Lublin: Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy systemu zabezpieczeń pomieszczeń chronionych dla systemów teleinformatycznych w obiektach podległych KWP w Lublinie
Numer ogłoszenia: 43261 - 2015; data zamieszczenia: 27.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie , ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 5354606, faks 81 5354313.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy systemu zabezpieczeń pomieszczeń chronionych dla systemów teleinformatycznych w obiektach podległych KWP w Lublinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres wnioskowanego zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy systemu zabezpieczeń pomieszczeń chronionych dla systemów teleinformatycznych w obiektach podległych KWP w Lublinie, tj. obejmuje: PAKIET 1 - Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy systemu zabezpieczeń pomieszczeń chronionych dla systemów teleinformatycznych w obiektach podległych KWP w Lublinie, w obiektach: KMP w Białej Podlaskiej, KPP w Parczewie, KPP w Lubartowie, KPP w Łukowie, KPP w Radzyniu Podlaskim: - sporządzenie dokumentacji projektowej w formie i zakresie koniecznym do wykonania robót budowlanych objętych zamówieniem, w tym: projektu zabezpieczeń pomieszczeń zgodnego z opisem zawartym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, harmonogramu realizacji zadania, - wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej: a) systemu kontroli dostępu wraz z kartami, b) systemu sygnalizacji włamania i napadu, c) systemu sygnalizacji pożarowej d) instalacja CCTV e) instalacja domofonowa - wykonanie robót budowlanych opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych m.in.: a) demontaż istniejących drzwi b) montaż drzwi c) uzupełnienie posadzek, cokolików/listew po montażu drzwi d) uzupełnienie malatury e) wykonanie ścianek działowych gr. 12 cm z tynkami i malowaniem i naprawą posadzek f) wykucie zamurowanych otworów drzwiowych g) rozebranie ścianki szkieletowej h) demontaż ścianki aluminiowej i) wykonanie ścianek działowych gr. 25 cm z tynkiem, malowaniem i naprawą posadzek j) lada z płyty meblowej k) montaż samozamykaczy l) wykonanie instalacji elektrycznej PAKIET 2 - Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy systemu zabezpieczeń pomieszczeń chronionych dla systemów teleinformatycznych w obiektach podległych KWP w Lublinie, w obiektach: KPP w Krasnymstawie, KMP w Zamościu, KPP w Biłgoraju, KPP w Hrubieszowie, KPP w Tomaszowie Lubelskim: - sporządzenie dokumentacji projektowej w formie i zakresie koniecznym do wykonania robót budowlanych objętych zamówieniem, w tym: projektu zabezpieczeń pomieszczeń zgodnego z opisem zawartym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, harmonogramu realizacji zadania, - wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej: a) systemu kontroli dostępu wraz z kartami, b) systemu sygnalizacji włamania i napadu, c) systemu sygnalizacji pożarowej d) instalacja CCTV e) instalacja domofonowa - wykonanie robót budowlanych opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych m.in.: a) demontaż istniejących drzwi b) montaż drzwi c) uzupełnienie posadzek, cokolików/listew d) po montażu drzwi e) uzupełnienie malatury f) wymiana klap włazowych na dach g) montaż krat w oknie h) montaż samozamykaczy PAKIET 3 - Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy systemu zabezpieczeń pomieszczeń chronionych dla systemów teleinformatycznych w obiektach podległych KWP w Lublinie, w obiektach: KPP w Janowie Lubelskim, KPP w Kraśniku, KPP w Opolu Lubelskim, KPP w Puławach: - sporządzenie dokumentacji projektowej w formie i zakresie koniecznym do wykonania robót budowlanych objętych zamówieniem, w tym: projektu zabezpieczeń pomieszczeń zgodnego z opisem zawartym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, harmonogramu realizacji zadania, - wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej: a) systemu kontroli dostępu wraz z kartami, b) systemu sygnalizacji włamania i napadu, c) systemu sygnalizacji pożarowej d) instalacja CCTV e) instalacja domofonowa - wykonanie robót budowlanych opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych m.in.: a) Demontaż