eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy systemu zabezpieczeń pomieszczeń chronionych dla systemów teleinformatycznych w obiektach podległych KWP w Lublinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-27

Lublin: Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy systemu zabezpieczeń pomieszczeń chronionych dla systemów teleinformatycznych w obiektach podległych KWP w Lublinie
Numer ogłoszenia: 43261 - 2015; data zamieszczenia: 27.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie , ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 5354606, faks 81 5354313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy systemu zabezpieczeń pomieszczeń chronionych dla systemów teleinformatycznych w obiektach podległych KWP w Lublinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres wnioskowanego zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy systemu zabezpieczeń pomieszczeń chronionych dla systemów teleinformatycznych w obiektach podległych KWP w Lublinie, tj. obejmuje: PAKIET 1 - Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy systemu zabezpieczeń pomieszczeń chronionych dla systemów teleinformatycznych w obiektach podległych KWP w Lublinie, w obiektach: KMP w Białej Podlaskiej, KPP w Parczewie, KPP w Lubartowie, KPP w Łukowie, KPP w Radzyniu Podlaskim: - sporządzenie dokumentacji projektowej w formie i zakresie koniecznym do wykonania robót budowlanych objętych zamówieniem, w tym: projektu zabezpieczeń pomieszczeń zgodnego z opisem zawartym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, harmonogramu realizacji zadania, - wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej: a) systemu kontroli dostępu wraz z kartami, b) systemu sygnalizacji włamania i napadu, c) systemu sygnalizacji pożarowej d) instalacja CCTV e) instalacja domofonowa - wykonanie robót budowlanych opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych m.in.: a) demontaż istniejących drzwi b) montaż drzwi c) uzupełnienie posadzek, cokolików/listew po montażu drzwi d) uzupełnienie malatury e) wykonanie ścianek działowych gr. 12 cm z tynkami i malowaniem i naprawą posadzek f) wykucie zamurowanych otworów drzwiowych g) rozebranie ścianki szkieletowej h) demontaż ścianki aluminiowej i) wykonanie ścianek działowych gr. 25 cm z tynkiem, malowaniem i naprawą posadzek j) lada z płyty meblowej k) montaż samozamykaczy l) wykonanie instalacji elektrycznej PAKIET 2 - Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy systemu zabezpieczeń pomieszczeń chronionych dla systemów teleinformatycznych w obiektach podległych KWP w Lublinie, w obiektach: KPP w Krasnymstawie, KMP w Zamościu, KPP w Biłgoraju, KPP w Hrubieszowie, KPP w Tomaszowie Lubelskim: - sporządzenie dokumentacji projektowej w formie i zakresie koniecznym do wykonania robót budowlanych objętych zamówieniem, w tym: projektu zabezpieczeń pomieszczeń zgodnego z opisem zawartym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, harmonogramu realizacji zadania, - wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej: a) systemu kontroli dostępu wraz z kartami, b) systemu sygnalizacji włamania i napadu, c) systemu sygnalizacji pożarowej d) instalacja CCTV e) instalacja domofonowa - wykonanie robót budowlanych opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych m.in.: a) demontaż istniejących drzwi b) montaż drzwi c) uzupełnienie posadzek, cokolików/listew d) po montażu drzwi e) uzupełnienie malatury f) wymiana klap włazowych na dach g) montaż krat w oknie h) montaż samozamykaczy PAKIET 3 - Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy systemu zabezpieczeń pomieszczeń chronionych dla systemów teleinformatycznych w obiektach podległych KWP w Lublinie, w obiektach: KPP w Janowie Lubelskim, KPP w Kraśniku, KPP w Opolu Lubelskim, KPP w Puławach: - sporządzenie dokumentacji projektowej w formie i zakresie koniecznym do wykonania robót budowlanych objętych zamówieniem, w tym: projektu zabezpieczeń pomieszczeń zgodnego z opisem zawartym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, harmonogramu realizacji zadania, - wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej: a) systemu kontroli dostępu wraz z kartami, b) systemu sygnalizacji włamania i napadu, c) systemu sygnalizacji pożarowej d) instalacja CCTV e) instalacja domofonowa - wykonanie robót budowlanych opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych m.in.: a) Demontaż istniejących drzwi b) montaż drzwi c) uzupełnienie posadzek, cokolików/listew d) po montażu drzwi e) uzupełnienie malatury f) rozbiórka ścian z cegły g) wykonanie ścianek działowych z wykończeniem h) montaż samozamykaczy PAKIET 4 - Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy systemu zabezpieczeń pomieszczeń chronionych dla systemów teleinformatycznych w obiektach podległych KWP w Lublinie,w obiektach: KWP w Lublinie Wydział dw. z PG, KMP w Lublinie, KPP w Łęcznej, KPP we Włodawie, KMP w Chełmie, KPP w Świdniku: - sporządzenie dokumentacji projektowej w formie i zakresie koniecznym do wykonania robót budowlanych objętych zamówieniem, w tym: projektu zabezpieczeń pomieszczeń zgodnego z opisem zawartym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, harmonogramu realizacji zadania, - wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej: a) systemu kontroli dostępu wraz z kartami, b) systemu sygnalizacji włamania i napadu, c) systemu sygnalizacji pożarowej d) instalacja CCTV e) instalacja domofonowa - wykonanie robót budowlanych opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych m.in.: a) demontaż istniejących drzwi b) montaż drzwi c) uzupełnienie posadzek, cokolików/listew d) po montażu drzwi e) uzupełnienie malatury f) demontaż ścianki aluminiowej g) montaż ścianki aluminiowej h) zamurowanie otworów drzwiowych z wykończeniem i) montaż samozamykaczy 2. Zamówienie nie przekracza kwoty 5 186 tys. euro..