębie Rzeczyca Księża gm. Trzydnik Duży

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-17

Kraśnik: Modernizacji ewidencji gruntów i budynków w obrębie Rzeczyca Księża gm. Trzydnik Duży
Numer ogłoszenia: 433272 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kraśnicki , al. Niepodległości 20, 23-210 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8255889, faks 081 8255052.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkrasnicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacji ewidencji gruntów i budynków w obrębie Rzeczyca Księża gm. Trzydnik Duży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacji ewidencji gruntów i budynków w obrębie Rzeczyca Księża gm. Trzydnik Duży.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.41.00 - 74.27.41.00 74.27.43.00 - 74.27.43.00 74.27.40.00 - 74.27.40.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 10.000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków; 5.1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w rt. 22 ust. 1 pzp, oraz nie podleganie wykluczeniu na podst. rt. 24 ust. 1, 2, a w szczególności spełnianie następujących wymagań: 5.1.1. posiadanie uprawnień do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, 5.1.2. dysponowanie osobami lub posiadanie zobowiązania innych osób do udostępnienia osób posiadających odpowiednie uprawnienia i doświadczenie. Za warunek spełniony uważa się dysponowanie dwoma geodetami posiadającymi uprawnienia I i II w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne oraz rozgraniczanie i podziały nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych określone w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17.05.1989r prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. z 2005r. Nr 240 poz. 2027 z późn. zm.) 5.1.3. wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, za warunek spełniony uznaje się wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obiektu o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł. 5.1.4. zatrudnianie przeciętnie w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 5 pracowników. 5.1.5. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: b) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości 200 000 zł c) posiadanie polisy a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł. Z umowy ubezpieczenia winno wynikać co najmniej: a) przedmiot i zakres ubezpieczenia - ubezpieczonie w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadające zakresem przedmiotowi zamówienia, b) sumę ubezpieczenia i warunki jej zmiany - suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 200 000 zł. Zamawiający nie dopuszcza zmniejszenia sumy ubezpieczenia oraz zawężenia zakresu zmiany umowy ubezpieczenia w trakcie realizacji umowy o roboty budowlane, c) sposób zawierania umowy ubezpieczenia, d) czas trwania odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń - czas trwania odpowiedzialności nie krótszy niż termin realizacji zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.3. Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 5.3.1. Oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt. 6 SIWZ. 5.3.2. Formularz ofertowy (w przypadku składania oferty przez firmy występujące wspólnie należy podać firmy (nazwy) oraz dokładne adresy wszystkich firm składających ofertę wspólną z podaniem lidera). 5.3.3. Pełnomocnictwo (rodzajowe lub szczególne) do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5.3.4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza. Ponadto, zaleca się załączenie spisu treści oferty, ułożenie wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w SIWZ oraz ponumerowanie wszystkich stron oferty. 6. Informację o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu; 6.1. Wykonawca winien złożyć następujące oświadczenia: 6.1.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ, 6.1.2. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu - załącznik nr 2a do SIWZ, 6.1.3. oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 3 do SIWZ. 6.1.4. Oświadczenie o zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia w terenie oraz Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej - załącznik nr 7 do SIWZ W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie wymienione w pkt 6.1.2. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 6.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie rt. 24 pzp, należy złożyć, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujące dokumenty: 6.2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2.2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w rt. 24 ust.1. pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2.3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w rt.24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.2.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 6.3.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności z podaniem wartości robót, procedur z jakich zastosowaniem były realizowane (np.: za pomocą curriculum rt oraz wykazu nadzorowanych robót) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w sytuacji, jeżeli w w/w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w wykonywaniu zamówienia. 6.3.2. Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz robót należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 6.3.3. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 6.4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 6.4.1. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.4.2. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Uwaga : W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: wymagane w pkt. 6.2.1. - 6.2.4. niniejszej części dokumenty winien złożyć każdy członek Konsorcjum. Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez Wykonawców. Jeżeli ofertę składa Konsorcjum firm należy do niej dołączyć dokument: - upoważniający jednego z członków Konsorcjum (Lidera Konsorcjum) i reprezentującą/-e go wskazaną/-e osobę/-y fizyczną/-e do występowania jego w imieniu we wszystkich sprawach związanych postępowaniem, a jeżeli dokument ten zawiera umocowanie do zawarcia umowy, także z umową. - stwierdzający, że partnerzy Konsorcjum będą odpowiadać solidarnie za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zadania W przypadku, gdy Wykonawca uczestniczy w więcej niż jednym Konsorcjum składającym ofertę, za wyjątkiem podwykonawców, oferty takiego Wykonawcy zostaną odrzucone. 6.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: - w punkcie 6.2.1, 6.2.3., 6.2.4. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - punkcie 6.2.2. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w rt. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkrasnicki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego, pok. 315 w godz. 8-15 lub na stronie internetowej Zamawiającego: www.powiatkrasnicki.pl..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Kraśniku (pok. 101) w godz.730-1530.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.