eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › Obsługa prawna Jednostki Wojskowej Nr 4430 oraz jednostki wojskowej będącej na jej zaopatrzeniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-05

Śrem: Obsługa prawna Jednostki Wojskowej Nr 4430 oraz jednostki wojskowej będącej na jej zaopatrzeniu.
Numer ogłoszenia: 432366 - 2012; data zamieszczenia: 05.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4430 , ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2831626, faks 061 2831802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.6bdow.sp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Jednostki Wojskowej Nr 4430 oraz jednostki wojskowej będącej na jej zaopatrzeniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa prawna Jednostki Wojskowej 4430 w Śremie oraz jednostki wojskowej pozostającej na jej zaopatrzeniu tj.: Centrum Wsparcia Teleinformatycznego Sił Powietrznych Warszawa Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub na wybrane przez siebie zadania. Wykonawca wykonywać będzie usługi w siedzibie jednostek wojskowych na rzecz której będzie świadczona obsługa prawna. Wykonawca musi posiadać stosowne uprawnienia radcy prawnego lub adwokata. Wykonawca oświadcza, że z tytułu wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia wykonania jakiejkolwiek części niniejszego zamówienia podwykonawcom z wyłączeniem zastępstwa procesowego - substytucji. Wykonawca zobowiązuje się wystawiać oddzielne faktury VAT za okresy miesięczne świadczenia obsługi prawnej. Wykonawca oświadcza, iż posiada biegłą znajomość obowiązujących przepisów prawnych związanych z działalnością Zamawiającego, w tym w szczególności przepisów dotyczących obronności, prawa pracy służby wojskowej, ochrony informacji niejawnych, ustaw o finansach publicznych i odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i prawa zamówień publicznych. Wykonawca ubiegający się o zamówienie, pozostający w stosunku służby wojskowej, zobowiązani są dołączyć zezwolenie, o którym stanowi art.56 ust.3 ustawy z dnia 11 września 2003r o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych. Świadczenie pomocy prawnej w siedzibie zleceniodawcy może wykonywać jedynie osoba spełniająca kryteria SIWZ i w ofercie Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualne zaświadczenie o wpisie na listę radców prawnych właściwej Okręgowej Izby Radców Prawnych (art. 23 ustawy z dnia 6 lipca 1982r. o radcach prawnych - tekst. jedn. Dz. U z 2010r. Nr 10 poz. 65 z późn. zm.) lub adwokatów właściwej Okręgowej Rady Adwokackiej. (art. 65 ustawy z dnia 26 maja 1982r. prawo o adwokaturze - tekst jedn. Dz. U. z 2009r. Nr 146, poz.1188 z późn.zm.) Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, obsług prawnych w dowolnej formie podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności jednostek organizacyjnych Ministerstwa Obrony Narodowej z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób spełnienia powyższego warunku - zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia powyższego warunku, a oceny dokona na podstawie złożonego oświadczenia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części nr 1 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata (tzn. są wpisani na listę radców prawnych właściwej Okręgowej Izby Radców Prawnych lub adwokatów właściwej Okręgowej Rady Adwokackiej) i która prowadziła obsługę prawną wykonując zawód radcy prawnego lub adwokata w dowolnej formie przez okres co najmniej ostatnich 3 lat. W przypadku przedsiębiorców dysponującym świadectwem bezpieczeństwa przemysłowego co najmniej III stopnia w rozumieniu art.55 ust.1 pkt.3 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r, o ochronie informacji niejawnych( Dz. U, nr 182, poz. 1228) o klauzuli POUFNE włącznie, wskazać osobę osoby realizujące zadanie posiadające stosowne poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE włącznie, z wyłączeniem poświadczeń bezpieczeństwa wydanych przez jeden z organów wymienionych w art.23 ust.5 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U, nr 182, poz. 1228) , wraz z zaświadczeniem stwierdzającym odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. W przypadku przedsiębiorców wykonujących działalność jednoosobowo i osobiście dysponować poświadczeniem bezpieczeństwa uprawniającym do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE, z wyłączeniem poświadczeń bezpieczeństwa wydanych przez jeden z organów wymienionych w art. 23 ust.5 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U, nr 182, poz. 1228), wraz z zaświadczeniem stwierdzającym odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych wydanymi przez jeden z organów, o którym mowa w art. 54 ust. 3. ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych. dla części nr 2 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata (tzn. są wpisani na listę radców prawnych właściwej Okręgowej Izby Radców Prawnych lub adwokatów właściwej Okręgowej Rady Adwokackiej) i która prowadziła obsługę prawną wykonując zawód radcy prawnego lub adwokata w dowolnej formie przez okres co najmniej ostatnich 3 lat. Dla przedsiębiorcy- świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego przynajmniej III stopnia w rozumieniu art. 55 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 182, poz. 1228), o klauzul POUFNE lub wyższej; Dla przedsiębiorcy posiadającego świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego III stopnia do klauzuli POUFNE lub wyższej, zgodnie z art. 57 ust. 3 kierownik przedsiębiorcy (i o ile są zatrudnieni pełnomocnik ochrony informacji niejawnych, zastępca, osoby z pionu ochrony) powinien legitymować się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez SKW lub ABW. Pozostałe osoby biorące udział w realizacji zadania powinny posiadać stosowne poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE lub wyższej, z wyłączeniem poświadczeń bezpieczeństwa wydanych przez jeden z organów wymienionych w art. 23 ust. 5 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 182, poz. 1228) w przypadku zakończenia pracy w instytucjach wymienionych w art. 23 ust. 5, oraz zgodnie z art. 19 ust 2, szkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych: a) przeprowadzane odpowiednio przez SKW lub ABW - dla pełnomocników ochrony i ich zastępców oraz osób na te stanowiska, dla kierowników przedsiębiorców, u których nie zatrudniono pełnomocnika ochrony; b) przeprowadzone przez SKW lub ABW, wspólnie z pełnomocnikiem ochrony - dla kierownika jednostki organizacyjnej, w której są przetwarzane informacje niejawne o klauzuli ŚCIŚLE TAJNE lub TAJNE; c) przeprowadzone przez pełnomocnika ochrony - dla pozostałych osób zatrudnionych lub wykonujących czynności zlecone w jednostce organizacyjnej. W przypadku Wykonawcy wykonującego działalność jednoosobowo i osobiście dysponowanie poświadczeniem bezpieczeństwa, o którym mowa w art. 54 ust 3 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 182, poz. 1228), oznaczonych klauzulą POUFNE lub wyższej z wyłączeniem poświadczeń bezpieczeństwa wydanych przez jeden z organów wymienionych w art. 23 ust. 5 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 182, poz. 1228) w przypadku zakończenia pracy w instytucjach wymienionych w art. 23 ust. 5, wraz z zaświadczeniem stwierdzającym odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych osób realizujących zadanie, wydanym przez organ, o którym mowa w art. 54 ust. 3 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 182, poz. 1228). Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób spełnienia powyższego warunku - zamawiający odstępuje od opisu sposobu spełnienia powyższego warunku, a oceny dokona na podstawie złożonego oświadczenia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: W zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek od towarów i usług VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy. W zakresie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wskazanych przez Wykonawcę w Załączniku nr 6 do SIWZ. Warunkiem takiej zmiany jest wystąpienie okoliczności lub zdarzenia losowego uniemożliwiającego wskazanej w ofercie osobie wykonywanie czynności wynikających z zawartej umowy lub nastąpiła utrata uprawnień do wykonywania takich czynności, czego strony nie mogły przewidzieć przed podpisaniem umowy. W powyższym przypadku, Wykonawca zobowiązany jest zaproponować inną, nie wymienioną w ofercie osobę zdolną wykonywać czynności będące przedmiotem zamówienia, o kwalifikacjach i doświadczeniu wynikających z SIWZ. Zmiana ta musi być dokonana w formie pisemnej. Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający na podstawie art.145 ust.1ustawy Prawo zamówień publicznych odstąpi od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku, o którym mowa wyżej Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. W przypadku nie przyznania JW 4430 środków finansowych na 2013 r. umowa może zostać rozwiązana z jednomiesięcznym wypowiedzeniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.6bdow.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4430 63-100 Śrem, ul. Sikorskiego 2 Kancelaria Jawna..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2012 godzina 10:15, miejsce: Jednostka Wojskowa 4430 63-100 Śrem, ul. Sikorskiego 2 Kancelaria Jawna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CWT SP WARSZAWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług prawniczych w zakresie obsługi prawnej Centrum Wsparcia Teleinformatycznego Sił Powietrznych w Warszawie polegającej w szczególności na: a) udzielanie porad prawnych oraz składanie pisemnych wyjaśnień, b) stałym opiniowaniu oraz interpretowaniu projektów umów, wewnętrznych dokumentów w tym dokumentów kompetencyjnych, regulacji i aktów administracyjnych , w szczególności z zakresu pragmatyki służbowej żołnierzy zawodowych i prawa pracy wydawanych przez Komendanta CWT SP w pierwszej instancji oraz przygotowaniu projektów rozstrzygnięć wydanych przez Komendanta CWT SP w drugiej instancji, w oparciu o przepisy prawne, c) sprawowaniu nadzoru nad prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi,. d) sprawowaniu nadzoru nad prawidłowym sporządzaniem ofert, porozumień, projektów umów i umów zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami danego postępowania, e) stałym nadzorze nad procedurami zawierania umów, f) występowaniu przed wszystkimi sadami powszechnymi i Sądem Najwyższym w ramach zastępstwa prawnego i procesowego CWT SP, sporządzeniu apelacji i skarg kasacyjnych, g) występowaniu w postępowaniu sądowo - administracyjnym, przed Wojewódzkimi Sadami Administracyjnymi i Naczelnym Sądem Administracyjnym, sporządzeniu skarg i skarg kasacyjnych, h) wykonaniu zastępstwa prawnego i procesowego oraz w postępowaniu egzekucyjnym i postępowaniu egzekucyjnym w administracji, i) wykonaniu zastępstwa prawnego przed innymi organami orzekającymi i organami administracji państwowej i samorządowej, j) procedowaniu spraw wynikających z wyroków sądów oraz egzekucji komorniczej dotyczącej CWT SP, k) udzielaniu opinii prawnych w zakresie spraw należących do kompetencji Komendanta CWT SP, l) opiniowaniu sprawozdań końcowych z przeprowadzonych postępowań wyjaśniających w sprawach szkód w mieniu wojskowym zgodnie z ustawą o odpowiedzialności materialnej za szkody wyrządzone przez żołnierzy i pracowników wojska, m) sprawowania nadzoru nad opracowaniem dokumentacji do udzielenia ulg w spłatach należności z tytułu wyrządzonych szkód w mieniu wojskowym, n) udziale, według decyzji Komendanta CWT SP, w postępowaniach prowadzonych w CWT SP, o) opiniowaniu sprawozdań końcowych z przeprowadzonych inwentaryzacji i przedstawienia propozycji rozstrzygnięć, p) prowadzeniu dokumentacji ( rejestr spraw itp.) oraz przygotowanie dla Komendanta CWT SP miesięcznych sprawozdań obejmujących realizację obsługi prawnej, Obsługa prawna jest prowadzona w siedzibie CWT SP przy ulicy Radiowej 2, 00-908 WARSZAWA , budynek nr.4, pokój nr 138A , w godz. 10-12 dwa razy w tygodniu ( wtorki i piątki). Udział w procesach, w których stroną będzie CWT SP, w ramach zastępstwa procesowego nie będzie wliczany do rozliczenia normy czasu o której mowa powyżej. Obsługa będzie świadczona przez radcę prawnego lub adwokata, który spełnia wszystkie warunki określone w niniejszym SIWZ. Obsługa prawna dla CWT SP wykonywana będzie w wymiarze 4 godzin tygodniowo w siedzibie CWT SP, a także przy użyciu przez Strony środków komunikacji ( telefon, faks, e-mail) z zastrzeżeniem, że informacje tą drogą przekazywane nie mogą mieć charakteru informacji niejawnych, w rozumieniu odrębnych przepisów prawa. Komendant CWT SP jest II instancją w postępowaniu administracyjnym, w stosunku do; Jednostki Wojskowej 3709 Jednostki Wojskowej 2823 Jednostki Wojskowej 4655 Jednostki Wojskowej 4658 Jednostki Wojskowej 4430.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Najdłuższy staż pracy w zawodzie. - 20
