eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Zakup, dostawa i montaż sprzętu nagłaśniającego i oświetleniowego stanowiącego doposażenie sali widowiskowej Domu Kultury w Rudzie Śląskiej - Bielszowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-05

Ruda Śląska: Zakup, dostawa i montaż sprzętu nagłaśniającego i oświetleniowego stanowiącego doposażenie sali widowiskowej Domu Kultury w Rudzie Śląskiej - Bielszowicach
Numer ogłoszenia: 432354 - 2012; data zamieszczenia: 05.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 213727 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Kultury w Rudzie Śląskiej, ul. E. Kokota 170, 41-711 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 240 21 25, faks 32 240 21 26.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż sprzętu nagłaśniającego i oświetleniowego stanowiącego doposażenie sali widowiskowej Domu Kultury w Rudzie Śląskiej - Bielszowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup, dostawa i montaż sprzętu nagłaśniającego i oświetleniowego stanowiącego doposażenie sali widowiskowej Domu Kultury w Rudzie Śląskiej - Bielszowicach. W ramach przedmiotowej dostawy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zakupiony kompletny sprzęt fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, nieużywany, nieuszkodzony i wolny od wad oraz dopuszczony do stosowania w obrocie, zgodnie z poniższym zestawieniem: 1. Przenośny analizator widma - 1 szt.; 2. Procesor sterujący dźwiękiem - 1 szt.; 3. Statyw mikrofonowy - 10 szt.; 4. Case 10 U - 1 szt.; 5. Mikser audio - 1 szt.; 6. Mikrofon pojemnościowy instrumentalny - 2 szt.; 8. Mikrofon nagłowny - 3 szt.; 9. Mikrofon do stopy/basu - 1 szt.; 10. Mikrofon dynamiczny instrumentalny - 2 szt.; 11. Mikrofon bezprzewodowy - 2 szt.; 12. Multicore - 1 szt.; 13. Zestaw nagłośnieniowy frontowy - kolumna szerokopasmowa aktywna - 2 szt.; 14. Zestaw nagłośnieniowy frontowy - kolumna basowa aktywna - 2 szt.; 15. Zestaw nagłośnieniowy balkon - kolumna szerokopasmowa aktywna - 2 szt.; 16. Regulator (dimmer) stacjonarny - 1 szt.; 17. Regulator (dimmer) stacjonarny - 1 szt.; 18. Regulator (dimmer) - 1 szt.; 19. Spliter DMX - 1 szt.; 20. Reflektor - 2 szt.; 21. Naświetlacz LED RGB - 4 szt.; 22. LED PAR 18x3W - 4 szt.; 23. Linka stalowa 2 mm - 10 szt.; 24. Linka stalowa 8 mm - 4 szt.; 25. Linka stalowa 4 mm - 6 szt.; 26. Głowa ruchoma - 4 szt.; 27. Statyw oświetleniowy - 2 szt.; 28. Wyłącznik DMX - 1 szt.; 29. Sterownik oświetlenia - 1szt.; 30. Kabel DMX - 200 m; 31. Złącza (zarówno do elementów nagłośnienia jak i oświetlenia) - nie mniej niż 60 szt.; 32. Uchwyty do elementów oświetlenia - nie mniej niż 20 szt. Przedmiot zamówienia obejmuje kompletny montaż, uruchomienie oraz przeszkolenie obsługi technicznej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 31.52.72.60 - Systemy oświetleniowe 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki 32.34.10.00 - Mikrofony 32.34.20.00 - Urządzenia głośnikowe 32.34.23.00 - Mikrofony i zestawy głośnikowe 32.34.24.10 - Sprzęt dźwiękowy 32.34.24.12 - Głośniki 32.34.24.20 - Studyjne konsole mikserskie 32.34.30.00 - Wzmacniacze 32.34.31.00 - Wzmacniacze częstotliwości akustycznych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Ragtime Anna Lasek Siedziba: 45-068 Opole, ul. 1 Maja 19, Filia: ul. Zwycięstwa 51 a, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99916,59

  • Oferta z najniższą ceną: 99916,59 / Oferta z najwyższą ceną: 123574,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.