eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołuchów › Kredyt w wysokości 600.000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu w 2011 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-20

Gołuchów: Kredyt w wysokości 600.000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu w 2011 r.
Numer ogłoszenia: 433126 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 399136 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołuchów, ul. Lipowa 1, 63-322 Gołuchów, woj. , tel. 062 7617017, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kredyt w wysokości 600.000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu w 2011 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: III. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: Kredyt w wysokości 600.000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu w 2011 r. A. Kredyt w wysokości 600.000,00 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu w 2011 r. Kredyt winien być udostępniony do dyspozycji Zamawiającego w terminie od 15.12.2011 roku w całości. Spłata zaciągniętego kredytu (kapitał) będzie w następujących terminach: 1) 30.11.2014 r. - 12.000,00 zł 13) 30.11.2017 r. - 28.000,00 zł 2) 28.02.2015 r. - 14.000,00 zł 14) 28.02.2018 r. - 28.000,00 zł 3) 31.05.2015 r. - 14.000,00 zł 15) 31.05.2018 r. - 28.000,00 zł 4) 31.08.2015 r. - 14.000,00 zł 16) 31.08.2018 r. - 28.000,00 zł 5) 30.11.2015 r. - 14.000,00 zł 17) 30.11.2018 r. - 28.000,00 zł 6) 29.02.2016 r. - 28.000,00 zł 18) 28.02.2019 r. - 28.000,00 zł 7) 31.05.2016 r. - 28.000,00 zł 19) 31.05.2019 r. - 28.000,00 zł 8) 31.08.2016 r. - 28.000,00 zł 20) 31.08.2019 r. - 28.000,00 zł 9) 30.11.2016 r. - 28.000,00 zł 21) 30.11.2019 r. - 28.000,00 zł 10) 28.02.2017 r. - 28.000,00 zł 22) 29.02.2020 r. - 28.000,00 zł 11) 31.05.2017 r. - 28.000,00 zł 23) 31.05.2020 r. - 28.000,00 zł 12) 31.08.2017 r. - 28.000,00 zł 24) 31.08.2020 r. - 28.000,00 zł Spłata odsetek od zaciągniętego kredytu odbywać się będzie na koniec każdego kwartału kalendarzowego(pierwszy raz na koniec czwartego kwartału 2011 r.). Kredyt jest oprocentowany według zmiennej stopy procentowej ustalonej jako suma stawki WIBOR 3M i marży banku. Stawka WIBOR 3M ustalona zostanie w oparciu o depozyty złotowe na rynku międzybankowym na dwa dni robocze przed dniem pierwszego uruchomienia kredytu lub na dwa dni robocze przed każdym dniem zmiany stopy procentowej. Stopa procentowa zmienna zostanie po raz pierwszy ustalona w dniu pierwszego uruchomienia kredytu i będzie ulegała zmianą co trzy miesiące. Dniem zmiany stopy procentowej będzie ostatni dzień danego okresu trzymiesięcznego, którym jest kwartał kalendarzowy. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco. Wszelkie ustalenia dotyczące kosztów uzyskania kredytu i spłaty odsetek określone przez Oferenta zostaną ustanowione na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. Wartość wszystkich opłat i prowizji (bez odsetek ustalanych według stawki WIBOR) nie może przekroczyć wartościowo kwoty 6.000 zł. B. