eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Dostawa oryginalnych, fabrycznie nowych tonerów do kserokopiarek według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30192112-9 Głowice barwiące do maszyn drukujących

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-27

Gorzów Wielkopolski: Dostawa oryginalnych, fabrycznie nowych tonerów do kserokopiarek według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30192112-9 Głowice barwiące do maszyn drukujących
Numer ogłoszenia: 43284 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy , ul. Jagiellończyka 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7115742, faks 095 7228997.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.usgorzow.mf.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oryginalnych, fabrycznie nowych tonerów do kserokopiarek według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30192112-9 Głowice barwiące do maszyn drukujących.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnych, fabrycznie nowych tonerów do kserokopiarek (wg CPV-30192112-9 - Głowice barwiące do maszyn drukujących) dla Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp. I.Charakterystyka przedmiotu zamówienia Lp. Typ kserokopiarki Parametry tonera (ilość kopii, które powinien wykonać toner) Ilość 1. TOSHIBA e-Studio 161 wydajność nie mniejsza niż 16.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% 10 szt. 2. TOSHIBA e-Studio 166 wydajność nie mniejsza niż 24.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% 10 szt. 3. KYOCERA MITA KM 1635 wydajność nie mniejsza niż 15.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% 30 szt. 4. REX-ROTARY DSM 516 pf wydajność nie mniejsza niż 3.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% 5 szt. 5. MINOLTA EP-1054 wydajność nie mniejsza niż 15.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% 5 szt. 6. RICOH AFICIO 400 wydajność nie mniejsza niż 20.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% 5 szt. 7. RICOH AFICIO 635 wydajność nie mniejsza niż 30.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5% 5 szt. 1.Oferowane przez Wykonawcę tonery do kserokopiarek muszą być w całości oryginalne, fabrycznie nowe. 2.Poprzez oryginalne, fabrycznie nowe tonery do kserokopiarek Zamawiający rozumie tonery do kserokopiarek, które nie były wcześniej eksploatowane, a do procesu ich wytworzenia zostały wykorzystane tylko fabrycznie nowe, nieużywane elementy. 3.Zaoferowane tonery do kserokopiarek muszą posiadać fabryczne, nieuszkodzone opakowania jednostkowe z naniesionymi danymi technicznymi, jednoznacznie identyfikującymi produkt, jego parametry techniczne oraz datę ważności. 4.Data ważności oferowanych tonerów do kserokopiarek nie może być krótsza niż 10 miesięcy liczonych od chwili dostawy tonerów do kserokopiarek do siedziby Zamawiającego. 5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania przez Wykonawcę regenerowanych tonerów do kserokopiarek, tj. takich, w których podczas wytwarzania zostały zastosowane elementy pochodzące z innych, zużytych materiałów eksploatacyjnych. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego tonerów do kserokopiarek innych, niż wyprodukowane przez producentów sprzętu wymienionego w powyższej tabeli, pod warunkiem, iż zaoferowane tonery do kserokopiarek będą równoważne pod względem jakości materiałom eksploatacyjnym wyprodukowanym przez producentów sprzętu, a ich wydajność nie będzie niższa od wydajności podanej w tabeli. 7.Tonery do kserokopiarek równoważne pod względem jakości materiałom zalecanym przez producentów sprzętu to takie tonery, które zapewnią bezawaryjną i bezproblemową pracę urządzeń kserograficznych. 8.Dostarczone tonery do kserokopiarek winny spełniać parametry podane w powyższej tabeli oraz: 1)nie mogą ujemnie wpływać na jakość wydruków, brudzić wydruków (tj. na wydruku nie mogą znajdować się niepożądane kropki, plamki, kreski, smugi, itp.), 2)proszek znajdujący się w tonerach nie może się wysypywać, 3)nie mogą ujemnie wpływać na jakość pracy podzespołów kserokopiarek. II.Warunki dostaw 1.Dostawa tonerów do kserokopiarek realizowana będzie sukcesywnie, zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego w okresie trwania umowy. 2. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia wraz z fakturą do siedziby Zamawiającego. Koszty związane z transportem przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 3.Realizacja dostawy przedmiotu zamówienia następować będzie w ciągu 2 dni roboczych od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania za pośrednictwem telefonu lub faxu. 4.Płatność faktur za dostarczone tonery do kserokopiarek nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. 5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ogólnej ilości dostaw tonerów do kserokopiarek. 6.Jeżeli w okresie trwania umowy Zamawiający zrealizuje mniejszą ilość zamówienia, niż określono w przedmiocie zamówienia, Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. 7.Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczone tonery do kserokopiarek co najmniej 10 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia dostarczenia tonerów do kserokopiarek do siedziby Zamawiającego. Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - posiadający uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, oraz akceptujący 30-dniowy termin płatności i spełniający wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz składających się na ofertę: 1)Wypełniony i podpisany formularz oferty (rozdz. III SIWZ) wraz z załącznikiem. 2)Oświadczenie (załącznik nr 1 do oferty). 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Umowa spółki cywilnej (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), jeśli składającym ofertę jest spółka cywilna. 6)Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie, w którym Wykonawcy zobowiązują się do m.in.: 6.1. solidarnej odpowiedzialności wszystkich podmiotów w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, 6.2. nie rozwiązywania umowy przez któregokolwiek z Wykonawców, przed wykonaniem zobowiązań wynikających z umowy, 6.3. ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z określeniem zakresu pełnomocnictwa, 6.4. niedokonywania zmian w umowie bez zgody Zamawiającego, 6.5. przedstawienia podziału dostaw dokonywanych przez poszczególnych Wykonawców. 7)W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo. 8) Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione przez Wykonawcę. 9)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 i 4 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10)Dokument, o którym mowa w pkt 9, lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o którym mowa w pkt 9, lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Pkt 10 stosuje się odpowiednio. 12)Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.usgorzow.mf.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy ul. Jagiellończyka 10, (pok. 240) 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 10:15, miejsce: Urząd Skarbowy ul. Jagiellończyka 10, (pok. 240) 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.