eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Warpno › Remont nawierzchni ulicy Wiejskiej i S³onecznej w Nowym Warpnie

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-12-17

Nowe Warpno: Remont nawierzchni ulicy Wiejskiej i S³onecznej w Nowym Warpnie
Numer og³oszenia: 432888 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Gminy Nowe Warpno , pl. Zwyciêstwa 1, 72-022 Nowe Warpno, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3129660, faks 091 3129713.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.nowewarpno.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: www.bip.nowewarpno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont nawierzchni ulicy Wiejskiej i S³onecznej w Nowym Warpnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane - Remont nawierzchni ulicy Wiejskiej i S³onecznej w Nowym Warpnie.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 20.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysoko¶ci 20.000 z³. (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych) w terminie do dnia 08.01.2010r. do godz. 9 30 .Wadium mo¿e byæ wnoszone (art. 45 ust 6) w nastêpuj±cych formach: - w pieni±dzu; - w porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z pó¼n. zm.). Wadium w pieni±dzu nale¿y wp³acaæ przelewem na rachunek Urzêdu Gminy w Nowym Warpnie na numer konta: 95 1320 1830 3173 3548 2000 0012 Dokument wniesienia wadium winien byæ opisany: Remont nawierzchni ulicy Wiejskiej i S³onecznej w Nowym Warpnie. Zwolnienie wadium nast±pi zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy z dnia 29.01 2004r. Prawo zamówieñ publicznych. Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana, traci wadium na rzecz zamawiaj±cego, je¿eli: a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy. Oferta niezabezpieczona wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Dyspozycje w zakresie zwrotu wniesionego w pieni±dzu wadium przez wykonawców, których oferta nie zostanie wybrana, Zamawiaj±cy przeka¿e na rachunek bankowy wykonawców w ci±gu trzech dni roboczych od daty podpisania umowy (nie pó¼niej ni¿ nastêpnego dnia po up³ywie terminu zwi±zania z ofert±).

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca spe³nia³ warunki okre¶lone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³ siê, co najmniej 3 nale¿ycie zrealizowanymi zadaniami w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania (lub w okresie krótszym, je¿eli okres dzia³alno¶ci by³ krótszy), odpowiadaj±cych rodzajem i warto¶ci± robotom stanowi±cym przedmiot zamówienia, dysponowa³ minimum 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie drogownictwa. Osoba-osoby te musz± przynale¿eæ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. Zamawiaj±cy ocenia³ bêdzie spe³nienie warunków na zasadzie: spe³nia -nie spe³nia. Je¿eli wykonawca nie bêdzie spe³nia³, choæ jednego warunku, to zostanie wykluczony z postêpowania a jego oferta odrzucona..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej. Wystawione, nie wcze¶niej ni¿ 6 m-cy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2. Aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Informacji na temat przeciêtnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebno¶ci personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie. 4. Wykaz niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ, którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ wykonawca. 5.Wykaz osób, którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ wykonawca, które bêd± wykonywaæ zamówienie lub bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbêdnych do wykonania zamówienia (za³±czyæ kopie dokumentów potwierdzaj±cych ich kwalifikacje) a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci. 6.Wykaz min. 3 wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat robót zwi±zanych z budow± lub remontem nawierzchni ulic lub chodników, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie (referencje lub protoko³y odbioru), wg. za³. nr 5. 7.O¶wiadczenie wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do siwz wskazuj±ce cze¶æ zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom, (je¿eli wykonawca przewiduje udzia³ podwykonawców); 8. Kopia polisy a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej. 9. O¶wiadczenie wykonawcy (wg wzoru - za³. nr 3), ¿e: - przedstawiona w ofercie cena jest kompletna. - zapozna³ siê z SIWZ i przyjmuje j± bez zastrze¿eñ. - w razie wygrania przetargu zobowi±zuje siê do podpisania umowy w ci±gu 10 dni od dnia og³oszenia wyników przetargu (chyba, ¿e zostanie z³o¿ony protest). a. firma spe³nia wymogi art. 22 ust. l ustawy o Prawo zamówieñ publicznych tj: posiada uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; b. posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuje potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowi±zanie podmiotów w udostêpnieniu potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, d. nie podlega wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. UWAGA. Oferta, o¶wiadczenie i inne dokumenty wystawiane przez wykonawcê musz± byæ podpisane przez osobê upowa¿nion± w dokumencie rejestrowym wykonawcy. Pozosta³e dokumenty musz± byæ przedstawione w formie orygina³ów albo kopii po¶wiadczonych przez osobê upowa¿nion± w dokumencie rejestrowym wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowewarpno.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy w Nowym Warpnie, Pl. Zwyciêstwa 1, sekretariat, pok. nr 7..

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 08.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Gminy w Nowym Warpnie, Pl. Zwyciêstwa 1, sekretariat, pok. nr 7..

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.