eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Robota budowlana pod nazwąPrzebudowa budynku administracyjno-garażowego na potrzeby Placówki Straży Granicznej w m. Wrocław (sprawa nr 2/WTiZ/10)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-16

Kłodzko: Robota budowlana pod nazwą: Przebudowa budynku administracyjno-garażowego na potrzeby Placówki Straży Granicznej w m. Wrocław (sprawa nr 2/WTiZ/10)
Numer ogłoszenia: 43304 - 2010; data zamieszczenia: 16.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sudecki Oddział Straży Granicznej im. Ziemi Kłodzkiej - Państwowa Jednostka Budżetowa , ul. Wyspiańskiego 2, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074 862 30 00, faks 074 862 37 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sudecki.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Robota budowlana pod nazwą: Przebudowa budynku administracyjno-garażowego na potrzeby Placówki Straży Granicznej w m. Wrocław (sprawa nr 2/WTiZ/10).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełen zakres robót budowlanych (instalacyjnych, montażowych, wykończeniowych) w związku z przebudową budynku administracyjno - garażowego na potrzeby Placówki Straży Granicznej w m. Wrocław przy ul. Granicznej 105 opisany dokumentacją projektową. Jest to budynek dwukondygnacyjny z częściowo nadbudowaną trzecią kondygnacją, niepodpiwniczony. Przyziemie przeznaczone jest na garaż, strefę wejściową, pomieszczenia szatni i węzłów sanitarnych oraz na kotłownię gazową wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Druga i trzecia kondygnacja przeznaczona jest na pomieszczenia biurowe wraz z zapleczem sanitarno - higienicznym. Kubatura budynku wynosi 2 800 m3, powierzchni zabudowy 311,18 m2 i powierzchni użytkowej ok. 540,83 m2. Do w/w robót należy m.in.: 1. Roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe 2. Roboty murowe 3. Wymiana stolarki okiennej 4. Tynki wewnętrzne 5. Roboty z gipsu i prefabrykatów gipsowych - sufity podwieszane 6. Roboty z gipsu i prefabrykatów gipsowych - ściany działowe i okładziny 7. Posadzki z tworzyw sztucznych 8. Posadzki z płytek ceramicznych 9. Klatka schodowa 10. Okładziny ścienne z płytek ceramicznych 11. Roboty malarskie i wykończeniowe 12. Montaż stolarki drzwiowej 13. Wykonanie termoizolacji ściany zewnętrznej w części cokołowej 14. Wykonanie termoizolacji ściany zewnętrznej w części powyżej cokołu 15. Wykonanie pokrycia dachowego wraz z dociepleniem przestrzeni międzystropowej stropodachu wentylowanego 16. Wykonanie ogrodzenia 17. Wykonanie dróg dojazdowych, placów postojowych i chodników oraz zagospodarowanie terenu 18. Wykonanie zewnętrznej instalacji elektrycznej 19. Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej 20. Wykonanie systemu monitoringu 21. Wykonanie instalacji alarmowej 22. Wykonanie systemu kontroli dostępu 23. Wykonanie instalacji strukturalnych w kat. 5e. 24. Wykonanie instalacji oddymiania. 25. Wykonanie zewnętrznej instalacji wodociągowej. 26. Wykonanie wewnętrznej instalacji wodnej. 27. Wykonanie zewnętrznej kanalizacji deszczowej. 28. Wykonanie instalacji kanalizacyjnej. 29. Montaż armatury sanitarnej. 30. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania. 31. Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji. 32. Wykonanie zewnętrznej instalacji gazowej. 33. Wykonanie kotłowni gazowej wraz z instalacją gazową. Zakres robót obejmuje również wszystkie roboty przygotowawcze i towarzyszące m. in. próby i sprawdzenia wykonanych instalacji, rozruchy technologiczne zamontowanych urządzeń, wywóz i utylizację materiałów rozbiórkowych. Zamawiający żąda wykonania prób i sprawdzeń wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń potwierdzonych stosownym protokołem, wymaganych na podstawie obowiązujących przepisów oraz wynikających z zapisów STWiOR, w tym m.in.: 1. Badanie wydajności i ciśnienie na zaworach hydrantowych; 2. Wykonanie próby ciśnieniowej i płukania instalacji; 3. Wykonanie przeglądu ułożonego przyłącza przed zasypaniem, przeglądu technicznego przyłącza i podejścia pod wodomierz wg zaleceń MPWiK we Wrocławiu; 4. Wykonanie dezynfekcji rurociągów i badań fizykochemicznych oraz bakteriologicznych wody w zakresie podstawowym; 5. Wykonanie prób szczelności instalacji C.O. na zimno i na gorąco; 6. Wykonanie próby szczelności wewnętrznej inst. kanalizacyjnej; 