eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujazd › Wymiana części elementów konstrukcyjnych drewnianej więźby dachu wraz z wymianą pokrycia dachu oraz odnowienie elewacji kościoła.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-17

Ujazd: Wymiana części elementów konstrukcyjnych drewnianej więźby dachu wraz z wymianą pokrycia dachu oraz odnowienie elewacji kościoła.
Numer ogłoszenia: 433018 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rzymskokatolicka Parafia p.w. św. Andrzeja Apostoła w Ujeździe , ul. Strzelecka 4, 47-143 Ujazd, woj. opolskie, tel. 077 4637010, faks 077 4048763.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.bip.ujazd.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymskokatolicka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana części elementów konstrukcyjnych drewnianej więźby dachu wraz z wymianą pokrycia dachu oraz odnowienie elewacji kościoła..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, które należy wykonać w zadaniu o nazwie: Wymiana części elementów konstrukcyjnych drewnianej więźby dachu wraz z wymianą pokrycia dachu oraz odnowienie elewacji kościoła Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień: 45000000-7 Roboty budowlane. 45212361-4 Kościoły 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty. 45261900-3 Usługi napraw i konserwacji dachów W skład przedmiotu zamówienia wchodzą: a) Demontaż starego pokrycia dachu z płyt azbestowo-cementowych oraz montażem nowego pokrycia z blachy tytanowo-cynkowej. b) Demontaż starej oraz montaż nowej instalacji odgromowej. c) Elementy stalowe - montaż konstrukcji stalowej niezbędnej do wymiany elementów konstrukcyjnych więźby dachowej. d) Demontaż elementów konstrukcyjnych więźby dachowej. e) Impregnacja elementów drewnianych. f) Wywóz gruzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót wraz z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót opracowany przez biuro projektowe OPANIA A2 Urbanistyka, - Architektura - Sztuka, dr inż. arch. Szymon Opania z siedzibą w Gliwicach, 44-100 Gliwice ul. Chopina 28/3..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.23.61 - Roboty budowlane w zakresie kościołów 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 25 000,00 zł należy wnieść w terminie do dnia 07.01.2010 r. do godz. 12.00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przystępujący do przetargu powinien spełniać następujące wymagania: 1.Sytuacja finansowa: a)wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, określonymi co najmniej na sumę 800 000.00 zł, co winno jednoznacznie wynikać z dokumentu określonego w pkt. IV. 1.4.8/ SIWZ, b)posiadać średnio roczny obrót w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie wykonawstwa robót w wysokości 500.000,00 zł, potwierdzony jak w pkt. IV-1.4.7/SIWZ. 2.Potencjał kadrowy: 2.1. Zatrudniać lub dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, Wymagany kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Wymagany kierownik robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych powinien posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Powyższe wymagania muszą być udokumentowane jak w pkt IV 1.4.4/SIWZ, 3.Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi udowodnić poprzez przedstawienie w załączniku określonym w pkt.IV.1.4.6 SIWZ/ oraz dołączenie dokumentów określonych w pkt. IV.1.4.6SIWZ /, potwierdzających zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwa zadania o zakresie finansowym, charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem opisanego w pkt. I zamówienia. Żądanie to ma odpowiadać zakresowi finansowemu, charakterowi i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. Jako zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia i zakresem rzeczowo - finansowym zamawiający rozumie realizacje dotyczące wykonania remontu drewnianej konstrukcji dachu bądź budowy nowej drewnianej konstrukcji dachu w obiekcie sakralnym lub w obiekcie użyteczności publicznej. W co najmniej jednej z w/w referencji oprócz remontu konstrukcji dachu lub budowy konstrukcji dachu oferent musi przedstawić, iż wykonywał on również pokrycie niniejszego dachu blachą np. tytan-cynk lub miedź lub inna blacha. Jako referencje dotyczące realizacji z ostatnich 5 lat zamawiający uzna te referencje, które dotyczą realizacji tych zadań, których zakończenie miało miejsce nie wcześniej jak w roku 2004. Jako roboty o porównywalnym zakresie finansowym zamawiający uzna te zadania, których wartość jest nie niższa niż brutto 300 000,00 4. Potencjał sprzętowy: Wykonawca musi dysponować sprzętem budowlanym i środkami transportowymi niezbędnymi do wykonywania robót. Wymagane jest posiadanie lub dysponowanie następującymi narzędziami i urządzeniami: samochód dostawczy, spawarka, wyciąg, żuraw/dźwig samochodowy, co należy udokumentować jak pkt IV 1.4. 