istniejących drzwi b) montaż drzwi c) uzupełnienie posadzek, cokolików/listew d) po montażu drzwi e) uzupełnienie malatury f) rozbiórka ścian z cegły g) wykonanie ścianek działowych z wykończeniem h) montaż samozamykaczy PAKIET 4 - Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy systemu zabezpieczeń pomieszczeń chronionych dla systemów teleinformatycznych w obiektach podległych KWP w Lublinie,w obiektach: KWP w Lublinie Wydział dw. z PG, KMP w Lublinie, KPP w Łęcznej, KPP we Włodawie, KMP w Chełmie, KPP w Świdniku: - sporządzenie dokumentacji projektowej w formie i zakresie koniecznym do wykonania robót budowlanych objętych zamówieniem, w tym: projektu zabezpieczeń pomieszczeń zgodnego z opisem zawartym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, harmonogramu realizacji zadania, - wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej: a) systemu kontroli dostępu wraz z kartami, b) systemu sygnalizacji włamania i napadu, c) systemu sygnalizacji pożarowej d) instalacja CCTV e) instalacja domofonowa - wykonanie robót budowlanych opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych m.in.: a) demontaż istniejących drzwi b) montaż drzwi c) uzupełnienie posadzek, cokolików/listew d) po montażu drzwi e) uzupełnienie malatury f) demontaż ścianki aluminiowej g) montaż ścianki aluminiowej h) zamurowanie otworów drzwiowych z wykończeniem i) montaż samozamykaczy 2. Zamówienie nie przekracza kwoty 5 186 tys. euro..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % (oddzielnie dla każdego pakietu) wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, tj: PAKIET 1 - Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy systemu zabezpieczeń pomieszczeń chronionych dla systemów teleinformatycznych w obiektach podległych KWP w Lublinie, w obiektach: KMP w Białej Podlaskiej, KPP w Parczewie, KPP w Lubartowie, KPP w Łukowie, KPP w Radzyniu Podlaskim: - sporządzenie dokumentacji projektowej w formie i zakresie koniecznym do wykonania robót budowlanych objętych zamówieniem, w tym: projektu zabezpieczeń pomieszczeń zgodnego z opisem zawartym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, harmonogramu realizacji zadania, - wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej: a) systemu kontroli dostępu wraz z kartami, b) systemu sygnalizacji włamania i napadu, c) systemu sygnalizacji pożarowej d) instalacja CCTV e) instalacja domofonowa - wykonanie robót budowlanych opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych m.in.: a) demontaż istniejących drzwi b) montaż drzwi c) uzupełnienie posadzek, cokolików/listew po montażu drzwi d) uzupełnienie malatury e) wykonanie ścianek działowych gr. 12 cm z tynkami i malowaniem i naprawą posadzek f) wykucie zamurowanych otworów drzwiowych g) rozebranie ścianki szkieletowej h) demontaż ścianki aluminiowej i) wykonanie ścianek działowych gr. 25 cm z tynkiem, malowaniem i naprawą posadzek j) lada z płyty meblowej k) montaż samozamykaczy l) wykonanie instalacji elektrycznej PAKIET 2 - Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy systemu zabezpieczeń pomieszczeń chronionych dla systemów teleinformatycznych w obiektach podległych KWP w Lublinie, w obiektach KPP w Krasnymstawie, KMP w Zamościu, KPP w Biłgoraju, KPP w Hrubieszowie, KPP w Tomaszowie Lubelskim: - sporządzenie dokumentacji projektowej w formie i zakresie koniecznym do wykonania robót budowlanych objętych zamówieniem, w tym: projektu zabezpieczeń pomieszczeń zgodnego z opisem zawartym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, harmonogramu realizacji zadania, - wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej: a) systemu kontroli dostępu wraz z kartami, b) systemu sygnalizacji włamania i napadu, c) systemu sygnalizacji pożarowej d) instalacja CCTV e) instalacja domofonowa - wykonanie robót budowlanych opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych m.in.: a) demontaż istniejących drzwi b) montaż drzwi c) uzupełnienie posadzek, cokolików/listew d) po montażu drzwi e) uzupełnienie malatury f) wymiana klap włazowych na dach g) montaż krat w oknie h) montaż samozamykaczy PAKIET 3 - Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy systemu zabezpieczeń