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej zamawiającego do specyfikacji dołącza się następujące dokumenty: 1. Sprawozdania z wykonania budżetu gminy Gołuchów za okres od początku roku: - do dnia 31 grudnia roku 2008r.: - Załącznik nr 3.1.1.1. - Rb-NDS, - Załącznik nr 3.1.1.2. - Rb-27S, - Załącznik nr 3.1.1.3. - Rb-28S, - Załącznik nr 3.1.1.4. - Rb-PDP, - Załącznik nr 3.1.1.5. - Rb-Z, - Załącznik nr 3.1.1.6. - Rb-N, - do dnia 31 grudnia roku 2009r.: - Załącznik nr 3.1.2.1. - Rb-NDS, - Załącznik nr 3.1.2.2. - Rb-27S, - Załącznik nr 3.1.2.3. - Rb-28S, - Załącznik nr 3.1.2.4. - Rb-PDP, - Załącznik nr 3.1.2.5. - Rb-Z, - Załącznik nr 3.1.2.6. - Rb-N, - do dnia 31 grudnia roku 2010r.: - Załącznik nr 3.1.3.1. - Rb-NDS, - Załącznik nr 3.1.3.2. - Rb-27S, - Załącznik nr 3.1.3.3. - Rb-28S, - Załącznik nr 3.1.3.4. - Rb-PDP, - Załącznik nr 3.1.3.5. - Rb-Z, - Załącznik nr 3.1.3.6. - Rb-N, - do dnia 30 czerwca roku 2011r.: - Załącznik nr 3.1.4.1. - Rb-NDS, - Załącznik nr 3.1.4.2. - Rb-27S, - Załącznik nr 3.1.4.3. - Rb-28S, - Załącznik nr 3.1.4.5. - Rb-Z, - Załącznik nr 3.1.4.6. - Rb-N, - do dnia 30 września 2011r.: - Załącznik nr 3.1.5.1. - Rb-NDS, - Załącznik nr 3.1.5.2. - Rb-27S, - Załącznik nr 3.1.5.3. - Rb-28S, - Załącznik nr 3.1.5.5. - Rb-Z, - Załącznik nr 3.1.5.6. - Rb-N, 2. Sprawozdanie o stanie środków trwałych - SG-01: - Załącznik nr 3.2.1. - za rok 2008, - Załącznik nr 3.2.2. - za rok 2009, - Załącznik nr 3.2.3. - za rok 2010, 3. Bilans zbiorczy jednostek budżetowych: - Załącznik nr 3.3.1. - za rok 2008, - Załącznik nr 3.3.2. - za rok 2009, - Załącznik nr 3.3.3. - za rok 2010, 4. Bilans z wykonania budżetu jednostki samorządu terytorialnego: - Załącznik nr 3.4.1. - za rok 2008, - Załącznik nr 3.4.2. - za rok 2009, - Załącznik nr 3.4.3. - za rok 2010, 5. Uchwały Rady Gminy Gołuchów: - Załącznik nr 3.5.1. - Uchwała Rady Gminy Nr IV/33/2011 z dnia 24 lutego 2011r. w sprawie uchwalenia budżetu na 2011r., - Załącznik nr 3.5.2. - Uchwała Rady Gminy Nr IV/32/2011 z dnia 24 lutego 2011r. w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gołuchów, - Załącznik nr 3.5.3. - Uchwała Rady Gminy Nr VII/86/2011 z dnia 30 czerwca 2011r. w sprawie zmiany budżetu na 2011r., - Załącznik nr 3.5.4. - Uchwała Rady Gminy Nr VII/87/2011 z dnia 30 czerwca 2011r. w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gołuchów - Załącznik nr 3.5.5. - Uchwała Rady Gminy Nr X/108/2011 z dnia 28 października 2011r. w sprawie zmiany budżetu na 2011r., - Załącznik nr 3.5.6. - Uchwała Rady Gminy Nr X/109/2011 z dnia 28 października 2011r. w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gołuchów - Załącznik nr 3.5.7. - Uchwała Rady Gminy Nr X/110/2011 z dnia 28 października 2011r. w zaciągnięcia kredytu długoterminowego w 2011 r. 6. Prognoza kwoty długu i wielkości spłat zobowiązań Gminy Gołuchów w latach 2011-2022: - Załącznik nr 3.6.1. - z dnia 15 listopada 2010r. - Załącznik nr 3.6.2. - z dnia 29 lipca 2011r. 7. Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu: - Załącznik nr 3.7.1.1. - Uchwała z dnia 16 kwietnia 2009r. w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Gołuchów za rok 2008, - Załącznik nr 3.7.1.2. - Uchwała z dnia 31 marca 2010r. w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Gołuchów za rok 2009, - Załącznik nr 3.7.1.3. - Uchwała z dnia 05 maja 2011r. w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Gołuchów za rok 2010 wraz z informacją - Załącznik nr 3.7.2.1. - Uchwała z dnia 3 stycznia 2011r. w sprawie wyrażenia opinii o projekcie uchwały budżetowej Gminy Gołuchów na 2011 rok wraz z objaśnieniami i materiałami informacyjnymi, - Załącznik nr 3.7.2.2. - Uchwała z dnia 3 stycznia 2011r. w sprawie wyrażenia opinii o projekcie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Gołuchów - Załącznik nr 3.7.2.3 - Uchwała z dnia 18 marca 2011. w sprawie wyrażenia pinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Gołuchów. - Załącznik nr 3.7.2.4. - Uchwała z dnia 18 marca 2011. w sprawie wyrażenia opinii o możliwości sfinansowania deficytu przez Gminę Gołuchów na 2011 rok. - Załącznik nr 3.7.3.1. - Uchwała z dnia 23 sierpnia 2011. w sprawie wyrażenia opinii o możliwości spłaty wnioskowanej pożyczki - Załącznik nr 3.7.3.2. - Uchwała z dnia 23 sierpnia 2011. w sprawie wyrażenia opinii o możliwości spłaty długoterminowego kredytu komercyjnego 8. Inne zestawienia finansowe: - Załącznik nr 3.8.1- Informacja na temat dochodów i wydatków w okresie historycznym oraz planowanych (2008 - 2022), - Załącznik nr 3.8.2- Struktura dochodów i wydatków za lata 2008-2022, - Załącznik nr 3.8.3- informacja o wykonaniu spłat rat kredytów i pożyczek za okres od 01.01.2011r. do 30.09.2011r, 9. Podstawowe dokumenty do funkcjonowania gminy: - Załącznik nr 3.9.1. - Statut- - Załącznik nr 3.9.2. - wyboru wójta - Załącznik nr 3.9.3. - powołanie skarbnika - Załącznik nr 3.9.4. - Zaświadczenia o nadaniu numeru NIP (dla Gminy i Urzędu Gminy) - Załącznik nr 3.9.5. - Zaświadczenia o nadaniu numeru REGON (dla Gminy i Urzędu Gminy) Uwagi: 1 Powiązania kapitało Urzędu Gminy - posiada udziały w spółce: Oświetlenie Uliczne i Drogowe Sp. z o.o. z siedzibą w Kaliszu, ul. Wrocławska 71A(Regon 250680024, NIP 618-16-07-268) - udział ten stanowi 1,68% kapitału spółki. 2. Urząd Gminy posiada kredyty i pożyczki: w Banku Spółdzielczym w Pleszewie, Oddziale Banku Gospodarstwa Krajowego w Poznaniu i w Oddziale Banku Ochrony Środowiska w Ostrowie Wielkopolskim oraz pożyczki w Wielkopolskim Funduszu Ochrony Środowiska w Poznaniu. 3. Urząd Gminy nie zalega z płatnościami podatki i składek na ubezpieczenia społeczne. Zaświadczenia z Urzędu skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości podatkowych i z tytułu opłacania składek na ubezpieczenie społeczne- zobowiązujemy się je przedłożyć - najpóźniej w dniu uruchomienia kredytu. 2) Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów ; Usługi udzielania kredytu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Pleszewie, ul. Kraszewskiego 11, 63-300 Pleszew, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 246480,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 251125,25

  • Oferta z najniższą ceną: 251125,25 / Oferta z najwyższą ceną: 251125,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.