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % (oddzielnie dla każdego pakietu) wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, tj: PAKIET 1 - Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy systemu zabezpieczeń pomieszczeń chronionych dla systemów teleinformatycznych w obiektach podległych KWP w Lublinie, w obiektach: KMP w Białej Podlaskiej, KPP w Parczewie, KPP w Lubartowie, KPP w Łukowie, KPP w Radzyniu Podlaskim: - sporządzenie dokumentacji projektowej w formie i zakresie koniecznym do wykonania robót budowlanych objętych zamówieniem, w tym: projektu zabezpieczeń pomieszczeń zgodnego z opisem zawartym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, harmonogramu realizacji zadania, - wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej: a) systemu kontroli dostępu wraz z kartami, b) systemu sygnalizacji włamania i napadu, c) systemu sygnalizacji pożarowej d) instalacja CCTV e) instalacja domofonowa - wykonanie robót budowlanych opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych m.in.: a) demontaż istniejących drzwi b) montaż drzwi c) uzupełnienie posadzek, cokolików/listew po montażu drzwi d) uzupełnienie malatury e) wykonanie ścianek działowych gr. 12 cm z tynkami i malowaniem i naprawą posadzek f) wykucie zamurowanych otworów drzwiowych g) rozebranie ścianki szkieletowej h) demontaż ścianki aluminiowej i) wykonanie ścianek działowych gr. 25 cm z tynkiem, malowaniem i naprawą posadzek j) lada z płyty meblowej k) montaż samozamykaczy l) wykonanie instalacji elektrycznej PAKIET 2 - Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy systemu zabezpieczeń pomieszczeń chronionych dla systemów teleinformatycznych w obiektach podległych KWP w Lublinie, w obiektach KPP w Krasnymstawie, KMP w Zamościu, KPP w Biłgoraju, KPP w Hrubieszowie, KPP w Tomaszowie Lubelskim: - sporządzenie dokumentacji projektowej w formie i zakresie koniecznym do wykonania robót budowlanych objętych zamówieniem, w tym: projektu zabezpieczeń pomieszczeń zgodnego z opisem zawartym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, harmonogramu realizacji zadania, - wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej: a) systemu kontroli dostępu wraz z kartami, b) systemu sygnalizacji włamania i napadu, c) systemu sygnalizacji pożarowej d) instalacja CCTV e) instalacja domofonowa - wykonanie robót budowlanych opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych m.in.: a) demontaż istniejących drzwi b) montaż drzwi c) uzupełnienie posadzek, cokolików/listew d) po montażu drzwi e) uzupełnienie malatury f) wymiana klap włazowych na dach g) montaż krat w oknie h) montaż samozamykaczy PAKIET 3 - Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy systemu zabezpieczeń pomieszczeń chronionych dla systemów teleinformatycznych w obiektach podległych KWP w Lublinie, w obiektach: KPP w Janowie Lubelskim, KPP w Kraśniku, KPP w Opolu Lubelskim, KPP w Puławach: - sporządzenie dokumentacji projektowej w formie i zakresie koniecznym do wykonania robót budowlanych objętych zamówieniem, w tym: projektu zabezpieczeń pomieszczeń zgodnego z opisem zawartym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, harmonogramu realizacji zadania, - wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej: a) systemu kontroli dostępu wraz z kartami , b) systemu sygnalizacji włamania i napadu, c) systemu sygnalizacji pożarowej d) instalacja CCTV e) instalacja domofonowa - wykonanie robót budowlanych opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych m.in.: a) Demontaż istniejących drzwi b) montaż drzwi c) uzupełnienie posadzek, cokolików/listew d) po montażu drzwi e) uzupełnienie malatury f) rozbiórka ścian z cegły g) wykonanie ścianek działowych z wykończeniem h) montaż samozamykaczy PAKIET 4 - Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy systemu zabezpieczeń pomieszczeń chronionych dla systemów teleinformatycznych w obiektach podległych KWP w Lublinie, w obiektach: KWP w Lublinie Wydział dw. z PG, KMP w Lublinie, KPP w Łęcznej, KPP we Włodawie, KMP w Chełmie, KPP w Świdniku: - sporządzenie dokumentacji projektowej w formie i zakresie koniecznym do wykonania robót budowlanych objętych zamówieniem, w tym: projektu zabezpieczeń pomieszczeń zgodnego z opisem zawartym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, harmonogramu realizacji zadania, - wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej: a) systemu kontroli dostępu wraz z kartami, b) systemu sygnalizacji włamania i napadu, c) systemu sygnalizacji pożarowej d) instalacja CCTV e) instalacja domofonowa - wykonanie robót budowlanych opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych m.in.: a) demontaż istniejących drzwi b) montaż drzwi c) uzupełnienie posadzek, cokolików/listew d) po montażu drzwi e) uzupełnienie malatury f) demontaż ścianki aluminiowej g) montaż ścianki aluminiowej h) zamurowanie otworów drzwiowych z wykończeniem i) montaż samozamykaczy

