Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-23
Warszawa-Ursus: Dostawa ładowarki
Numer ogłoszenia: 432260 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Remontów i Konserwacji Dróg , pl. Czerwca 1976 r. nr 1, 02-495 Warszawa-Ursus, woj. mazowieckie, tel. 22 39 73 905 , 22 39 73 906, faks 22 39 73 906.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zrikd.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ładowarki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej ładowarki przegubowej- szt.1 rok produkcji 2013 o niżej wymienionych parametrach: 1. Silnik wysokoprężny o mocy min. 40 kW (przy 2200 obr.min.), chłodzony cieczą, spełniający normy emisji spalin EU Stage III A (TIER 3) lub wyższe. 2. Układ hydrauliczny zasilany pompą zębatą o wydajności min.50 l/min., przy ciśnieniu roboczym 230 bar. 3. Układ napędu jazdy - hydrostatyczny napęd jazdy w układzie zamkniętym, napęd na wszystkie koła przekazywany z przekładni redukcyjnej, dwa zakresy prędkości jazdy. 4. Układ hamulcowy - hamulce hydrauliczne, ze wspomaganiem, działające na obie osie, hamulec postojowy. 5. Układ skrętny: skręt ramy przegubowej realizowany za pomocą siłownika dwustronnego działania, kąt skrętu 400 w każdą stronę. 6. Masa maszyny - 4800- 5800 kg. 7. System ładowarkowy - łyżka ładowarkowa z zębami dzielona o pojemności 0,8-1,2m3, widły paletowe długość min.1000 mm montowane na szybkozłączu. 8. Oświetlenie zewnętrzne - reflektory robocze przednie, tylne, pomarańczowe ksenonowe światło ostrzegawcze (kogut) z tyłu maszyny. 9. Kabina operatora wyciszona, wentylacja kabiny z filtrowaniem powietrza, zintegrowania z ogrzewaniem, lusterka wsteczne 2 zewnętrzne i 2 wewnętrzne, wycieraczki przedniej i tylnej szyby, ergonomiczny fotel operatora z wielofunkcyjną regulacją, wyposażony w bezwładnościowy pas bezpieczeństwa, gaśnica, apteczka, trójkąt ostrzegawczy dla maszyn wolnobieżnych. 10. Elektroniczny system monitorowania o następujących parametrach: 10.1. Dane techniczne: - system wykorzystujący technologie GPS, umożliwiający: a) lokalizację maszyny, b) rozliczanie czasu pracy i postojów, c) rejestrację trasy maszyny (trasa przebyta przez maszyną musi być jednoznacznie pokazana na mapie za pomocą strzałek uwidaczniających kierunek jazdy i przebytą trasę), d) rejestrację zużycia paliwa (dane te winny być uwidocznione na czytelnym wykresie z możliwością wydruku na jednej stronie formatu A4, pomiar paliwa przez sondę zamontowaną w zbiorniku, e) możliwość importu listy lokalizacji do oprogramowania. 10.2. Funkcjonalność online - rejestrator zamontowany w maszynie musi posiadać modem GPRS wbudowany w rejestrator lub zewnętrzny (karta SIM będzie dostarczona przez ZRiKD, dowolnego operatora GSM) 10.3. Możliwość podłączenia modemu GPRS wraz z kartą SIM z karty SIM przez dowolnie wybranego operatora GSM. 10.4. Wyposażenie: rejestrator GPS, antena GPS, sonda paliwa, a) wszystkie elementy infrastruktury (w tym oprogramowanie, dane serwera mapowego i urządzenia) znajdować się będą u Zamawiającego - ZRiKD posiada własny serwer, b) zbierane dane gromadzone i archiwizowane będą wyłącznie na komputerze, serwerze Zamawiającego, 11. Certyfikat na znak CE. 12. Dokumentacja Techniczno-Ruchowa maszyny w języku polskim w 2 egz. 13. Katalog części zamiennych w 2 egz. 14. Serwis zlokalizowany w Warszawie lub w odległości do 50 km od Warszawy. 15. Termin dostawy - po podpisaniu umowy nie później niż 15 grudnia 2013 r. 16. Miejsce dostawy: Zakład Remontów i Konserwacji Dróg, ul. Powązkowska 93, 01-748 Warszawa. 17. Szkolenie operatora na koszt Wykonawcy - min. 4 godziny. 18. Okres gwarancji min 24 miesiące.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 6 000,00 zł (sześć tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokument zawierający dane techniczne maszyny potwierdzający parametry sprzętu opisane w opisie przedmiotu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrikd.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Remontów i Konserwacji Dróg, pl. Czerwca 1976 r Nr 1, 02-495 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Zakład Remontów i Konserwacji Dróg, pl. Czerwca 1976 r Nr 1, 02-495 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.