eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie sieci wodociągowej w ulicy Modrej i przyłącza wodociągowego do budynku przy ul. Modrej 69b w Gdańsku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-17

Gdańsk: Wykonanie sieci wodociągowej w ulicy Modrej i przyłącza wodociągowego do budynku przy ul. Modrej 69b w Gdańsku.
Numer ogłoszenia: 432948 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Marynarki Polskiej 134a, 80-865 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5207000, faks 058 5207001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie sieci wodociągowej w ulicy Modrej i przyłącza wodociągowego do budynku przy ul. Modrej 69b w Gdańsku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci wodociągowej w ulicy Modrej i przyłącza kanalizacyjnego do budynku przy ul. Modrej 69b w Gdańsku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawcy wnoszą wadium w kwocie 2000.00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym : a) udokumentowanie zakończenia w ciągu ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania, tj. dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. roboty polegającej na wykonaniu sieci wodociągowej o wartości powyżej 75000 zł brutto każda; b) dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przed?miotu zamówienia, tj. pełnienia samodzielnej funkcji kie?rownika budowy w specjalności sanitarnej o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu robót i przynależącą do Izby Inżynierów Budownictwa lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6b siwz, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1) Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę i oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z żądanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków. 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez analizę złożonych oświadczeń i dokumentów metodą spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie składają wraz z ofertą, w terminie podanym w SIWZ, niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: a) dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5a specyfikacji, muszą być: - wykaz zawierający następujące dane: nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres budowy, podstawowe dane charakteryzu?jące budowę, opis wykonanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót, - dokumenty potwierdzające, że ww. roboty budowlane zostały wykonane należycie, np. referencje; b) dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5b specyfikacji, muszą być: - wykaz osób, które będą pełniły funkcje kierownika budowy, - uprawnienia budowlane tych osób oraz, - zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przy?należność tych osób do tej izby na dzień składania ofert; c) dokumenty wyszczególnione w załączniku nr 2 do specyfikacji: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy. Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania robót, z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego i uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów. Harmonogram należy sporządzić określając terminy wykonania w dniach (nie datach) z uwzględnieniem ogólnego terminu wykonania określonego we wzorze umowy. Sporządzając harmonogram należy przyjąć maksymalnie okres realizacji- 30 dni. d) wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 134A- Kancelaria, pok. nr 11..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 134A- Kancelaria, pok. nr 11..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.