eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia › 1.Rozbudowa Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Rumi o halę sportową z zapleczem 2.przebudowa i nadbudowa części istniejącego budynku szkolnego dla potrzeb zaplecza hali i celów dydaktycznych w latach 2012-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-20

Rumia: 1.Rozbudowa Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Rumi o halę sportową z zapleczem 2.przebudowa i nadbudowa części istniejącego budynku szkolnego dla potrzeb zaplecza hali i celów dydaktycznych w latach 2012-2013
Numer ogłoszenia: 432230 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Hipolita Roszczynialskiego , ul. Grunwaldzka 57, 84-230 Rumia, tel. 058 6711336; 7712229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rumia.edu.pl/zsp2 lub www.hipolit.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Rozbudowa Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Rumi o halę sportową z zapleczem 2.przebudowa i nadbudowa części istniejącego budynku szkolnego dla potrzeb zaplecza hali i celów dydaktycznych w latach 2012-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.2 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1) Rozbudowa Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Rumi o halę sportową z zapleczem w latach 2012-2013 r. Zakres robót budowlanych obejmuje: a) Wykopy wraz z wywozem zbędnego nadmiaru ziemi , b) Ławy i ściany fundamentowe żelbetowe, c) Mury zewnętrzne i wewnętrzne żelbetowe i murowane z bl. gazobetonowych i betonowych, d) Konstrukcje żelbetowe -słupów, podciągów, wieńców ,nadproży, stropów ,schodów, szybu windy, e) Betonowe podłoża i posadzki, f) Drewniane konstrukcje dachu zaplecza i hali sportowej, g) Izolacje przeciwwilgociowe, cieplne i dźwiękochłonnej, h) Osadzenie stolarki okiennej i drzwiowej, i) Tynki i malowanie, j) Podłogę sportową tzw. pływającą (sprężystą) w hali sportowej k) Położenie wykładziny przeznaczonej do obiektów sportowych heterogenicznej, łatwej do czyszczenia o niskich kosztach konserwacji, antypoślizgowej o dużym wsp. odbicia piłki w hali sportowej i sali gimnastycznej, l) Położenie płytek ceramicznych ściennych i podłogowych, m) Winda dla osób niepełnosprawnych, n) Instalacje elektryczne(oświetlenia, gniazd, sieć strukturalna, monitoringu wizyjnego) o) Instalacje sanitarne- c.o. i c.w.u., wod-kan., wentylacyjne, gazowe, p) Przebudowa przyłącza gazowego, q) Przebudowa przyłącza energetycznego, r) Przebudowa zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i deszczowej, s) Budowa sieci teletechnicznej, t) Przebudowę i budowę wewnętrznej instalacji sanitarnej; 2) Przebudowa i nadbudowa części istniejącego budynku szkolnego dla potrzeb zaplecza hali i celów dydaktycznych w 2012 r. a) Rozbiórka części istniejącego dachu oraz ścian wewnętrznych parteru, b) Przebudowa części istniejącego parteru budynku szkoły dla potrzeb zaplecza; c) Nadbudowa istniejącego budynku szkoły o kondygnację dla potrzeb zaplecza hali i celów dydaktycznych, d) Wykonanie instalacji elektrycznych i sanitarnych. 3) Wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych oddzielnie dla: a) obiektów kubaturowych i zagospodarowania terenu; b) przyłącza wodociągowego; c) przyłącza kanalizacyjnego; d) przyłącza gazowego; e) przyłącza energetycznego; 4) Wykonanie świadectwa energetycznego dla całego kompleksu szkolnego (obiekt istniejący i nowo projektowany) 5) oznakowanie dróg ewakuacyjnych zgodnie z projektem 6 )wyniki badań zgęszczenia podłoża pod budowę hali sportowej wykonane w obecności Zamawiającego po uprzednim ustaleniu terminu badań 4.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i pomocniczo przedmiarami robót (załącznik nr 9 do specyfikacji). 4.4 Tam, gdzie dokumentacji projektowej, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, lub innych elementach opisu przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ÷ 3 ustawy, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę i opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnia uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku na zasadzie: spełnia, nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)kierownik budowy - 1 osoba posiadająca ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, legitymującej się doświadczeniem co najmniej 36 miesięcy pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w/w specjalności, 2)kierownicy robót branżowych: a) co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, legitymująca się doświadczeniem co najmniej 36 miesięcy pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w/w specjalności, b) co najmniej 1 osoba posiadająca ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, legitymująca się doświadczeniem co najmniej 36 miesięcy pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w/w specjalności, Co najmniej dwóch dokumentów