    • 3. Świadczenie pomocy prawnej powyżej 2 lat. - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Jednostka Wojskowa 4430 Śrem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług prawniczych w zakresie obsługi prawnej JW. 4430 w Śremie polegających w szczególności na: a) Udzielanie porad i konsultacji oraz składanie pisemnych wyjaśnień w zakresie stosowania ustaw: Prawo zamówień publicznych Ustawa o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych Ustawa o powszechnym obowiązku obrony RP Ustawa Kodeks Pracy i innych ustaw oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw. b) Stałe opiniowanie projektów umów, ofert, porozumień, wewnętrznych regulacji i aktów administracyjnych (decyzji z pragmatyki służbowej żołnierzy zawodowych) oraz interpretowanie tych opracowań, uzgadnianie dokumentów kompetencyjnych i organizacyjnych JW 4430 oraz projektów zmian w dokumentach kompetencyjnych i organizacyjnych przed ich nadaniem w oparciu o przepisy prawne na każde zlecenie Zamawiającego. c) prowadzenie zajęć z tematyki międzynarodowego prawa konfliktów zbrojnych (międzynarodowego prawa wojennego, międzynarodowego prawa humanitarnego) i praw człowieka. d) Występowanie przed wszystkimi sądami powszechnymi i Sądem Najwyższym w ramach zastępstwa prawnego i procesowego. Sporządzanie apelacji i skarg kasacyjnych. e) Występowanie w postępowaniu sądowo - administracyjnym przed Wojewódzkimi Sądami Administracyjnymi i Naczelnym Sądem Administracyjnym, Krajową Izbą Odwoławczą przy Urzędzie Zamówień Publicznych oraz sporządzanie skarg i skarg kasacyjnych. f) Udzielanie opinii prawnych w tym w szczególności w zakresie obronności i bezpieczeństwa państwa, ochrony osób i mienia, odpadów, ochrony środowiska, Prawa budowlanego, prawa gospodarczego, cywilnego, Kodeksu Pracy, ustawy Prawo zamówień publicznych i innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego z uwzględnieniem specyfiki przepisów wojskowych dla potrzeb bieżącej działalności statutowej Zamawiającego. g) Wykonywanie zastępstwa prawnego i procesowego w postępowaniu egzekucyjnym i egzekucji administracyjnej. h) Wykonywanie zastępstwa prawnego przed innymi organami orzekającymi i organami administracji państwowej i samorządowej. i) Opiniowanie sprawozdań końcowych z przeprowadzonych postępowań wyjaśniających w sprawach szkód w mieniu wojskowym zgodnie z ustawą o odpowiedzialności materialnej za szkody wyrządzone przez żołnierzy oraz pracowników wojska. j) Opiniowanie decyzji ws. umorzenia, rozłożenia na raty należności z tytułu wyrządzonych szkód w mieniu wojskowym. k) Opiniowanie sprawozdań końcowych z przeprowadzonych inwentaryzacji i przedstawianie propozycji rozstrzygnięć. l) Sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi w zakresie ustawy o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych. ł) Obsługa prawna wykonywana będzie w wymiarze 4 godziny tygodniowo dwa razy w tygodniu: ( środa w godz. 13.00-15.00 ) ( piątek w godz. 08.00-10.00) m) Obsługa prawna wykonywana będzie w siedzibie Jednostki, a także przy użyciu przez Strony środków komunikacji (telefon, faks, e-mail) z tym zastrzeżeniem, że informacje tą drogą przekazywane nie mogą mieć charakteru informacji niejawnych, w rozumieniu odrębnych przepisów prawa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 55
    • 2. Świadczenie pomocy prawnej na rzecz jednostek wojskowych w ostatnich 3 latach - 30
    • 3. Najdłuższy staż pracy w zawodzie. - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.