eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pomiechówek › Przebudowa i wyposażenie gminnego targowiska w miejscowości Brody Gmina Pomiechówek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-06

Pomiechówek: Przebudowa i wyposażenie gminnego targowiska w miejscowości Brody Gmina Pomiechówek
Numer ogłoszenia: 43242 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 435110 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pomiechówek, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 22 7652724, faks 22 765-27-10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i wyposażenie gminnego targowiska w miejscowości Brody Gmina Pomiechówek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia przebudowa i wyposażenie gminnego targowiska w miejscowości Brody gmina Pomiechówek, polegające na budowie pawilonu sanitarnego z pomieszczeniami WC dla kobiet i mężczyzn, trzech pawilonów handlowych stałych, 107 pawilonów zadaszonych o charakterze wiat do handlu z ręki, miejsca do handlu z samochodów, głównego ciągu pieszo-jezdnego, dwóch zjazdów z drogi gminnej, utwardzonych ciągów pieszych, utwardzonej nawierzchnia pod zadaszone stanowiska oraz doprowadzenia do pawilonów instalacji elektrycznej i sanitarnej. Całość terenu ogrodzona i połączona z drogą publiczną dwoma zjazdami. W ramach zamówienia zostanie wykonane oświetlenie terenu oraz jego odwodnienie. W ramach zamówienia przewiduje się: a. Wykonanie pawilonu sanitarnego oraz trzech stałych pawilonów handlowych (pawilony parterowe typu kontenerowego), b. Wykonanie 107 zadaszonych pawilonów do handlu z ręki (konstrukcja stalowa, pokrycie wiat i ciągów pieszych z poliwęglanu komorowego przeźroczystego), c. Wykonanie ciągów pieszo jezdnych, zjazdów oraz miejsc parkingowych (kostka betonowa gr. 8 cm), d. Wykonanie miejsc parkingowych z nawierzchnią z płyt ażurowych, e. Wykonanie utwardzonej nawierzchni stanowisk handlowych (kostka betonowa gr. 8 cm), f. Wykonanie ścieków przykrawężnikowych i miejsc do wchłaniania wód opadowych, g. Wykonanie chodników (kostka betonowa gr. 6 cm), h. Wykonanie odwodnienia terenu (system ścieków naziemnych i podziemnych zbiorników - skrzynek rozsączających), i. Wykonanie oświetlenia terenu za pomocą opraw oświetleniowych zainstalowanych na słupach stalowych, j. Wykonanie przyłącza wodociągowego, k. Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający realizuje niniejszą inwestycję ze środków własnych oraz ze środków Unii Europejskiej, tj. Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, Oś 3., działanie 321 - Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUDIPOL Sp. z o.o., ul. Ludowa 6a, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1547961,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1124564,82

  • Oferta z najniższą ceną: 1124564,82 / Oferta z najwyższą ceną: 1925944,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.