potwierdzających opis doświadczenia zawodowego dla każdej z osób odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi (np. protokoły odbioru robót) 1) jednej roboty budowlanej, polegającej na budowie, rozbudowie, przebudowie ,nadbudowie lub remoncie budynku wielofunkcyjnego o kubaturze min. 6 000 m3. Wartość brutto wymaganych robót powinna wynosić co najmniej 2 000 000 zł (dwa miliony złotych); 2)jednej roboty budowlanej polegającej na budowie obiektu typu hala o kubaturze min. 3 000 m3 . Wartość brutto wymaganych robót powinna wynosić co najmniej 1 000 000 zł (jeden milion złotych); Ocena tego warunku na zasadzie: spełnia, nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazu sprzętu , narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; Spełnieniem tego warunku będzie dysponowanie: 1) Samochodami samowyładowczymi do wywozu ziemi i gruzu zapewniającymi ciągłość prac zgodnie z warunkami SST - 2 szt., 2) Koparką lub koparko-spychrką - 1 szt, 3) walcami wibracyjnymi - min. 1 szt., 4) wibratorami powierzchniowymi - min. 1 szt., 5) wibratorami wgłębnymi - min. 1 szt., Ocena tego warunku na zasadzie: spełnia, nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, opisem doświadczenia zawodowego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Co najmniej dwóch dokumentów potwierdzających opis doświadczenia zawodowego dla każdej z osób odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi (np. protokoły odbioru robót) Ocena tego warunku na zasadzie: spełnia, nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem tego warunku będzie wykazanie się przez wykonawcę posiadaniem: 1)środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie co najmniej 500 000 zł (pięćset tysięcy zł), 2)ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na co najmniej 500 000 zł (pięćset tysięcy zł). Ocena tego warunku na zasadzie: spełnia, nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych zgodnie z warunkami określonymi w SST - w takim przypadku termin realizacji robót może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na właściwe wykonanie robót; 2. Wykopaliska lub inne przeszkody uniemożliwiające prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca i zamawiający - w takim przypadku termin realizacji robót może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na właściwe wykonanie robót; 3. Zawieszenia robót przez zamawiającego nie z winy wykonawcy - w takim przypadku termin realizacji robót może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na właściwe wykonanie robót; 4. Zmiany osób wymienionych w ofercie - nowe osoby muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji dla osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; 5. Wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy w takim wypadku umowa zostanie dostosowana do obowiązujących przepisów prawa bez zmiany ceny ryczałtowej; 6. Gdy okaże się, że z przyczyn technicznych, technologicznych, ekonomicznych lub społecznych uzasadniona będzie zmiana w projekcie lub zastosowanie innego niż pierwotnie zaprojektowano rozwiązania - w takim wypadku dopuszcza się zmianę dokumentacji projektowej w zakresie zastosowania materiałów lub technologii, w ramach ceny ryczałtowej, 7.Wystąpienia konieczności zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: 8. Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy w umownym terminie - w takim przypadku termin realizacji robót może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na właściwe wykonanie robót, a) zmiana obowiązującej stawki VAT - w takiej sytuacji cena oferty zostanie zmieniona zgodnie z obowiązującymi przepisami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rumia.edu.pl/zsp2 lub www.hipolit.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 ul. Grunwaldzka 57 84-230 Rumia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 ul. Grunwaldzka 57 84-230 Rumia Sekretariat szkoły.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1)Wynagrodzenie Wykonawcy rozliczane będzie na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę potwierdzonej przez Inspektora Nadzoru i zatwierdzonej przez Zamawiającego . 2)Zamówienie będzie rozliczane częściowo na podstawie faktur wystawianych przez wykonawcę nie częściej niż raz w miesiącu, za faktycznie wykonane roboty zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji robót, potwierdzone protokołem częściowego odbioru robót przez Inspektora Nadzoru. 3)Rozliczenie końcowe za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę, w oparciu o protokół odbioru końcowego przedmiotu umowy, zatwierdzonego przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. 4)Zamawiający ma obowiązek zapłaty faktur VAT, wystawionych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w terminie do 21 dni licząc od daty jej doręczenia Zamawiającemu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.