eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 858 Zarzecze - Biłgoraj - Zwierzyniec -Szczebrzeszyn od km 52+900 do km 55+200 odcinek w m.Hedwiżyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-17

Zamość: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 858 Zarzecze - Biłgoraj - Zwierzyniec -Szczebrzeszyn od km 52+900 do km 55+200 odcinek w m.Hedwiżyn
Numer ogłoszenia: 432230 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , ul. Peowiaków 7, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6381053, 6386639, faks 084 6386639.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 858 Zarzecze - Biłgoraj - Zwierzyniec -Szczebrzeszyn od km 52+900 do km 55+200 odcinek w m.Hedwiżyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 858 Zarzecze - Biłgoraj - Zwierzyniec - Szczebrzeszyn od km 52+900 do km 55+200 odcinek w m. Hedwiżyn. 1. Zakres robót obejmuje : a) roboty remontowe - frezowanie korekcyjne nawierzchni bitumicznej o śr. gr. 6 cm ( materiał składany na poboczu - przeznaczony do wbudowania w pobocze drogi ) - 13 890,0 m2 + 59 m2 b) Wyrównanie ( lokalnych zaniżeń ) istniejącej podbudowy mieszanką mineralno asfaltową z wbudowaniem mechanicznym 0-25 mm , dla KR 3-6 - 294,84 Mg +41,43Mg+58,37Mg c) Ułożenie siatek przeciwspękaniowych z włókna szklanego o wytrzymałości na rozciąganie min. 80KN - 13444,0 m2 d) Odtworzenie podbudowy z mieszanki mineralno - bitumicznej 0/25 dla KR3-6 - 13890,0 m2 e) Wykonanie warstwy wiążącej 4 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej 0/16 dla KR 3-6 - 13890,0 m2 +298,8 m2+416,75 m2 f) Wykonanie warstwy ścieralnej 3 cm z betonu asfaltowego 0/12,8 dla KR 3-6 - 13602,0 m2 +332,0 m2+415,75 m2 g) Mechaniczne profilowanie poboczy - 660,00 m2 h) Cięcie piłą na włączeniach gł. 6-10 cm - 149 m i) Utwardzenie poboczy pospółką lub destruktem z frezowania gr. 10 cm - 5352,0 m2 j) Oczyszczenie rowów - 1800,00 m k) Oczyszczenie przepustów 0,6 m z namułu - 24,00 m l) Remont przepustów rurowych pod zjazdami - 1szt/9m ł) Oznakowanie poziome nawierzchni - 310,84 m2 m) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - U-1a ( łącznie z U-7 +U-8 +U-1 ) 50 szt. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót . 2. Wszystkie prace zostaną wykonane bez zmiany szerokości i lokalizacji nawierzchni jezdni . 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego , kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie projektu organizacji ruchu ( na czas prowadzonych robót ) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie .4. Okres gwarancji dla robót objętych zamówieniem wynosi 2 lata od daty odbioru ostatecznego .5. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w składanej ofercie części zamówienia , której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 6. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania rownoważne opisywanym . Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać ,że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego ( art. 30 ust. 5 ustawy ).Wartość zamówienia podstawowego 1 556 997,38 zł netto..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówien publicznych. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000 przed terminem składania ofert. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.5.Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie ono na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Uwaga : Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych , tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego . W myśl art. 63 ust. 3 pkt 1 Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r ( tekst jednolity Dz.U. z 2002 r. nr 72 poz. 665 ) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego . Zgodnie z art 63 Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela . Oznacza to ,że wpłata gotówkowa wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych przepisów .

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy , którzy udokumentują przez stosowne oświadczenia lub dokumenty , że spełniają następujące warunki : 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4) Znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o uzdielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007r. nr 223 , poz 1655 z późniejszymi zmianami ). 2. Ponadto wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału : 1) Dysponowanie osobą przewidzianą do realizacji robót budowlanych , posiadającą uprawnienia kierownika budowy dla branży drogowej . Wskazana osoba winna posiadać aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej , lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia do wykonania zamówienia 2) Dysponowanie niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia narzędzi i urządzeń wymienionych poniżej : a) frezarka o szerokości roboczej min. 1 m - 1 szt. b) szczotka mechaniczna - 2 szt. c) skrapiarka samobieżna min. 200 l - 1 szt. d) układarka mas asfaltowych /parametry podane w SST str. 7/ - 1 szt. e) walec stalowy 10 Mg z wibracją - 2 szt. f) równiarka - 1 szt. g) samochody samowyładowcze 10 Mg - 5 szt. h) wytwórnia mas bitumicznych min. 30 Mg - 1 szt. / czas wbudowania masy max 2 godz. od chwili wytworzenia / i) sygnalizacja świetlna dla robót drogowych - 1 komplet / trójkolorowa , zmienno czasowa / 3) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podanie ich wartości , daty i miejsca wykonania , oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie . 3.Ocena spełniania warunków , dokonywana będzie w następujący sposób : Spełnia warunki lub nie spełnia warunków ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu powierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu , wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty : 1) Dokument uprawniający wykonawcę do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych 3) Wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie / minimum jeden dokument / 4) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca . W przypadku podania w wykazie narzędzi i urządzeń , którymi wykonawca będzie dysponował , należy przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych narzędzi i urządzeń . 5) Wykaz osób , przewidzianych do realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nie czynności zawierający informacje o : dysponowaniu osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży drogowej , kserokopią uprwnień budowlanych w specjalności drogowej , kserokopią aktualnego zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej . W przypadku udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia przez inny podmiot , do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu do jej udostępnienia . 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty : 1) Dowód wniesienia wadium 2) Ofertę przetargową 3) Kosztorys ofertowy 4) Wykaz cen czynników produkcji do kosztorysu ofertowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdw.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie , Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , 22-400 Zamość ul. Peowiaków 7 , pokój nr 36.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2010 godzina 09:50, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie , Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , 22-400 Zamość ul. Peowiaków 7 , pokój. nr 36.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia , wnioski , zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faksem . Dopuszczalna jest też forma pisemna . Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia , wnioski ,zawiadomienia oraz informacje faksem , każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania . W sprawach formalno prawnych związanych z postępowaniem przetargowym informacji udziela Pan Zbigniew Chwiejczak pok. nr 11 , tel. (084) 638 6639.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.