eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wierzchlas › Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w Krzeczowie oraz kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i przepompowniami ścieków - miejscowość Krzeczów



Ogłoszenie z dnia 2009-12-17

Wierzchlas: Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w Krzeczowie oraz kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i przepompowniami ścieków - miejscowość Krzeczów
Numer ogłoszenia: 432936 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wierzchlas , ul. Szkolna 7, 98-324 Wierzchlas, woj. łódzkie, tel. 043 8866112, faks 043 8866113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchlas.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w Krzeczowie oraz kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i przepompowniami ścieków - miejscowość Krzeczów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w Krzeczowie oraz kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i przepompowniami ścieków - miejscowość Krzeczów. W zakres zadania wchodzą : I. Budowa oczyszczalni ścieków w Krzeczowie. W ramach zadania wykonane zostaną: 1. Oczyszczalnia ścieków mechaniczno - biologiczna Qd = 360 m3/d, zaprojektowana jako reaktor SBR dwukomorowy na działkach nr ewid. 1 i 2 w miejscowości Krzeczów. Na oczyszczalnię składają się następujące obiekty: 1.1 Budynek główny oczyszczalni zaprojektowany na płycie zapuszczanego zbiornika - z budynkiem połączono : garaż, wiatę garażową, zadaszone przejście. W budynku znajdują się: a. oczyszczalnia mechaniczna b. pomieszczenie techniczne c. stacja odwadniania osadu d. pomieszczenie sterowni e. pomieszczenie socjalne f. agregatownia g. magazyn osadu W zbiorniku pod budynkiem są: a. komory biologiczne b. komory stabilizacji 1.2 Blok odbioru ścieków dowożonych. 1.3 Biofiltr. 1.4 Przepompownia główna z komorą retencyjną 1.5 Przepompownia ścieków oczyszczonych 1.6 Wylot ścieków oczyszczonych, 1.7 Instalacje i sieci zewnętrzne i wewnętrzne - sieci technologiczne, kanalizacja sanitarna lokalna, sieć wodociągowa, sieć dopływowa ścieków surowych, kanał odpływowy ścieków oczyszczonych, odcinek linii napowietrznej SN do stacji trafo, kable energetyczne (zasilające, sterowniczo - pomiarowe, oświetlenia terenu), 1.8 Zagospodarowanie terenu oczyszczalni (układ dróg i placów na terenie oczyszczalni, nasadzenie drzew i krzewów, ogrodzenie terenu), Zamówienie obejmuje również: 1.9 Rozruch oczyszczalni 2. Inwentaryzację powykonawczą, obsługę geodezyjną, uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni. 3. Wywóz materiałów rozbiórkowych. 2. Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej obsługującej 171 gospodarstw domowych. W ramach zadania wykonane zostaną: 2.1 Łączna długość kanalizacji grawitacyjnej wynosi 4739 m (O 200 mm PVC - 2226,5 m, O 250 mm PVC - 1525 m, O 315 mm PVC - 987,5 m) 2.2 Łączna długość kanalizacji ciśnieniowej wynosi 1334,5 m (O 75 x 6,8 mm TS SDR - 11 - 157 m, O 90 x 8,2 mm TS SDR - 11 - 370 m, O 160 x mm TS SDR - 11 - 157 m ) 2.3 Przepompownie ścieków- PS.I (GŁÓWNA), PS.II, PS.III, PS. IV - zbiorniki pompowni wykonane będą z polimerobetonu o średnicy O 2,0 m ( PS.IV o średnicy O 1,5 m), pompownie wyposażone będą w drabinkę i pomost oraz żurawik, dobrano pompy zatapialne HOMA V1333-T62-2 szt.(pracująca i rezerwowa) z silnikiem o mocy : PS.I - 6,4 kW/2900 obr./min, PS.II, PS.III, PS. IV - z silnikami o mocy 2,6 kW/1450 obr./min. Na przepompowniach zamontowane zostaną kominki wentylacyjne O 160 ze stali nierdzewnej z biofiltrami REBF - 150 wraz z wykonaniem instalacji zasilania. 2.4 Przepompownie przydomowe - PP.1, PP.2, PP.3. - Zbiornik pompowni wykonany będzie z laminatu poliestrowo - szklanego o średnicy O 0,8 m. Dobrano pompy zatapialne HOMA TCV 513 D - 1 szt. z silnikiem o mocy 0,8 kW/2900 obr./min wraz z wykonaniem instalacji zasilania. 2.5 Przyłącza - 171 szt. , długość - 2362,5 m , średnica 150 mm, PVC 2.6 Przejście przez rzekę Wartę - zlokalizowane w km 584+980, wykonane zostanie metodą przewiertu sterowanego pod dnem rzeki Warty, rurociąg tłoczny wykonany zostanie z rur TS Dz = 90 x 8,2 mm na głębokości 2,11 m, licząc od rzędnej dna cieku do górnej ścianki rury przewodowej. 2.7 Roboty w zakresie odtworzenia nawierzchni dróg. 2.8. Wywóz materiałów rozbiórkowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe 45.23.32.70 - Malowanie nawierzchni parkingów 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 400 000,00zł (słownie: czterysta tysięcy złotych) do dnia 08.01.2010 r. do godz. 9:00 w wybranej przez siebie formie dopuszczonej ustawą Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj : 1).Posiadający uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2).Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiający pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki: a. Wykonać w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie np. referencje. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach wykonawca wykonał : co najmniej 2 (dwie) budowy w zakresie związanym z budową lub modernizacją oczyszczalni ścieków o przepustowości Qśrd/d minimum 350 m3 oraz co najmniej 2 (dwie) budowy w zakresie robót kanalizacyjnych wraz z przepompowniami ścieków o długości sieci grawitacyjnej i tłocznej minimum 6000 mb. b. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane. Osoby kierujące poszczególnymi robotami budowlanymi muszą posiadać uprawnienia budowlane w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i sanitarnych bez ograniczeń- upoważniające do kierowania robotami określonymi w sekcji I.1.3) punkcie 2.6, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, - drogowej - bez ograniczeń. Ponadto każda z tych osób musi przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, która z ww. osób będzie nadzorować proces budowlany w świetle ustawy Prawo budowlane (kierownik budowy). 3).Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca powinien wykazać, że: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 5 000 000,00 ( słownie: pięć milionów złotych) b) oraz posiada środki finansowe lub zdolność kredytową wykonawcy nie niższą niż 5 mln zł( pięć milionów złotych) wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4).Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: 1). Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 Prawa zamówień publicznych 2). Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie przedstawionych przez wykonawców dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia, tzn. każdy z wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z określoną w załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Oświadczenie informujące o częściach zamówienia, jakie wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom. 3) Oświadczenie, że wykonawca akceptuje załączony do SIWZ projekt umowy i zobowiązuje się do zawarcia umowy na wymienionych w niej warunkach. 4) oświadczenie o udzieleniu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu zamówienia na okres minimum 48 miesięcy, licząc od daty wykonania i odbioru końcowego prac. 5) Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z dokumentacją techniczną i projektową oraz terenem budowy i nie wnosi żadnych zastrzeżeń. 6) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) aktualną informację z Krajowego Rejestru Krajowego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) aktualną informację z Krajowego Rejestru Krajowego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wierzchlas.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wierzchlas ul. Szkolna 7 98-324 Wierzchlas.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Wierzchlas ul. Szkolna 7 98-324 Wierzchlas pokój Nr 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja współfinansowana jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 -2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.