eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Dostawa wyposażenia , materiałów i pomocy dydaktycznych dla Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi - Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. W. Witosa w Suwałkach w ramach projektu Dać szansę na starcie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego , Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-05

Suwałki: Dostawa wyposażenia , materiałów i pomocy dydaktycznych dla Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi - Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. W. Witosa w Suwałkach w ramach projektu Dać szansę na starcie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego , Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 433014 - 2012; data zamieszczenia: 05.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 380052 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa w Suwałkach, ul. Ogrodowa 49, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 567 90 81, faks 87 567 90 81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia , materiałów i pomocy dydaktycznych dla Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi - Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. W. Witosa w Suwałkach w ramach projektu Dać szansę na starcie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego , Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I. Zakup literatury podręczników i filmów, Część II: Zakup laboratorium językowego , wyposażenia do pracowni matematycznej , zakup brył , zakup tablicy korkowej, Część III: Zakup , laptopa , ekranów , urządzeń wielofunkcyjnych, Część IV: Zakup programów komputerowych, Cześć V: Zakup rolet , Cześć VI: Zakup materiałów szkoleniowych, Część VII: Zakup obiadów . Szczegółowe dane znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający może zażądać od Wykonawcy dostarczenia Deklaracji Zgodności dla każdego z dostarczanych produktów. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia wymaganego dokumentu. W przypadku nie dostarczenia Deklaracji dostarczony towar zostanie na koszt Wykonawcy wymieniony na inny posiadający Deklarację Zgodności. Wszystkie dostarczane produkty będą nowe i pochodziły z bieżącej produkcji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00 - Meble szkolne 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 32.20.00.00 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Dać szansę na starcie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego , Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup literatury podręczników i filmów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prywatne Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe VIKA Renata Musielska, Lubanów 28B,, 98-235 Błaszki, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15745,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15828,57

  • Oferta z najniższą ceną: 15828,57 / Oferta z najwyższą ceną: 16377,14

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zakup rolet.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VERTI - POL Robert Poznań, 85-858 Bydgoszcz, ul. Wiosny Ludów 8/9, ul. Wiosny Ludów 8/9, 85-858 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6888,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6888,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zakup obiadów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GASTRONOMIA Michał Syryca, 16-400 Suwałki, ul. Ogrodowa 51., ul. Ogrodowa 51., 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 165490,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 162917,68

  • Oferta z najniższą ceną: 162917,68 / Oferta z najwyższą ceną: 162917,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.