pomieszczeń chronionych dla systemów teleinformatycznych w obiektach podległych KWP w Lublinie, w obiektach: KPP w Janowie Lubelskim, KPP w Kraśniku, KPP w Opolu Lubelskim, KPP w Puławach: - sporządzenie dokumentacji projektowej w formie i zakresie koniecznym do wykonania robót budowlanych objętych zamówieniem, w tym: projektu zabezpieczeń pomieszczeń zgodnego z opisem zawartym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, harmonogramu realizacji zadania, - wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej: a) systemu kontroli dostępu wraz z kartami , b) systemu sygnalizacji włamania i napadu, c) systemu sygnalizacji pożarowej d) instalacja CCTV e) instalacja domofonowa - wykonanie robót budowlanych opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych m.in.: a) Demontaż istniejących drzwi b) montaż drzwi c) uzupełnienie posadzek, cokolików/listew d) po montażu drzwi e) uzupełnienie malatury f) rozbiórka ścian z cegły g) wykonanie ścianek działowych z wykończeniem h) montaż samozamykaczy PAKIET 4 - Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy systemu zabezpieczeń pomieszczeń chronionych dla systemów teleinformatycznych w obiektach podległych KWP w Lublinie, w obiektach: KWP w Lublinie Wydział dw. z PG, KMP w Lublinie, KPP w Łęcznej, KPP we Włodawie, KMP w Chełmie, KPP w Świdniku: - sporządzenie dokumentacji projektowej w formie i zakresie koniecznym do wykonania robót budowlanych objętych zamówieniem, w tym: projektu zabezpieczeń pomieszczeń zgodnego z opisem zawartym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, harmonogramu realizacji zadania, - wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej: a) systemu kontroli dostępu wraz z kartami, b) systemu sygnalizacji włamania i napadu, c) systemu sygnalizacji pożarowej d) instalacja CCTV e) instalacja domofonowa - wykonanie robót budowlanych opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych m.in.: a) demontaż istniejących drzwi b) montaż drzwi c) uzupełnienie posadzek, cokolików/listew d) po montażu drzwi e) uzupełnienie malatury f) demontaż ścianki aluminiowej g) montaż ścianki aluminiowej h) zamurowanie otworów drzwiowych z wykończeniem i) montaż samozamykaczy
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Pakiet nr 1- 4 500,00 zł (cztery tysiące pięćset zł.), Pakiet nr 2- 5 000,00 zł (pięć tysięcy zł.) Pakiet nr 3- 3 000,00 zł (trzy tysiące zł.) Pakiet nr 4- 5 000,00 zł (pięć tysięcy zł.) 2. Wadium może być wniesione w: - Pieniądzu - przelew na konto Zamawiającego - NBP Oddział Okręgowy w Lublinie nr 72 1010 1339 0004 6213 9120 0000 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego); - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: - oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - wykaże się posiadaniem ważnej koncesji w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. nr 145 poz. 1221 z późn. zmianami);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca - oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotowego zamówienia; -wykaże się wykonaniem co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu lub rozbudowie systemu zabezpieczeń (kontrola dostępu lub system sygnalizacji włamania i napadu) o wartości co najmniej: - Pakiet nr 1 - 100 000,00 zł, - Pakiet nr 2 - 110 000,00 zł, - Pakiet nr 3 - 70 000,00 zł, - Pakiet nr 4 - 110 000,00 zł. wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów* określających, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujący, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. W przypadku złożenie oferty na więcej niż 1 pakiet, Zamawiająca uzna spełnienie powyższych warunków, jeżeli Wykonawca wykaże , że spełnia warunki opisane powyżej dot. robót budowlanych na wybrany pakiet o wyższej wartości. * Uwaga! Dowodami, zgodnie z § 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) są: - poświadczenie, - w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczenia, wraz z uzasadnieniem tych przyczyn. