eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nasielsk › Odławianie, przyjmowanie i utrzymywanie bezdomnych zwierząt z terenu Miasta i Gminy Nasielsk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-17

Nasielsk: Odławianie, przyjmowanie i utrzymywanie bezdomnych zwierząt z terenu Miasta i Gminy Nasielsk
Numer ogłoszenia: 432432 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nasielsk , ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6933000, faks 023 6912470.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nasielsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odławianie, przyjmowanie i utrzymywanie bezdomnych zwierząt z terenu Miasta i Gminy Nasielsk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odławianie, przyjmowanie i utrzymywanie bezdomnych zwierząt z terenu Miasta i Gminy Nasielsk. Oferowane schronisko dla zwierząt winno być zlokalizowane w odległości nie przekraczającej 50 km od granic Miasta i Gminy Nasielsk (zmniejszenie uciążliwości dla zwierzęcia w czasie transportu; w sytuacji wyłapania zwierzęcia, które ma właściciela i będzie przez tego właściciela odebrane istotna jest bliższa odległość, dla obniżenia kosztów transportu; dla potrzeb sprawowania kontroli schroniska przez Zamawiającego). Przedmiot zamówienia obejmuje realizowanie w imieniu ZAMAWIAJĄCEGO: W zakresie odławiania, przyjmowania i utrzymywania bezdomnych zwierząt: - odławianie, przyjmowanie zagubionych, zabłąkanych i porzuconych lub z innych przyczyn bezdomnych zwierząt, w szczególności psów a także innych zwierząt, które w wyniku zdarzeń losowych nie są zdolne samodzielnie egzystować (na wniosek lub za zgodą Wydziału Rolnictwa i Ochrony Środowiska i Straży Miejskiej); - przyjmowanie z interwencji zwierząt bezdomnych i poszkodowanych; - objęcie bezdomnych zwierząt opieką, polegającą na zapewnieniu zwierzętom: pomieszczeń lub boksów, chroniących je przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi, z dostępem światła dziennego, umożliwiających zwierzętom swobodne poruszanie się; odpowiedniej karmy i stałego dostępu do wody zdatnej do picia; - zapewnienie opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzętom w okresie kwarantanny i dalszego ich pobytu w schronisku; - szczepienie przeciwko wściekliźnie psów i kotów przebywających w schronisku; - leczenie przyjętych chorych zwierząt, rokujących nadzieję na wyzdrowienie; - usypianie ślepych miotów zwierząt bezdomnych (dostarczanych przez mieszkańców) na koszt wykonawcy; - poszukiwanie nowych domów dla przyjętych zwierząt; - przekazywanie zwierząt do adopcji (po przebytej kwarantannie w schronisku) osobom zainteresowanym ich posiadaniem, zdolnym zapewnić im należyte warunki bytowe; - prowadzenie oznakowania, umożliwiającego identyfikację bezdomnych zwierząt, przyjętych z terenu Miasta i Gminy Nasielsk. Dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy potwierdzające, że usługa odpowiada wymaganiom Zamawiającego: 1) pisemna charakterystyka prowadzonego schroniska dla zwierząt z podaniem informacji dotyczącej lokalizacji i odległości schroniska od granic Gminy Nasielsk (w km), z uwzględnieniem wymagań określonych Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz.U. 2004 r. Nr 158, poz.1657). UWAGA: Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie na odławianie, przyjmowanie i utrzymywanie bezdomnych zwierząt z terenu Miasta i Gminy Nasielsk zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji zamówienia kserokopii dokumentu potwierdzającego aktualną umowę z lekarzem weterynarii na świadczenie kompleksowej obsługi weterynaryjnej nad zwierzętami przyjmowanymi i przebywającymi w schronisku oraz kserokopię zezwolenia bądź umowy z podwykonawcą na odbiór zwierząt uśpionych lub padłych w schronisku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.20.00.00 - Usługi weterynaryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) posiadają polisę aktualnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej w zakresie prowadzonej przez wykonawcę działalności na sumę ubezpieczenia minimum 70.000,00 zł. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie przeprowadzona przez komisję przetargową na podstawie wymaganych dokumentów, o których mowa w § 6 SIWZ metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda złożenia: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1. 3) kserokopii aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt (zgodnie z art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - (Dz.U. 2005r. Nr 236, poz.2008 ze zm.), ważnego w okresie realizacji zadania, 4) kserokopii dokumentu potwierdzającego wpis schroniska do rejestru podmiotów prowadzących działalność nadzorowaną, prowadzonego przez powiatowego lekarza weterynarii na obszarze jego właściwości. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: 1) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - koszt odłowienie zwierzęcia - 20
  • 3 - koszt podjęcia akcji udzielenia pomocy zwierzęciu bez efektu - konieczność eutanazji, bez pobytu zwierzęcia w schronisku - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umnasielsk.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nasielsku, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, pokój 201.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2009 godzina 13:00, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Nasielsku, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.