7. Wykonanie próby szczelności wewnętrznej inst. wodnej; 8. Wykonanie próby szczelności instalacji gazowej; 9. Wykonanie kontroli i oględzin przewodów kominowych; 10. Wykonanie pomiarów rezystancji izolacji przewodów elektrycznych i linii kablowych; 11. Wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej samoczynnego wyłączenia zasilania; 12. Wykonanie pomiarów ciągłości instalacji wyrównawczej; 13. Wykonanie pomiarów działania wyłączników różnicowoprądowych; 14. Wykonanie pomiarów uziemienia i ciągłości instalacji odgromowej; 15. Wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia sztucznego; 16. Wykonanie pomiarów sieci strukturalnej kat 5e; 17. Wykonanie pomiarów i testów Systemu Kontroli Dostępu; 18. Wykonanie pomiarów i testów Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu; 19. Wykonanie pomiarów i testów Systemu Oddymiania; 20. Uzyskanie wymaganych obowiązującymi przepisami prób, sprawdzeń, decyzji i zezwoleń Urzędu Dozoru Technicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest opisany dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załączniki do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 34.92.82.00 - Ogrodzenia 35.12.17.00 - Systemy alarmowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 50 000 zł. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy stosownie do zapisów art. 45 ust. 6 i 7 ustawy Pzp. 4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie pieniężnej ma być wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP Oddział Wrocław 47 1010 1674 0008 5313 9120 0000 z dopiskiem: WADIUM - przebudowa budynku administracyjno-garażowego we Wrocławiu. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokument musi zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Należy go zdeponować w kasie SOSG bud. 4 pok.213 przed upływem terminu składania ofert (kasa czynna od wtorku do piątku w godz. 11,00-14,00). Jeżeli dokument wpłynie w przewidzianym terminie pocztą, Zamawiający zdeponuje go w kasie SOSG. 5. W przypadku wniesienia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie termin wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w pkt 4.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu oraz w oparciu o wymagany wykaz prac podobnych tj.: w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca zrealizował conajmniej jedno zamówienie w ramach jednego przedsięwzięcia na kwotę min. 3 000 000 zł brutto, polegające na przebudowie lub remoncie budynku wraz z instalacjami technicznymi oraz posiada dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu oraz w oparciu o wymagany wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj.: kierownika budowy branży konstrukcyjno - budowlanej, kierownika robót branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, kierownika robót branży telekomunikacyjnej, kierownika robót branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, kierownika robót branży drogowej. W stosunku do każdej z w/w osób, należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, w właściwej dla siebie branży oraz dokument stwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Jeżeli w trakcie realizacji robót wystąpi konieczność dokonania zmian w dokumentacji projektowej, Zamawiajacy może przesunąć termin wykonania robót (elementu robót) na czas dokonania tych zmian na pisemny wniosek Wykonawcy uzasadniajacy ich wprowadzenie. 2. zamawiajacy w trakcie wykonywania umowy ma prawo wystąpić do Wykonawcy o wykonanie robót zamiennych. Roboty zamienne nie mogą wykraczać poza zakres zobowiazania umownego Wykonawcy, a zmiana polegać może jedynie na modyfikacji robót określonych w dokumentacji projektowej lub zastąpieniu ich innymi tożsamymi robotami. Zmiany o których mowa wymagają sporządzenia przez strony aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sudecki.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sudecki Oddział Straży Granicznej ul. Wyspiańskiego 2 57-300 Kłodzko bud. 3 pok. 104 - 105 Uwaga: 1. Opłata za SIWZ - 504,52 PLN, 2. Wejście na teren SOSG za okazaniem dokumentu tożsamości.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Sudecki Oddział Straży Granicznej ul. Wyspiańskiego 2 57-300 Kłodzko bud. 4 pok. 227 (kancelaria jawna) Uwaga: Wejście na teren SOSG za okazaniem dokumentu tożsamości.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.