eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sochaczew › Przebudowa drogi powiatowej Nr 3813W Kamion-Witkowice-Sochaczew na odcinku Mistrzewice - Żuków, km proj. 0+000 - 2+415.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-27

Sochaczew: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3813W Kamion-Witkowice-Sochaczew na odcinku Mistrzewice - Żuków, km proj. 0+000 - 2+415.
Numer ogłoszenia: 43260 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8622568, faks 046 8622146.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3813W Kamion-Witkowice-Sochaczew na odcinku Mistrzewice - Żuków, km proj. 0+000 - 2+415..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa odcinka drogi obejmuje wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego dla kategorii ruchu KR 3 o grubości 4 cm, po uprzednim oczyszczeniu, skropieniu i wyrównaniu betonem asfaltowym istniejącej nawierzchni bitumicznej; budowę chodnika z kostki brukowej betonowej na długości 740,2 mb; przebudowę zjazdów wraz z ułożeniem rur; budowę 2 zatok autobusowych; odtworzenie rowów przydrożnych; umocnienie poboczy kruszywem łamanym oraz ustawienie barier ochronnych na długości 20 mb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają określone przez zamawiającego n/w warunki: 1.1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2 Spełniają warunki zawarte w art.22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.2.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.3 Wiarygodność finansowa Dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. Na potwierdzenie wymagane jest dołączenie informacji banku, w którym oferent posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową oferenta, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Potencjał kadrowy 1.4.1.Oferent winien dysponować odpowiednio wykwalifikowanym kluczowym personelem, odpowiedzialnym za realizację zamówienia, posiadającym wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności w celu obsadzenia niżej podanego stanowiska: Stanowisko: Kierownik budowy Wymagane uprawnienia: do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej Minimalne doświadczenie zawodowe: 2 zadania z zakresu budowy lub przebudowy dróg, porównywalne z przedmiotem zamówienia. Oferent zobowiązany jest do wykazania, że Kierownik budowy posiada uprawnienia w specjalności drogowej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.5 Potencjał techniczny Wykonawca winien dysponować sprzętem zapewniającym wykonanie robót, zgodnie ze specyfikacją techniczną. 1.6. Doświadczenie zawodowe Wymaga się, aby wykonawca wykonał z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączył dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.7. Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków przez wykonawców na podstawie załączonych do oferty dokumentów zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. Niespełnienie jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz oferty (zał. nr 1). 2. Kosztorys ofertowy (zał. nr 1A). 3. Harmonogram rzeczowo - finansowy z terminami zakończenia poszczególnych robót (zał. nr 1B). 4. Ogólny harmonogram realizacji zadania (zał. nr 2). 5. Zaakceptowany projekt umowy - akceptacja warunków zawartych w projekcie umowy wyrażona jest poprzez parafowanie przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy lub przez pełnomocnika każdej strony projektu umowy. 6. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej, technicznej oferenta: (1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3. (3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (4)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - zał. nr 4, 4A (do wykazu należy dołączyć wymagane uprawnienia oraz zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o wpisie na listę). (5)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. (6)Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - na załączniku nr 5. (7)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6 wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował. (8)Wykaz robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia na załączniku nr 6 - Doświadczenie wykonawcy oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. (9)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (10)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (11)Polisa lub inny dokument potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. (12)Informacja banku, w którym oferent posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową oferenta, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w punkcie 6, oferent przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela oferenta. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. Jeżeli załączona kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości zamawiający może zażądać przedłożenia przez oferenta oryginału dokumentu lub notarialnie poświadczonej kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sochaczew-powiat.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie, ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego: ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew, pok. nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.