eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa druków i urządzeń ewidencyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-14

Lublin: Dostawa druków i urządzeń ewidencyjnych
Numer ogłoszenia: 43292 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21602 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 76, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 46 47 427, faks 81 46 47 427.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa druków i urządzeń ewidencyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa druków i urządzeń ewidencyjnych zwanych dalej także towarem, przez okres od dnia zawarcia Umowy do dnia 31 grudnia 2011 r. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia druków oraz urządzeń ewidencyjnych spełniających wymagania Zamawiającego określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do s.i.w.z. W załączniku tym określone zostały m. in.: ilości, jednostki miary, gramatura, rodzaj nadruku oraz inne dodatkowe wymagania dotyczące towaru będącego przedmiotem zamówienia. 3. Zamawiający wymaga dostaw następujacych druków i urzadzeń ewidencyjnych: 1) druków z kartonu brązowego, format 2B-4, nadruk jednostronny - 50000 sztuk, 2) druków z kartonu jednostronnie białego, format 2B-4, nadruk jednostronny - 5000 sztuk, 3) teczek introligatorskich wiązanych wyposażonych w trzy klapy, 335 mm x 245 mm x (grzbiet) 85 mm (+/- 3 mm), nadruk jednostronny - 200 sztuk, 4) pasków kartonowych białych, 240 mm x 80 mm +/- 10%, nadruk jednostronny, 250 paczek po 100 sztuk każda, 5) druków w bloczkach, format A-4, nadruk dwustronny, 120 bloczków po 100 sztuk każdy, 6)druków w bloczkach, format A-5, nadruk dwustronny, 20 bloczków po 100 sztuk każdy, 7) druków z kartonu białego z perforacją na boku krótszym, format A-5, nadruk jednostronny, 300 paczek po 100 sztuk każda, 8) druków z kartonu białego, format A-6, nadruk jednostronny, 25 000 paczek po 100 sztuk każda, 9) druków w bloczkach, format 2A-4, nadruk dwustronny, 20 bloczków po 100 sztuk każdy, 10) druków w bloczkach, format 2x2/3 A-4, nadruk dwustronny, 30 bloczków po 100 sztuk każdy, 11) druków w bloczkach, format A-6, nadruk dwustronny, 10 bloczków po 100 sztuk każdy, 12) książek 200 kartkowych, format A-3, nadruk dwustronny, 80 sztuk, 13) książek 200 kartkowych, format A-4, nadruk dwustronny, 400 sztuk, 14) książek 100 kartkowych,format A-5, nadruk dwustronny, 80 sztuk, 15) kopert C6/5 do maszynowego pakowania, nadruk jednostronny, 2250 paczek po 1000 sztuk każda, 16) teczek złożonych, 2 (310x220 mm) rozmiar po rozłożeniu 310x440 mm, nadruk jednostronny, 2000 sztuk..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.82.20.00 - Formularze urzędowe 22.45.80.00 - Pozostałe druki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Drukarnia Nr 1 Przedsiębiorstwo Państwowe, ul. Rakowiecka 37, 02-521 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 154555,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 187181,03

  • Oferta z najniższą ceną: 187181,03 / Oferta z najwyższą ceną: 1772371,83

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.