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w w/w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony przez wykonawców, którzy oświadczą, że spełniają warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony przez wykonawców, którzy oświadczą, że spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej mu na realizację przedmiotowego zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz winien wskazywać - wykazaniem się wykonaniem co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu lub rozbudowie systemu zabezpieczeń (kontrola dostępu lub system sygnalizacji włamania i napadu) o wartości co najmniej: - Pakiet nr 1 - 100 000,00 zł, - Pakiet nr 2 - 110 000,00 zł, - Pakiet nr 3 - 70 000,00 zł, - Pakiet nr 4 - 110 000,00 zł. wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów* określających, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujący, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. W przypadku złożenie oferty na więcej niż 1 pakiet, Zamawiająca uzna spełnienie powyższych warunków, jeżeli Wykonawca wykaże , że spełnia warunki opisane powyżej dot. robót budowlanych na wybrany pakiet o wyższej wartości. * Uwaga! Dowodami, zgodnie z § 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) są: - poświadczenie, - w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczenia, wraz z uzasadnieniem tych przyczyn. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w w/w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Druk oferta - załącznik nr 1 2. Wypełniony formularz Dane o Wykonawcy - załącznik nr 6 do SIWZ 3. Dowód wpłaty wadium 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone ustanowionemu przedstawicielowi podpisane przez wszystkie osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez wykonawców. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. W celu zachowania formy pisemnej dokument ten powinien być złożony w formie oryginału. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 6. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia w odniesieniu do tych podmiotów winien złożyć dokumenty wymienione w pkt V ppkt 3a SIWZ, tj. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 7. Wykonawca w przypadku zastrzeżenia informacji zawartej w złożonych w ofercie dokumentach stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania winien wykazać w ofercie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. 8. SIWZ można uzyskać: - na stronie internetowej Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, w zakładce - Zamówienia publiczne- Aktualne postępowania - bezpłatnie. - na wniosek wykonawcy w formie pisemnej za kwotę 35 zł. brutto ( trzydzieści pięć złotych) (pokrywającą koszty druku SIWZ) plus koszty przesyłki zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - okres gwarancji na wykonane roboty budowlane (min.3 lata max. 5 lat) - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: Aukcja będzie przeprowadzona na Platformie aukcji elektronicznych Urzędu Zamówień Publicznych. Adres strony internetowej na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: https://aukcje.uzp.gov.pl/index.php
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
opisane zostały w § 23 wzoru umowy- stanowiącym załącznik do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubelska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-109 Lublin, Zespół Zamówień Publicznych pokój nr 17..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2015 godzina 10:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-109 Lublin, Zespół Zamówień Publicznych pokój nr 17.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i laparoskopowych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Pionu Ginekologiczno-Położniczego
- Dostawa terminali komputerowych typu thin client wraz z monitorami i dedykowanymi uchwytami na rzecz Sądu Rejonowego w Opolu Lubelskim
- Rozbudowa drogi krajowej nr 74 poprzez budowę systemu odwodnienia w m. Sitaniec
- Usługa kompleksowej obsługi technologicznej pływalni krytej Centrum Kultury Fizycznej UMCS
- Wykonanie oświetlenia boiska do piłki nożnej przy Szkole Podstawowej nr 31 w Lublinie, przy ul. Lotniczej 1.
- Dostawa mięsa wieprzowego, wędlin i mięsa drobiowego
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej na zagospodarowanie poscaleniowe wsi Piechoty - w gminie Padew Narodowa, Powiat Mielecki
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.