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Pakiet nr 1- 4 500,00 zł (cztery tysiące pięćset zł.), Pakiet nr 2- 5 000,00 zł (pięć tysięcy zł.) Pakiet nr 3- 3 000,00 zł (trzy tysiące zł.) Pakiet nr 4- 5 000,00 zł (pięć tysięcy zł.) 2. Wadium może być wniesione w: - Pieniądzu - przelew na konto Zamawiającego - NBP Oddział Okręgowy w Lublinie nr 72 1010 1339 0004 6213 9120 0000 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego); - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: - oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - wykaże się posiadaniem ważnej koncesji w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. nr 145 poz. 1221 z późn. zmianami);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca - oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotowego zamówienia; -wykaże się wykonaniem co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu lub rozbudowie systemu zabezpieczeń (kontrola dostępu lub system sygnalizacji włamania i napadu) o wartości co najmniej: - Pakiet nr 1 - 100 000,00 zł, - Pakiet nr 2 - 110 000,00 zł, - Pakiet nr 3 - 70 000,00 zł, - Pakiet nr 4 - 110 000,00 zł. wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów* określających, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujący, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. W przypadku złożenie oferty na więcej niż 1 pakiet, Zamawiająca uzna spełnienie powyższych warunków, jeżeli Wykonawca wykaże , że spełnia warunki opisane powyżej dot. robót budowlanych na wybrany pakiet o wyższej wartości. * Uwaga! Dowodami, zgodnie z § 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) są: - poświadczenie, - w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczenia, wraz z uzasadnieniem tych przyczyn. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w w/w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony przez wykonawców, którzy oświadczą, że spełniają warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony przez wykonawców, którzy oświadczą, że spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej mu na realizację przedmiotowego zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz winien wskazywać - wykazaniem się wykonaniem co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu lub rozbudowie systemu zabezpieczeń (kontrola dostępu lub system sygnalizacji włamania i napadu) o wartości co najmniej: - Pakiet nr 1 - 100 000,00 zł, - Pakiet nr 2 - 110 000,00 zł, - Pakiet nr 3 - 70 000,00 zł, - Pakiet nr 4 - 110 000,00 zł. wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów* określających, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujący, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. W przypadku złożenie oferty na więcej niż 1 pakiet, Zamawiająca uzna spełnienie powyższych warunków, jeżeli Wykonawca wykaże , że spełnia warunki opisane powyżej dot. robót budowlanych na wybrany pakiet o wyższej wartości. * Uwaga! Dowodami, zgodnie z § 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) są: - poświadczenie, - w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczenia, wraz z uzasadnieniem tych przyczyn. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w w/w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Druk oferta - załącznik nr 1 2. Wypełniony formularz Dane o Wykonawcy - załącznik nr 6 do SIWZ 3. Dowód wpłaty wadium 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone ustanowionemu przedstawicielowi podpisane przez wszystkie osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez wykonawców. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. W celu zachowania formy pisemnej dokument ten powinien być złożony w formie oryginału. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 6. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia w odniesieniu do tych podmiotów winien złożyć dokumenty wymienione w pkt V ppkt 3a SIWZ, tj. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 7. Wykonawca w przypadku zastrzeżenia informacji zawartej w złożonych w ofercie dokumentach stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania winien wykazać w ofercie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. 8. SIWZ można uzyskać: - na stronie internetowej Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, w zakładce - Zamówienia publiczne- Aktualne postępowania - bezpłatnie. - na wniosek wykonawcy w formie pisemnej za kwotę 35 zł. brutto ( trzydzieści pięć złotych) (pokrywającą koszty druku SIWZ) plus koszty przesyłki zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji na wykonane roboty budowlane (min.3 lata max. 5 lat) - 5

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: Aukcja będzie przeprowadzona na Platformie aukcji elektronicznych Urzędu Zamówień Publicznych. Adres strony internetowej na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: https://aukcje.uzp.gov.pl/index.php

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

opisane zostały w § 23 wzoru umowy- stanowiącym załącznik do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubelska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-109 Lublin, Zespół Zamówień Publicznych pokój nr 17..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2015 godzina 10:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-109 Lublin, Zespół Zamówień Publicznych pokój nr 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.