5 SIWZ/. W sytuacji w której oferent nie dysponuje własnym odpowiednim sprzętem, natomiast będzie nimi dysponował np. poprzez udostępnienie mu sprzętu poprzez inny podmiot powinien do oferty załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w druku nr III SIWZ, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 5. Wykonawstwo robót Wykonawca może tylko i wyłącznie w zakresie określonym w ofercie powierzyć wykonanie części zamówienia objętego zamówieniem podwykonawcy. Oferent jest zobowiązany w złożonej ofercie złożyć oświadczenie, w którym należy podać czy, a jeżeli tak to jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak oświadczenia oznaczać będzie, że wykonawca wykona cały zakres zamówienia siłami własnymi 6. Ubezpieczenie: Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 800 000,00 zł, w okresie realizacji zamówienia, co winno wynikać z dokumentu określonego w pkt. IV.1.4.9 SIWZ/ 7. Gwarancja: Wykonawca powinien udzielić na przedmiot zamówienia 3 lata gwarancji. - Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją w całości warunków zawartych w niniejszej specyfikacji jako wyłącznej podstawy przetargu. - Od uczestników oczekuje się starannego zapoznania się z projektem, dostarczoną specyfikacją istotnych warunków zamówienia, a także dokonania wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. - Zamawiający odrzuci oferty zgodnie z art. 89 i art.90 ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli są niezgodne z ustawą lub ich treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - Zamawiający dokona wykluczenia wykonawców zgodnie z treścią art. 24 ust 1 i 2 a w szczególności tych, którzy nie złożyli wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. IV SIWZ. - Oferty wykonawców, którzy zostali wykluczeni traktowane będą jako odrzucone. - Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty, część A SIWZ 1.2. Dowód wpłacenia / wniesienia / wadium w wysokości 25 000,00 zł. 1.3. Kosztorys ofertowy szczegółowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą wartość ryczałtową zamówienia. 1.4. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej oferenta: 0) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1) Oświadczenie z art. 22 ust 1 Prawo zamówień publicznych oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. na załączniku nr VI SIWZ wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8, ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie dotyczy. 3) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy jw. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie dotyczy. 4) Wykaz kierownictwa i pracowników odpowiedzialnych za realizację prac na załączonym druku nr II SIWZ z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych / uprawnienia / z uwzględnieniem spełnienia wymogów pkt. III - 2 SIWZ. UWAGA: W przypadku gdy oferent nie dysponuje zatrudnionymi w swojej firmie osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, powinien do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie druku nr II SIWZ, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5) Wykaz podstawowego sprzętu jakim dysponuje wykonawca przewidzianego do wykonania zamówienia na załączonym druku nr III SIWZ, z uwzględnieniem wymogu pkt. III - 4 SIWZ. 6) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na załączniku nr IV SIWZ, wraz z co najmniej dwoma referencjami ( dokumentami ) od poprzednich zamawiających zgodnie z wymaganiami pkt. III - 3 SIWZ, potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. 7) Oświadczenie wykonawcy, iż posiada on średnio roczny obrót w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie wykonawstwa robót w wysokości określonej w pkt. III.1.b SIWZ, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 8) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą sumę określoną w pkt. III.1.a SIWZ 9) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie określonym w pkt. III - 6 SIWZ. 10) Oświadczenie, w którym należy podać czy, a jeżeli tak to jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak oświadczenia oznaczać będzie, że wykonawca wykona cały zakres zamówienia siłami własnymi 1.5. Zaparafowany przez upoważnioną do reprezentacji wykonawcy osobę ( osoby ) projekt umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ujazd.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rzymskokatolicka Parafia p.w Św. Andrzeja Apostoła w Ujeździe, 47-143 Ujazd, ul. Strzelecka 4..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2010 godzina 12:15, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Plebania Rzymskokatolickiej Parafii p.w. Św. Andrzeja Apostoła w Ujeździe 47-143 Ujazd, ul. Strzelecka 4..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT FINANSOWANY Z PROGRAMU ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.